افرند
افرند

افرند

غیبت!

.

.


خود ِ مراسم ِ عقد سه ساعته ولی

بحث در مورد حواشی اش سه هفته طول میکشه!

.

.

نظرات 26 + ارسال نظر
سنوبال چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 http://animalweb.blogfa.com

والله ما راضی هستیم که سه ماه هم طول بکشه ولی نهایتا تمام بشه ! ولی انگار که اینجوری نیست !

تموم نمیشه...فقط از مبحثی به مبحث بعدی منتقل میشه!

علیرضا چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 http://www.ghasedak68.blogfa.com

تازه یعنی این جشن و خوشیمونه.....یعععععععععنی.....
درد آورترین قسمت موضوع وقتیه که خودت تو مرکز حواشی باشی....
دیگه خبری از هیچکاره نیست.....رسولم که کلا سر به نیست شده....دلم تنگ شده

حالا من مرکز حواشی نبودم ولی در بطنش بودم!
هیچکاره هست اما از رسول هنوز خبری در دست نیست. بنده خدا گرفتار همین حواشی شده!!

شبـــ نم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 http://meslenafas.blogfa.com

ایوووووووووووووووووول .....
عقد کردی ؟؟!!!!!!!!

عقد کردن که ایول نداره تسلیت گفتن داره!!!!
من خودم عقد نکردم ولی...!

شبـــ نم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:02

اینقد ذوق زده شدم که یادم رفت اون موقه تبریک بگم .....

مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــت باشــــــــــــــــــــــــــــــه
امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــر حسیــــــــــــــــــــــــــــن

شما انگار توجه نمی نمویی! گفتم من هر وقت عقد کردم شما بیا تسلیت بگو شبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نـــــــــــــــــم

شبـــ نم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20

امیــــــــــــــــــــــــــــــر ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
انکار فایده نداره ....

نخوای بگی که نصفه شب حواست نبوده و این پست را گذاشتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آهاااااااااااااااان گفتن هر چیزی اونم به این مهمی و اونم در مورد خودت معلومه که یه پیش زمینه میخواد ....
اون"ولی "توی جواب کامنتم بــــــــــــــــــــــــــــــو داره هااااا.نگی نفهمیدم .....!!!!!!
به هر حال
مبارکـــــــــــــــــــــــــــت باشــــــــــــــــــــــــــه

دیشب که حواسم سر جاش نبود!!
اما این دیگه پیش زمینه نیست و پس زمینه است!
هی وای من...تو فهمیدی منظورمو؟!
به هر حال باید به یکی دیگه تبریک بگی

نیلوفر چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:53

کیههههههه؟؟؟چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟چی عقد کرده؟؟؟؟؟؟با کییییییییی؟؟؟امیروفسکییییییییییی؟؟؟؟
شبنم جون،کسی که به این امیرحسین زن نمیده قربون شکلت برم،یه چی میگویااااااااااااااااا
اصلن کیفش به همین حواشیشه،خیلیییی خوبه

چی عقد کرده یعنی چی؟!؟! معمولا میگن کی عقد کرده!!!
والا...اصی کی به من زن میده

بللله...این حواشی مختص شما خانم هاست

جزیره چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

امیر متاهل شدی؟

نه خواهر من...شما دیگه چرا جوگیر شدی؟!

جزیره چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:00

متاهل نشدی؟مارو مِزخِره میکنی؟

شما کجا رو خوندی که من گفته باشم متاهل شدم؟!
این حرف ها مال یک سری عوامل مخرب ( اصلا روی صحبتم با شبنم نیست!) می باشد

نیلو چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:52 http://for-me2025.blogfa.com

مبارکه .. بی حواشی باشین ایشالا
تو مثه علیرضا و فرامرز نامرد نباش .. مارو دعوت کن تورو خدا ..

نیلو؟!؟!؟!
تو از کجای این پست دو خطی من استنباط کردی که من هم بله؟!
من نه سر پیاز بودم و نه تهش!


امان از دست این شبنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:17

حالا تو که فهمیدی من چی میگم بقیه 100درصد میفهمنبعدشم.... هیشکی.... :( ولی اگه بخوای یکیو سراغ دارم به درد خودت میخوره، اونم مثی تو گااااااهی شیرین میزنهخییلییی خوب و خانومه

همانا با نام کامنت گذاشتن عملی مستحب و پسندیده است نیکولف جان

اگه مثل خودت باشه که نمی خوام

فرشته چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:27 http://houdsa.blogfa.com

حالا راستشو بگو...خبریه؟؟

نه به جان بچه ام!

میتینگ آنلاین چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:56 http://meetingonline0.blogfa.com

یعنی عقد ...
منم فهمیدم خدایی!

درود و آفرین بر تو

نیلوفر چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

فقط واسه ثوابش؛ نیلوفر خانوم گل گلاب هستم، خوشبختم امیروفسکی جاننه امیرحسین، از من خیلیییییییی بیشتر خل و چله... اصصصی انگار خدا تو آسمونا اسمی شومارا براهم نوشتسباااااااااور کون تا حالا هیچ دونفریو ندیدم انذه به هم بیانعلیرضا ااااااااااا ؟؟؟ بابا این بچه ترشید، خوب بیا یه آستینی براش بالا بزنیم دیگه،والااااااا

نیلوفر خانم گل گلاب!!!! چیزی کم و کسر نداری؟!
شما الان تو سرکه خوابوندنتون که ترشی بشید یا خودتون قصد دارید همینجوری بترشید؟! شما نگران خودت باش نیکولف جان

نیلو چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:32 http://for-me2025.blogfa.com

حالا من کاری به این کارا ندارم .. تو نامرد نباش .. خبری بود خبرمون کن ..

شما خبری شد خبرمون کردید؟!

علی(شیدا) پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 http://sheyda07.blogfa.com

ببینید توجه نمی نمویید امیر که عقد نکرده طفلی امیر تو اون پروسه ی سه هفته ایی مشغول به خدمته...بچم خاله زنکیه واسه خودش

آفرین بر تو.... الکی که تو کنکور قبول نشدی...بالاخره یه فندق آی کیو داشتی

علیرضا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 http://www.ghasedak68.blogfacom

ای تو روح غوغا به پا کننده صلواااات...
امیر جون دادا همه اساسی منتظرن زن بگیریا....
نیلو خانوم باااااشه...حالا دیگه من نامردم؟؟؟؟؟باشه....دارم برات
نیکولف جان شما یه فکری برا خودت بکن خواهر من....
اون بوی ترشیدگی که همه جا داره پخش میشه منبعش افرند نیست....از سیر هفت ساله هم گذشتی خواهر من.....امیر دادا من خودم پشتتم...غصه شو نخور...

اللهم صل علی... اصن صلوات کمه ...تکبیر...!!!
انتظار چیز خوبیه....دوستان منتظر باقی بمونند...
نامرد بودی؟! نه نبودی...من شاهدم
فعلا نیکولف جان جوگیر خارجه هستند. بگذار از جوگیری در بیاد....الان داغه نمی فهمه
ما مخلصیم

علی(شیدا) پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:27 http://sheyda07.blogfa.com

امیر دادا؟؟داشتیم؟نه ولی یه فندق رو خوب اومدی

خب از هر دست بدی از همون دست هم پس میگیری

عارفه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:06 http://ashianeye2.blogsky.com/

اخــــــــــــــــــــــه الهی امیر خودت هم فهمیدی که می گی
(والا...اصی کی به من زن میده )
حالاغصه نخور خودم یه مامان بزرگ خوب برات پیدا می کنم.

به به عارفه خانم
کم پیدایی؟!
همینم کم مونده بود که عارفه هم بخواد برای من کیس معرفی کنه

مریم جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00

سلام امیرحسین
وا... من فکر میکردم این خصیصه مال فقط شهر کوچیک ماس
نگو همه جا گیره
وای که چقدر بدم از این حرفای خاله زنکی میاد

این خصیصه مثل یک اپیدمیه که همه گیره

نیلوفر جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:15

من قصدشو ندارم امیرووووووو(فسکی)میفففففمی؟؟؟
علیرضاجون من که چیز بدی نگفتم!!کار خیر هم نمیشه کرد تو این دوره و زمونه!!!والااا..!
عارفه جون خودتو خسته نکن،به این جماعت نمیشه خوبی! تیلور سویفت آم بیاری واسش میگه چرا اینقدر خوشکله!!!!الله اکبببرررررر!واه واه واه!

قصدش را نداری یا اینکه ...؟!
حالا شما تیلور را بیار ببینم چیکار میشه واست بکنم

علیرضا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:17 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نیلوفر خانومی کسی که قصد ازدواج میکنه پسره نه دختر...دختر مجبوره برای رهایی از ترشیدگی بگه بله و بره سر خونه زندگیش...چه کلاسم میذاره...قصد ندارم...
بعدشم از قدیم میگن چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه...شما اول بیا تا ما برات یه کیس خوب پیدا کنیم بعد بشین واس امیر یه کیس خوب پیدا کن تازه اگه امیر قصدشو کرد
بعد اینکه عارفه جون هنوز به سن قانونی نرسیدی..لطفا خودتو از حالا درگیر مسائل بزرگترا نکن...ذهنت منحرف تر میشه

والا... با این کیس هاشون!!!

علی(شیدا) جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:41 http://sheyda07.blogfa.com

لایک به دوخط آخر کامنت علیرضا

لایک به هفت هشت خط پایانی کامنت علیرضا

مسافر شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 http://www.payepiyade.blogfa.com

هاهاها تا سه سال جا داره :دی مبارکه به سلامتی شیرینیش کو؟

هی وای من
( آیکون کندن تک تک موهای سر!)

نیلوفر یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:06

میخوای هیلاری داف و سلنا گومز و جی لو و چنتا دیگه رو هم بیارم که بالاخره محدود نشی....حق انتخاب داشته باشی،چطوره؟؟هاااان؟؟؟
نه قصدشو دارم نه پسر خوب تو این دوره و زمونه پیدا میشه،والااااااا....!با این پسراشون(البته اولی مهمتر از دومیهههه)

حالا که اصرار میکنی من حرفی ندارم
من برای تو جاستین بیبر را میارم

نیلوفر یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:24

بی سلیقهههههههههههه!!!حیف اون همه کیس خوب که واسه تو در نظر گرفتم،اصصصی هیشکدومشونا برات نیمیارممگر اینکه انریکه رو بیاری،البته قبلش یه دوره ببرش این کانون اصلاح و تربیت بعد

من خودم آشر را برات در نظر گرفتم. سبزه دوست داری یا فقط تو کف انریکه ای؟!

نیلوفر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

سبزه اون همهههههههههه؟؟؟نچچچچچچچ!اشتون کاچرم بد نیست،انریکه بهترهههههه...ببینم چیکا میکنیااااااا

آشتون کاچر که با دمی مور ازدواج کرده. حالا طلاق گرفتن پا پیش میگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد