افرند
افرند

افرند

15 ساعت و 15 دقیقه ...

امروز هم مثل هر روز دیگر که به بانک مراجعت کردم و فشار دادم   (دکمه نوبت دهی را !) به دستم دادند (این برگه را  !)  

 

 

یا دوستانمان نمی دانند زمان چیست  

یا نمی دانند ساعت کاری بانک ۱۵ ساعت و ۱۵ دقیقه نیست 

یا فکر می کنند ما بیکار هستیم 

یا اصلا برایشان ارزش نداریم 

یا این عددها در مقابل عدد های هزار میلیاردی چیزی نیست 

یا خلاصه اینکه  این را به ما نشان می دهند که کلا قید بانک  مربوطه را بزنیم

نظرات 12 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:00

اوووووووووووووووول.

دست دست

علی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:09

بابا تو عجب تنبلی هستی واسه۹۱۵دیقه انتظار چقد نق میزنی

فرشته سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:31 http://www.houdsa.blogfa.com

خب از اول میگفتن برو بیرون...!!!

والا...

سارا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:08

من نمیدونم چرا تو بلاگ علیرضا نمیتونم کامنت بزارم

تو که این همه که کامنت گذاشتی؟!

نِد نیک سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:08 http://blue-sky.persianblog.ir

من یک سوال برام پیش اومد. چطر شما شماره 330 هستی بعد 1830 نفر در صف هستند؟

نه. نوشته " تعداد نفرات در صف : 183 "

علی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48

امیرجان از دیروز عصر دیگه تو وب علی نیستی و این به شدت مشکوکه...ناقلا چه نقشه ایی سوار کردی؟

نه اینکه خودت کامل اونجا تشریف داشتین

هیچکاره چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:49

تا تو باشی برای کاره بانکی به بانک فلاورجان نری

یکی بهم توصیه می کرد بریم بانک های اونجا!

مهربان چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:14 http://mehrabanam.blosky.com

ببین امیر حسین .... یه کم پشت کار داشته باش
خب صبر می کردی.... ۹۱۵ دقیقه که چیزی نیست. مگه اوم ۱۸۳ نفر دیگه کار ندارشتن.... ببین چه جوری ساکت منتظرن. آپدیت هم نکردن

نمیدونم. شاید اون ۱۸۳ نفر هم وب داشتند آپ هم کردن

فالگیر پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:12

سلام
اصولا انگار بانکها سوژه ای واسه شما هستند که اینجا به درگیری بکشینشون.

تو اگه مثل من مجبور بودی هر روز بری بانک خواه ناخواه یکی از سوژه هات همین بانک ها میشد

علیرضا پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلامنعلیکم.....
بابت پست 12 تیر خیلی خیلی ممنون.....شرمنده کردی...من اونجا واقعا داشتم میترکیدم از دل تنگی....
و اما در این موردی که تو این پست صحبت کردی از اونجایی که من تازه بیست و چار ساعته رسیدم اصفهان خیلی زوده لب به شکوه و شکایت و نق زدن و اینا باز کنم...برا همین فعلا فقط به لبخندی ژکوند اکتفا میکنیم...

وعلیکم السلام یا حاجی
برای اون مورد که گفتی من بی صبرانه منتظرم ها

مسافر پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:44 http://www.payepiyade.blogfa.com

مسخرست ...جایی رفتم کار داشتم که در ورودی باید نوبت می گرفتی..نوبت گرفتم و منتظر استادم...بعد دیدم هیچ پیجی اعلام نمی کنه که نوبت شماره چنده...فهمیدم اصلا از روی شماره نمی گفتند به سیستم قدیم بود

جزیره پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:58

ایول امیرحسین.اون میلیاردی رو خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد