افرند
افرند

افرند

همه مجریان دلخواه من (2)

بعد از انتشار پست قبلی و با توجه به بازتابی که در رسانه های جهان داشت،  خبرگزاری ها پیش از خبرهای اجلاس جنبش عدم تعهد ، خبرهایی از حاشیه های پست من ارائه می کردند. آقای ضرغامی هم گفتند در پایان سال برای انتخاب بهترین مجری،  به فهرست امیرحسین افرند رجوع خواهیم کرد. حتی دیشب خود حسینی بای با من تماسی داشت و درخواست مصاحبه ای برای اخبار بیست و سی داشت. ولی چون همیشه عادت داشته با رتبه های تک رقمی مصاحبه کنه وقتی از رتبه شش رقمی من در کنکور مطلع شد بی خیال مصاحبه شد!


با تمام این سختی ها و حاشیه ها ، برای اینکه انگ بدبینی و سیاه نمایی به من نزنید ، فهرستی از مجریان و گزارشگران محبوبم را هم ارائه کردم.


لطفا ادامه مطلب را ببینید

1 - محمدرضا شهیدی فر از زمان  " مردم ایران سلام" محبوبیت و معروفیت بیشتری بین مردم کسب کرد. همین که مدت حدود دو سال هر روز چهار صبح از خواب بیدار شی و برنامه ای صبحگاهی بسازی که بینندگانِ کم این ساعت از روز را میخکوب تصویر کند خودش کار بزرگی است...خیلی ها هم به واسطه برنامه او معروف شدند... برنامه " پارک ملت " هم ایده نابی داشت. گرچه به اندازه "مردم ایران سلام" به چشم نیامد اما همان هم به خاطر بعضی شب ها و مصاحبه های خاص از کنداکتور صدا و سیما حذف شد.





2 - احسان علیخانی مجری باهوش و خوش چهری است. از تن صدای خوبی هم برخوردار است... برنامه ماه عسل فقط با اجرای اوست که معنا پیدا می کند. مخالفانش می گویند با میهمانان خوب برخورد نمی کند.  بهترین اجرایش به برنامه ویزه عید نوروز شبکه دو بر میگردد که به خاطر انتقاد کوچکی که داشت مدت هاست ممنوع التصویر شده


..




3 - به شخصه همیشه از دیدن اجراهای رضا رشید پور لذت برده ام. اجرای برنامه های تاک شو به او برمیگردد و او بود که این نوع برنامه ها مثل مثلث شیشه ای و شب شیشه ای و ... را باب کرد. مدت ها مرتب از صدا و سیما کنار گذاشته میشد و دوباره بر می گشت. اما بعد از اتفاقی که در برنامه زنده رود شبکه اصفهان افتاد به کل دور او خط قرمز کشیدند. مدتی مجری شبکه ایرانیان بود. ولی در حال حاضر خبری از او نیست!





4 - فرزاد حسنی مجری است که به تعداد موافقانش مخالف دارد. نمی توان منکر غرور و خود بزرگ بینی بیش از حدش شد ولی در عین حال نمی شود منکر سواد و تسلط بر اجرایش شد. به شدت خوش پوش است و در تک تک لباس هایی که می پوشد دقت و وسواس خاصی به خرج می دهد. حتی پیش آمده که در وسط اجرا هم فرم عینکش را هم عوض کرده. بعد از برنامه کوله پشتی که از سردار رادان دعوت کرده بود و حاشیه ساز هم شد کمتر اجرایی از او دیده ایم و فعلا بیشتر در زمینه بازیگری فعال است.





5 - از عادل فردوسی پور به چند دلیل خوشم می آید. یکی اینکه هم رشته ای هستیم! انکته جالب اینکه از معدود گزارشگران فوتبال است که می تواند متوجه شود که اعداد ارائه شده در کادر کوچک کنار تصویر حین بازی  لیگ های خارجی مربوط به کرنر است یا خطا یا درصد مالکیت توپ!! به خاطر تسلط به زبان انگلیسی شانس حضور  به عنوان گزارشگر اعزامی صدا و سیما در تورنومنت های بزرگ را دارد. و مهم تر اینکه تنها و تنها کسی است که حرفش را می زند و برای ساکت کردنش از دست هیچ کس هم کاری بر نمی آید...خیلی ها سعی کردند او را کنار بزنند اما او برنامه اش بیش از این ها محبوب است

.




6 - فاطمه راد را مدت کوتاهیست که میشناسم. مجری برنامه " به خانه بر میگردیم " شبکه تهران است. هم از صدای خوبی برخوردار است و هم اینکه خیلی خوش برخورد است و محترمانه با تمام میهمان برخورد می کند.




در این پرونده می شد از مجریان و گزارشگران دیگری هم مثل : محمد صالح علا ، محمد دلاوری ، علی درستکار ، رادیو هفتی ها مثل منصور ضابطیان ، رشیدکاکاوند و احسان کرمی و ... هم نام برد...

دوست دارم نظر شما را هم بدونم

نظرات 63 + ارسال نظر
arefeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:55


Aval

م . ح . م . د پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:56

امیرحسین ! شماره ی 4 رو اعصابه !
با اون ابرو برداشتنش ... بچه قرتی

عادل رو پست قبل یچیزائی گفتم ، متعسفانه تنش خورده به تن مجریا و تازگیا سوتی زیاد میاد ! به خاطر المپیک سه هفته برنامه رو تعطیل کردن و سر حق پخش تلویزیونی به خاطر اینکه از صدا و سیما حقوق میگیره هیچ نوع حرف نزدن و در عین حال دم از عدالت زدن به نظر من توهین به شعور مخاطبه ! و اینکه همیشه میگه نه من قرمزم و نه آبی ! اما چرت و پرت میگه و حال میکنه وقتی استقلالو میبره تو حاشیه !

خدائی احسان علیخانی رو خیلی دوس دارم ، به نظرم به مهموناش توهین نمیکنه ، فقط یکم رُکه ، مثلن یادمه برنامه ی ماه عسل پارسال وقتی خونواده ی مرحوم داداشی اومده بودن میگفتن اهل کارای خیر بوده ، اینطوری بوده ، اونطوری بوده و این چیزا .. بعد احسان پرید وسط کلامشون و گفت ما ایرانی ها مُرده پرستیم !

بچه قرتی همون خوش پوشه که من گفتم!
به خاطر المپیک اگه ایران بود آره حق با تو بود که نباید سه هفته برنامه را تعطیل می کرد اما چون خودش لندن بود و میدیدی که گزارش هایی که تهیه می کرد چقدر با بقیه گزارش ها فرق داشت، نمیشه زیاد بهش ایراد گرفت... همین دیشبی تو ال کلاسیکو هم همچنان تیکه مینداخت به فوتبال خودمون...
عادل نکته منفی داره اما به نظرم نکات مثبتش خیلی بیشتر از نکات منفیه....راستی تا حالا دقت کردی عادل مهمان هیچ برنامه ای نشده و با هیچ رسانه ای مصاحبه نمی کنه...
من هم نگفتم توهین می کنه اما مخالفینش این عقیده را دارند...حالا هم که هیچی ولش کن

م . ح . م . د پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

رادیو گوش میدی امیرحسین ؟! کاش از مجری های رادیو هم مینوشتی

من چند سال پیش خوره رادیو بودم . یعنی صبح و بعد از ظهر ها همش رادیو گوش میدادم. اون موقع هایی که رادیو جوان رو دور بود و فرشید منافی ، نیما رئیسی ، بنفشه رافعی ، فاطمه صداقتی و ....دور هم بودند. اما وقتی رییس رادیو جوان را تبعید کردند فقط از جوان بودنش اسمش مونده
راستی چند سال پیش همین رشید کاکاوند برنامه ای داشت به اسم " شب مضراب و حنجره" سه شنبه شب ها از رادیو پیام پخش میشد. برنامه فوق العاده ای بود. نمی دونم گوش میدادی یا نه؟

بابک پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:26

منم همشون رو دوست دارم
باهات موافقم امیرحسین
جز فرزاد حسنی

بهش میگم یه زنگ بهت بزنه کدورت ها را کنار بگذارید

علیرضا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://www.ghasedak68.blogfa.com

تقریبا اینجا هم هم عقیده ایم...
گزینه ی 1:فوق العاده است...من خیلی دوسش دارم..خیلی زیاد...
گزینه ی 2:اینم خیلی دوسش دارم..مخصوصا تن صداشو که تو هم اشاره کردی...
گزینه ی 3:به شدت ازش متنفرم....خیلی زیاااد...شاید دلیل تنفرم از اونجایی شروع شد که تو برنامه صبح بخیر ایران با یه سررسید میومد و جکای مسخره میخوند....آی انقدر از این بشر بدم میاد که خدا عالم است...
گزینه ی 4:دوسش دارم...دقیقا به همون خاطر تسلطی که رو مجری گری داره...و زبونش....کسی پس زبونش برنمیاد..ولی یه نکته ی منفی که داره همون غرور و خود بزرگ بینیشه که تو هم گفتی...
گزینه ی5:دوسش ندارم....بعضی وقتا یه حرفایی میزنه اساسی دل آدم حاال میاد خوشم میاد ولی در کل اصن خوشم نمیاد ازش...حرف زدنش استرس بهم میده
گزینه ی 6:از اونجایی که من از این برنامه خاله زنکیا نمیبینمتازه اولین بار اینجا عکسشو دیدم و اسمشو شنیدم...نظری ندارم

بابا استرس....بابا برنامه خاله زنکی

علیرضا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://www.ghasedak68.blogfa.com

آهااااااااان...علی درستکارو هم من خیلی میخوامش...عالیه...و محمد صالح علا...بقیه رو هم یا اسما نمیشناسم یا اصن نمیشناسم...

کسی هست غیر از این ها که تو بهش تنفر یا علاقه داشته باشی؟! همه اش همینا شد که من گفتم

علی پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:05 http://sheyda07.blogfa.com

همه رو پایه ام در حد بوندسلیگا مخصوصا علیخانی و حسنی و فردوسی پور و رادیوهفتی ها ولی برنامه های خانم راد رو تا حالا ندیدم...ساعت چند پخش میشه؟
البته کامران نجف زاده از قلم نیافتاد؟!

به خانه بر میگردیم حدود های 5 از شبکه تهران پخش میشه...

کامران را هم خیلی دوستش داشتم. اما بعد یه کارهایی کرد و رفت فرنسه یه گزارش هایی تهیه کرد که نا امید شدم ازش....اما حالا دوباره با صرفا جهت اطلاع ها دوباره داره خوب کار میکنه

arefeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:31

Chera shoma ha hey mirin o miayn az man yad begirin kolan huzur daram

Giftam dari j midi alan ye nazar bezaram unam jabav bedi

شما الان دقیقا رفتی سفر؟! میخای بری؟! برگشتی؟! پ این مهرشهر که میخواستی بری چی شد؟! دلمون واسه ات تنگ میشه نه اینکه خیال کنی میری راحت میشیم ها

arefeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:11

Manam faghat be khatere to nemirim dg
Yani june to age fek koni bekhatere ye chize dg beham khorda man goftam shoma dg taghate1saat durie mano nadarin nemiam

نهههه....برو...تو به این سفر احتیاج داری

arefeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

Na amir bi tabi nakon
Midunam to in webet bedune man davum nemiarin

Shoma bara chi vaghti hanuz poste ghabli ghabeliate bahs dare poste jadid mizar
Un vaght daghighan bad az raghse baba karame shoma ma ghiafamun che juri bayad bashe

شما اگه دوست داری ادامه بحث را بیار تو همین پست

arefeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

Shoma mese in ke alaghe mand tari

Khejalat bekesh in ja khanevade rad mishe
Ye jaye dg in estedada ro ru kon

خودت بحث را داری ادامه میدی بعد به من میگی علاقه مندم!!!!
یاد یک نفر افتادم که تو تلویزیون می گفت آقای فلانی من به شما علاقه مندم ولی ...

جزیره پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:36

سلام علیکم
با گزینه یک حال نمیکنم یه بار تو پارک ملت یه تیکه ازش دیدم با اونیکه پشت خط بود بد حرف زد دیگه ازش بدم اومد، هیچ مدله تو کتم نمیره یه مجری بخاد به بیننده یا توهین کنه اصن در حد این حرفا نیستن
بقیه شون عالی ان. احسان علی خانی هم به نظرم اصلا به مهموناش توهین نمیکنه.اون خانوم اخریه خیلی جیگره خداییش. اصن شخصیت همینجور ازش میریزهههههههههه
در مورد رادیو هفت هم کهدیگه من ترجیح میدم سکوت کنم د برابر ادم جنتلمن، باشخصیت، کاردرست و .... مثه منصور ضابطین و کادرش.یعن خدا نکنه من از یکی خوشم بیاداااااااااااااااا وخدانکنه از یکی بدم بیااااااااا

سلام جزیره
این آیکون را واسه چی برای رادیو هفت به کار بردی آیا؟! منظور خاصت چی بود آیا؟!

arefeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:42

Jazireeeeeee
Nabudi in ja ina dashtan mano teror mikardan
Khob jazire jun fek konam in ehsasate nabemuno nabayad jolo in neshun bedim hasudi mikonan taze cheshemunan
Mizanan

مطمئنی این احساس ناب مونده؟! آیا از همین احساس های ناب در صندوقچه قفل دارتون پیدا نمی شود آیا؟!

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:53 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام
این محمدرضا شهیدی فر رو می بینم یاد خنده بازار می افتم که اون بازیگره چقدر باحال اداشو در میاره
مردم سلام
یا مثلا یه واژه غریب که میاد تو مصاحبه ها تندی توضیح میده
مردم .. یعنی...
من با پارک ملت می شناسمش

احسان رو هم با برنامه ماه عسل می شناسمش
وقتی میخواست درباره مهمون برنامه حرف بزنه کلی حس می گرفت و بعد از ته دل حرفشو میزد
حتی بعضی وقتا اشک رو میشد توو چشماش دید
اجراش حرف نداره

درباره رشیدپور هم نظری ندارم
فقط میدونم خوش خنده و بی تملقه
همین

فرزاد حسنی هم خیلی دلش میخواد هی از خودش تعریف کنه
و خوبیاشو بکوبونه توو صورت مردم
ولی در هر حال خوب هم بلده یه برنامه رو جمع و جور کنه و کمتر تپق میده

از عادل بی جنبه هم به شدت بدم میاد
هیچ یادش نیس از کجا به مجا رسیده
خیلی به خودش و مقامی که ماندنی نیست می نازه

ما شبکه تهران نداریم

من از فرزاد جمشیدی هم خوشم میاد
بسیار خوش صداس
و تمام مطالبی رو که باید اجرا کنه رو حفظه و بی وقفه و با تسلط کامل کارشو اجرا می کنه
خیلی اجراش زیبا و منحصر به فرده

در هر حال همه بی عیب مطلق یا خوب مطلق نیستن
همونطور که ممکنه یه مجری عیبهایی داشته باشه در عوض خوبیها و نقاط قوتی هم میتونه داشته باشه و برعکس

چه جالب که شهیدی فر را با خنده بازار و پارک ملت میشناسی...میدونی من شهیدی فر را از کی و کجا می شناسم؟! دقیقا خودم هم به خاطر ندارم!!! اما احتمالا مربوط به خیلی سال پیش میشه
احسان علیخانی را از برنامه صبحگاهی شبکه 3 می شناسم. پنج شش سال پیش...
اما فردوسی پور را باهات یه کم مخالفم...به نظر یهو به مقام و منزلتی نرسیده که بخواد حالا از دست بده...در هر صورت هر کی یه حسی داره

فرزاد جمشیدی را بار اول که دیدم فکر کردم اینهایی را که میگه حفظ کرده اما بعدا فهمیدم کلا فی البداهه است و حالت کلی حرف زدنش هم همینه

اوهوم....هیچ مطلقی در کار نیست

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:54 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

وای امیرحسین
چقدر حرف زدم
کامنتم چ طولانی شد

این کجاش طولانیه
ما اینجا یه عارفه نامی داریم که دو برابر کامنت تو را اون هم به صورت فینگلیش مینویسه

عارفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:40 http://ashianeye2.blogsky.com/

خب حالا نظرم وبگذار بگم. اهم اهم
واااای یعنی عاشقشم . خیلی دوسش دارم این شهیدی فر. مرده شور این صدا سیما رو ببرن .
احساس علی خانی رو هم دوسش دارم به شرط این که خیلی جو زده نشه . ولی انصافا اجراش خوبه.
ولی از رشید پور حالم بهم می خوره در حدی که ببینمش واقعا بهش می گم. هم دلیل داره هم نداره. اصلا به نظرم خیلی بی مزه مسخره اسیت اجراش.
فرزاد حسنی هم تا قبل از این که یه مدت ممنوع تصویر این ها شه همون برنامه ی کوله پشتی این ها خیلی دوستش داشتم. واقعا اجراش خوبه .حالا درسته شخصیتش مفدم نمی ارزه ولی خب ما داریم در مورد کارش می حرفیم. ولی یه تیکه هایی از اجرای مال نوروزش رو دیدم دیگه شورشو در آورده بود واقعا.
امیــــــــــــــــر جان من اون خوش پوش جدی می گفتی یامسخره می کردی. تک پوش هست ولی تک پوشی دلیل به خوش پوشی نمی شه . شاید خیلی رو لباس این هایش وسواس داشته باشه ولی خب باز خیلی مزخرف می پوشه .مثلا می خواهد بگه خیلی خاصم. جون من خب اون کتی که موقع برنامه عید پوشیده بود چی بود؟
یا بیا اصلا همین عکس که تو گذاشتی اون کت چیه ؟؟؟
خب تک هست ولی از نظر من که خیلی زشته.
فردوسی پور و من خیلی دوسش دارم . دقیق حرف هایی که زدی رو قبول دارم.
این فاطمه راد رو هم صدایش اتفاقا یه مقدا رو مغز واعصابمه. ولی خودش و شخصیتش رو دوست دارم
اخ این رادیو هفت و ظابطیان و عشقه.
از اون فرزاد جمشیدیان هم خیلی خوشم می اید. خعیلی بارشه. یه جشنواره شعر بود مجریش این بود از مدرسه ی ماهم شرکت کرده بودن. ما هم بودیم همین جوری. یارو پسره رفت بالا یه شعر خواند بعد این بداهه بیت آخرش و گفت این می بود فکر می کنم بهتر بود. کف بر شدم والا.

شخصیتش مفدم نمی ارزه؟!؟!؟!
ظابطیان؟!
فرزاد جمشیدیان؟!

هی وای من...

عارفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:44 http://ashianeye2.blogsky.com/

نه خیر تو جواب دادی کامنت رو منم که نمی تونم در مقابلش سکوت کنم تو ادامه نده منم چیزی نمی گم والا.
گفتم داری نظر ها رو جواب می دهی منم نظر بگذارم. ببین چه دختر خوبی ام.

خب همون جا کامنت میدادی...والا با این نون هاشون

عارفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:47 http://ashianeye2.blogsky.com/

من احساسات نابم و تقدیم هر کسی نمی کنم .ولی اگه بکنم جوننم برایش می دهم. چرا یه چیز هایی پیدا می تو اون صندوقه.

باید برم
اما این کامنتت را که دیدم باز هم روح و روانم شاد شد

عارفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:50 http://ashianeye2.blogsky.com/

مساقه ی هفته.
در کامنت های بالا چند غلط املایی؛ ویرایشی ؛ نگارشی؛ دستور و... پیدا می کنید.

"مسابقه ی هفته" درسته عارفه جان

عارفه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:53 http://ashianeye2.blogsky.com/

خب برو تهدید می کنه .اصلا منم می خواهم بروم خونه خاله ام این ها . امیر حسین ها همه اون جان.

برو به سلامت. خدا پشت و پناهت....میخای یه دو سه شب هم اونجا بمون. اون ها هم دلشون برای تو تنگ شده ها

علیرضا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://www.ghasedak68.blogfa.com

وعه بپکی....بیا برو دیگه....
اینو فکشو با تخم کفتر وا کردن...

من هر کاری کردم بره نرفت علیرضا

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:17 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

میگم عارفه بیا مسابقه کامنت طولانی بذاریم ببینیم کدوممنو برنده میشه و بعد بریم تو کتاب رکوردهای گینس ثبتش کنن
هان نظرت چیه امیرحسین

توام فرزاد جمشیدی رو دوسش داری؟
جمشیدیان نه دختر خوب دلبندم جمشیدی درسته

قبوله ....فقط میشه ما هم رو یکی از شما دو نفر شرط بندی کنیم؟!!

من به شخصه از فرزاد جمشیدی خوشم نمیاد

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

کدوممنو=کدوممون

خیالت راحت...عارفه تو غلط ملایی قهرمان بلامنازعه

مریم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:25 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

غلط ملایی؟؟؟
حالا روو عارفه شرط بندی نکنینا
چون بهتره اول رو فک (آرواره) من مطالعه و تحقیق کنین
چنتا وبلاگ رو بگردین
ببینی من چ توانایی دارم
وبلاگ خودمم دید بزنین بد نیستا
اونوخت دست عارفه رو می بوسین که چقدر آدم ساکت و کم حرفیه

هنوز برای اینکه رو طولانی نوشتن یا به قول شما فک شرط بندی کنم زوده....رقابت خیلی تنگاتنگه

لَ یـا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:29 http://l3iiib.blogsky.com

اندر بحر به خانه برمیگردیم در حال غرق شدن هستیم و اینا! :))

خوبه بودن همه اینا.
به خاله-عموهای محبوب و منفور هم رسیدگی شود! :))) :دی

خاله و عمو های محبوب را خوب اومدی...
من که طرفدار خاله شادونه ام مخصوصا بعد از اینکه چند تا بچه را به کشتن داد!!!

عارفه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 http://inrozha.blogsky.com/

با همه شون موافقم
به جز نفر آخر که اجراش رو از شبکه پنج زیاد ندیدم
به علاوه کامران نجف زاده

عارفه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 http://ashianeye2.blogsky.com/

اول سلام
خب واقعابه نظرت شخصیت می ارزه؟ نمی ارزه دیگه.
بابا خب حالا تو هم اشتب نوشتم دیگه. فرقشون یه الف و "آن : بود دیگه. من ولی جمشیدی رو واقعا فکر می کردم جمشیدیانه ولی بعد یادم اومد جمشیدیان یکی دیگه بود که اصلا ربطی به این بد بخت نداشت. اه من نمی دونم قضیه این چیه هی می گین والا با این نون هاشون. داستانش چیه؟
نه دیدم این جا شما ها بی تابی می کنید گفتم زود برگردم. اخه بدون من اصلا مجازیستان رونق داره؟ نه تو چشم های من نگاه کن بگو داره یا نداره؟
اوهکی خدایا ببین کی به من می گه تخم کفتر خورده. لبته نه پسرم چندیه گوشه گیر شده. کم حرف نمبینمت داداش.
بابا یه سری غلط املایی هایم برای این که آدم عجولیم حوصله ندارم سریع ارسال رو می زنم. بعضی هایش حتی اگه از روشم یه دور بخونم از دستم در می ره به خاطر این که وقتی می خوانم بیشتر اونی که تو ذهنمه رو می خوانم نه اونی که نوشتم. یه سریش مربوط به سواتمه ننه .
امیر حسین جان ،مادر حداقل وقتی داری می گی من تو غلط املایی قهرمان بلامنازعه ام خودت یه چک بکن که املایی رو ملایی نویسی. بعلـــــــــــــــه .
خوب شد تو معلم نشدی ها وگرنه بی چاره دانش آموزات.
مریم جون من و شما هر دو خوش صحبتیم مثل بعضی ها نیستیم که در جواب 20 خط ته تهش دو تا کلمه نطق بفرمایند و چند تا کله بزنن همه ذوق آدم و کور کنن که. (جان شما اگه فکر کنید کسی منظورم بود )
ما اصلا بازنده ی منش و شحصیت شماییم. ما کی باشیم در مقابل شما قد علم کنیم . ولی می پذریم مسابقه بدهیم .
امیر حسین خان یکی هم باشه طلب شما حالا یه تازه وارد که می اید باید این جوری آبروی من رو ببری؟ اصلا از این همه کمالاتی که داشتم تعریف کردی رو عشقه . خوبه منم رو کنم ؟ نه خوبه؟ نه منم رو کنم؟

عارفه جان مفت نه مفد!!!...شخصیتش مفت هم نمی ارزه!

خوش صحبتی تو عارفه؟!
کمالاتت دقیقا کدوم ها میشه؟!

arefeh جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:01

Va chera hame gheyb shodan?kushin

هسنیم...ما پای این انقلاب و آرمان هاش ایستادیم و هیچ جا نمیریم!!!

علیرضا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:43 http://www.ghasedak68.logfa.com

یکی بود دوتا شدن...خدا به خیر بگذرونه...
یه مزیتی که مریم نسبت به عارفه داره فارسی نوشتنشه....من شخصا نصف کامنتای عارفه رو نخونده رد میکنم اینجا

علیرضا جان عارفه خانم فرمودند که خوش صحبتند!!! پسر مردم از خنده

جزیره جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:29

امیر حسین خیلی بی سواتیاااااااااااا. خب اون ایکون یعنی علاقه ی شدید قلبی دیگه. مسلما نشون دهنده ی تنفر از کسی یا چیزی نیست.چه جوری دانشگاه قبول شدی تو


امیرحسین ادم بده حسود باشه. اینقده حسود نباش.حسوووووووووووووووووووووووووود
بعدشم عارفه جان کی میخواست ترورت کنه؟عکسشو بده جنازه تحویل بگیر

می دونم اون آیکون یعنی چی....فقط در کف این بودیم که شما منظورت دقیقا خود برنامه رایو هفت بود یا منصور یا شخص دیگه ای
بعد شما کنکور دادی؟! والا تو کنکور ما که تست آیکون شناسی نبود حالا کنکور شما را نمی دونم

شبنم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:08

از اینها که نام بردی از رضا رشید پور و عادل فردوسی خوشم میآید ...
واز آنها که نام نبردی از الهه رضایی و گیتی خامنه خوشم میآید..

الهه رضایی و گیتی خامنه هم برای من خیلی نوستالژیک هستند...یه برنامه بود شبکه تهران به نام بچه های دیروز....این دو را باز در کنار هم اونجا دیدم

مریم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:29 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

صبر کنین یه لحظه
آروم سر و صدا نکنین
اول سلام امیرحسین
دوم هم خیلی خیلی چاکراتیم عارفه
من کشته مرده مرامتم رفیق
سوم هم بگم چنتا شرط داره این مسابقه
به همین راحتیا هم که میگی نیس
الف)باید کامنت طولانی در حد خط استوا باشد
ب) بدون هیچ گونه غلط املایی نگارشی و ... باشد
ج) جمله ها ایهام نداشته باشد
د) هم میتوانید محاوره ای بنویسید هم می توانید رسمی بنویسید
ذ) از هر جایی و هر نکته ای که دلتون میخواد می تونید حرف بزنید
...) هیچی دیگه همین

چهارم آی گفتی عارفه... یعنی اینایی که هستن براشون شونصد خط کامنت میذاری و دست آخر یه صورتک اینجوری~~> در جوابت میذارن...
چیه؟! یعنی دوس دارم با چکش بیفتم جون کیبورد سیستمشون و همه کلیدا رو بجز " [ : 3 0 0 S : ] " داغون کنم
بله
ما اینجوریاییم... خشانت تا این حد

سلام

مریم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:33 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

علیرضا؟!
دو تا شدیم که به کامنتدونی شما با این کامنتای پرانرژیمون رونق بدیم
چیه بلد نیستی طنز بنویسی حسادت میشه؟

هی وای من
خواهشا اینجا خانواده رد میشه یه کم ملاحطه کنید

خروس بی محل شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 http://fb20x.blogfa.com

سلام بر هم عقیده خودم امیر حسین خان
اگر چه دیر رسیدم و مدتی در وبکدخ نبودم ولی پست قبلی ات را هم خواندم و دیدم که در این زمینه ( انز جار از مجری ها) صد در صد هم عقیده ایم . من هم همچون شما از مجری های چاپلوسی که ذکرشان در پست قبلی رفت به شدت متنفرم ( بخصو ص اون اولی که بعد از زلزله اذربایجان یک گفتگویی در تلویزیون میلی با یک آخوند داشت که حالم به هم خورد! چاپلوسی و بیسوادی از سر و رویش می بارد و اینجاست که میگویند : رنگ رخسار نشان میدهد از سر درون )

سلام فرهاد خان
اون مورد اولی در پست قبلی کلا با آخوندها گفتگو داره....کلا سند برنامه زلال احکام را به نام ایشان زده اند!

علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://www.ghasedak68.blogfa.com


خوش صحبـــــــــــــــــــــــــــــت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!از اونجایی که نصف کامنتای عارفه رو نخونده رد میکنم کامنتای فارسیشم رد میکنم بنا به عادت...برا همین نخوندم این یه تیکه شو....
مریم خانوم شما بپا روغن ندی رونق پیشکش جفتتون..
طنر نویسی از من گذشته دیگه....

طنز نویسی از تو گذشته؟! به کی رسیده؟! نکنه تو اوج خداحافظی کردی؟!

علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سرانم که تشریف فرما شدن اصفهان.....چشم و چالتون روووشنا.....
پلاکاردا شهرداری روو دیدی؟؟؟
سر قوتنا و استقامتنا فی الامامنا الخامنه ای...

چشم و دلتون روشن....بله پلاکارد های سه زبانه را دیدم تو اصفهان

جوای عارفه به علی رضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:53 http://ashianeye2.blogsky.com/

در چشم آفتاب چو شبنم زیادی ام
چون زهر هر چه باشم اگر کم زیادی ام

بیهوده نیست روی زمینم نهاده اند
بارم که روی شونه ی عالم زیادی ام

با شور و شوق می رسم و طرد می شوم
موجم و به هر طرف که بیایم زیادی ام

همچون نفس غریب ترین آمدن مراست
تا می رسم به سینه همان دم زیادی ام

جان مرا مگیر خدایا که بعد مرگ
در برزخ و بهشت و جهنم زیادی ام

قرآن به ستخاره ورق خورد ! کیستم؟
بین برادان خودم هم زیادی ام


منظور؟! حالا که چی؟! خب دلت گرفته بیا بگو دلم گرفته
دیگه از فلانی به فلانی نوشتن لازم نبود...

علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:08 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اگه قراره یه سری حرفا زده بشه از روی شوخی پس اصولا طرفین باید جنبه ی شوخی رو داشته باشن و هیچ حرفی رو به جد برداشت نکنن...اگه هم قراره هر کسی هر حرفی رو که دوست داره جدی تلقی کنه و هر کدومو دوست داره شوخی پس تکلیفو روشن کنین که بدونیم با کی باید شوخی کنیم و با کی نباید...مرسی...

تو با من شوخی کن

عارفه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:18 http://ashianeye2.blogsky.com/

می توانیم برنجیم مگر ما از ماه ؟!!!
ازت ناراحت نیستم علی .اصلا منظورم این نبود .
فقط خوب نیستم. حس این روز هایم رو برایت نوشتم. تک تک اون بیت ها حسی بود که دچارشم. بد جوری .

مگه حس این روزهای کدوم یکی از ما خوبه؟ اینجا میاییم که اون حسمون را حتی برای لحظه ای فراموش کنیم

عارفه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:25 http://ashianeye2.blogsky.com/

من شخصا از همه معذرت می خواهم. علی از دستم ناراحتی؟ به خدا منظورم این نبود . من به شخصه مخلص شما هام هستم. اصلا کسی با این هیبت شما جرئت داره از دست شما ناراحت شه؟ علی اصلا دلت می اید از من به این شیرین زبونی و خوشصحبتی ناراحت شوی؟
ببخشید امروز زیادی دیگه از همه ور بهم فشار اومده بود اخلاق قشنگم زد بالا .



مگه هیبت علی چه جوریه؟!!
علیرضا خودت بیا بگو ببینم چه هیبتی داری که این از هیبتت ترسیده

عارفه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:41 http://ashianeye2.blogsky.com/

می بینم چله ی کامنت هاتم که خودم بودم
بزن به افتخارم
اصلا من نبودم شما ها چی کار می کردین؟ جلل الخالق

تو اصن یه دونه ای...والا با این نون هاشون

عارفه شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:59 http://ashianeye2.blogsky.com/

مریم جون خب یهو بگو اصلا عارفه تو تو مسابقه شرکت نکن.
من عمرا بتونم بدون غلط املایی ویرایشی این ها بنویسم والا. من با این بندش مخالفم شدید.
جزیره جون حالا جنازه نه مامانش گناه داره اون یکی ام زنش ولی جفتی رو یه گوشت مالی بدی ممنون می شوم. همچین دل منم خنک می شه.
مریم جون ما بیشتر مخلص شماییم.
آی مریم چرا کیبرد ؟ من دلم می خواهد بگیرم خود اون طرف و بزنم. آی منم لجم می گیره. ای منم لجم می گیره.
اون جوری همچین دلم بیشتر خنک می شه.
(یاد اون باشگاه مشت زنی افتادم که گفتی )

حالا تو از همه طرف بهت فشار اومده ما این وسط چه تقصیری داریم؟! برو حامد را بگیر و یه دل سیر بزن...والا

علیرضا شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:30 http://www.ghasedak68.blogfa.com

امروز که برخلاف سالای پیش گذشت..برا همین یه کم دمغم.ولی فردا..
برای تو هم به همچنین...
یه حالی ام امیر..از اون حالا که فقط تو میدونی...

...

hashemi یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 http://parkmellat.blogfa.com

سلام
آقای شهیدی فرد حرف نداره
مجری فهیم وبا اخلاق
خوش فکر و با استعداد .همه چیز تموم .
صدا وسیما قدرش رو نمیدونه متاسفانه.
ممنون از پست جلب تون .

قابلی نداشت

عارفه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 http://ashianeye2.blogsky.com/

خب من اون حامد و با قد 190 و کم کمش وزنی 120 چه جوری بزنم؟ به دونه بزنم که 3 تا خوردم. خب ببخشید دیگه من که عذر خواهی کردم قول می دهم دیگه دختر خوبی شوم .

هی وای من
ما نسبت به حامد خان ارادت داریم....اینطور که پیداست رستمی هستند برای خودشون

مریم یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

عارفه جان اگه این کامنتات رو توو یه کامنت میذاشتی میشد برنده اعلامت کرد
ولی خودت نخواستی
امیر حسین بروز شو که منو عارفه مسابقه رو شروع کنیم
علیرضا خان
برادرم...
عزیزم
من با این کامنتایی که میذارم میشم نور کامنتدونی ها
رونق میدم به این وبلاگا
روغن هم نداریم تموم شده
باید ببینی من چ دختر طنزپردازی ام اصن یه وضی

فعلا شما تو همین دور تمرینی باشید تا مسابقه آغاز بشه

عارفه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 http://ashianeye2.blogsky.com/

خب اخه من تا قبل بیشتر در جهت افزایش کامنت تلاش می کردم .
یه سوال من دختر خوبی شوم برای بستنی می خرین؟ یا مثلا کاکائو تبلرن یا کیندر ؟

این تبلرن یا کیندر احیانا ناسزا که نبود گفتی؟! اینجا خانواده رد میشه ها

مسافر یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:17 http://www.payepiyade.blogfa.com

از بین مجری هایی که انتخاب کردید با شماره ۲ و ۵ موافقم..از فرزاد حسنی متنفرم... و در عوض معتقدم مجری های رادیو هفت باید جایگاه بهتری داشته باشند...راستی فردوسی پور مگه رشتش عمرانه؟ من شنیده بودم صنایع هست که؟

من هم نگفتم رشتش عمرانه!!!

نیلو یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:46 http://for-me2025.blogfa.com

فقط احســــــــــــان :)

علی ضیا چی؟
جاستین بیبر چطور؟
هی وای من
دیگه از شما گذشته اینجور متعصب و طرفدار بودن و این حرف ها

عارفه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:09 http://ashianeye2.blogsky.com/

50

نه بابا تازه به یکی هم بگی تبلرون و کیندر کلی هم ذوق می کنه که چه قدر خوش مزه است که اینو بهش گفتین.
ما خانوادگی از نوادگان رستم دستانیم چی فکر کردی؟

حالا اون رستم
تو چی هستی آیا؟! ارژنگ دیو؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد