افرند
افرند

افرند

برای علیرضا


" جاش خیلی خالیه"



معیار عزیز بودن یک فرد...
نظرات 24 + ارسال نظر
راد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 http://mmrad.blogfa.com

arefeh دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:24

Kheyliiiii

حالا شما گریه نکن. برمیگرده

جزیره دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:42

معیار خوبیه برای سنجش...

اوهوم

شبنم دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

آنجا تمام خیرو برکت است ..... آن توشه که برمیگیرد همه گوارای وجودش .....

تمام ِتمام که نه...یه کم از خیر و برکت ها هم همینجاست

arefeh دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:08

Migam ma ye modat gomo gur shim bebinim che ghad azizim

Har chand mitarsam zaye sham asan kasi nemifahme ma gomo gur shodim

شما بمون. نمیخاد بری جایی گم و گور شی

نِد نیک دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:42 http://blue-sky.persianblog.ir

رفته مکه خو بر میگرده.

اوهوم

نیلو دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:27 http://for-me2025.blogfa.com

خعلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!

عارفه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:02 http://ashianeye2.blogsky.com/

نه بگذار گم و گور شوم نه امیر حسین اصرار نکن. نه ولم کن بگذار بروم بگذار سر به بیابون بگذارم.
اصلا علی رضا مهره ی مار داره. این قدر بچه با محبتیه که امکان نداره کسی باهاش در ارتباط باشه و از اخلاق و ... اش خوشش نیاد. برای همینه برای همه این قدر عزیز و جاش تو وب تک تک ما ها خالیه
من همچنان به خواندن وب قدیمیت دارم ادامه می دهم خیلی الان برایم جالبه . امیر اون موقع خیلی از من لجت می گرفت نه؟ نظر ها رو که می خواندم قشنگ احساس می کردم گاهی کفرت رو بالا می اورم یعنی به جان خودم اگه بهم دسترسی داشتی کتکم می زدی . کلی به کل کل های با تو علی رضا و هیچ کاره و ... خندیدم. ببین الان هم نشینی با من چه قدر تو رو صبور کرده. خدایی فکر می کردی این قد تحملت تو زندگی بالا بره. این ها همش تاثیرات منه ها

اگه دسترسی داشتم؟! چرا فعل گذشته به کار می بری؟! فعل حال و آینده هم در کنارش صرف کن جانم

سارا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:53

خییییییییلی

مسافر سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 http://www.payepiyade.blogfa.com

سلام
من نمی دونم چرا برای کامنت گذاشتن برای شما مشکل دارم. باز نمی کنه صفحه کامنت دونی رو.. آره واقعا خیلی خالیه

نمی دونم والا

دلتنگ سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19

من باز به شما رو دادم؟ بی خود کردی دست رو دختر و خواهر مردم بلند می کنی. خیال کردی من هیچ کس و ندارم یه دختر بی پناهم که تو بخواهی من رو بزنی.
اگه من رو در گذشته دیدی در حال و آینده هم خواهی دید اون وقت خواستی من و بزن.
یعنی هنوزم از من لجت می گیره و بدت می اید؟

گذشته ها گذشته... تو در رفتارت تجدید نظر کن من هم سعی می کنم در تصمیمی که گرفتم تجدید نظر کنم

دلتنگ سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:52

وای امیر حسین یعنی این چند روز قشنگ جنازه ی من به خونه می رسید
تا ۴ و نیم صبح دیشب بیدار بودم خوابم نمی برد.حوصله ام سر رفته بود هیشکی هم نبود باهاش یکم بحرفم والا. امروز هم تا ۵ مدرسه ایم. وای اگه گفتی چرا ؟!! هم این که جشن نیمه شعبان داریم هم یه نشست با حضور فاضل نظری داریم. اخ جوووون من خیلی فاضل نظری رو دوست دارم.هوراااااااا
بعدش هم مائده می اید دنبالم یه راست از مدرسه می رویم خونه ی سحر این ها تولد دختر دایی ام سارا است. ایول امروز چه روزیه.
فکر نکن کامنت قبلی ام یادم رفته ها

من نفهمیدم یعنی الان تابستونه؟! خب شما سال تحصیلی را ادامه میدادید که بهتر بود ...والا....
خوش بگذره

sheyda سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:05

Mishe enghad kale nazani khosham nemiad badbakhta shish khat minevisan bad to taze ba koli nazo ada ye kale mizani

اصلا هم که تابلو نیست تو که هستی

arefeh سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:52

Un vaght che tasmimi daghighan gereftan ostad?man haminam yeki hamin juri mano ghabul dare yeki na
Fek konam harfe khodet bud ke bekhatere harfe baghye nabayad taghir kard
Are vala madrese rahat tar budim ta tabestun

منظور از تصمیم همون چیزی بود که جنابعالی در چند تا کامنت بالاتر گفتید
شما در اخلاقت تجدید نظر کنی اتفاق بدی نمی افته

عارفه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:21 http://ashianeye2.blogsky.com/

امیر حسین عزیزم عیدت مبارک بهترین خبر ها و اتفاقات شیرین رو به عنوان عیدی برات آرزو دارم.

عید شما هم مبارک عارفه جان
ایشالا همیشه شاد و خندان باشی

نیلوفر چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

بلی....خوشا به حالش!!!
میگمااااااااااااا،منم یه ماه دیگه یه ماهی گم و گور میشم به قول عارفه!!!ولی از الان بهتون بگم،مدیونید اگه یه ذره،حتی یه ذذذذره احساس کنید جای من خالیهبرای پیش گیری از ضایع شدنعیدتون هم مبارک:)

دقیقا شما کجا میخای بری گم و گور شی؟! بلاد کفر؟! هی وای من
نه. ما از همین الان دلمون تنگ شده برات( ستاد آبروداری)
عید شما هم مبارک

علی(شیدا) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 http://www.sheyda07.blogfa.com

امیرجان باورت میشه اسم علیرضا که میاد اشک تو چشمام جمع میشه...امیر خیلی دلتنگشم خیلییی
(۱.sheyda که بالا کامنت گذاشته من نیستم فقط ی تشابه اسمیه
2.تو که نیلوفر رو میبینی بهش بگو ی سر به ما بزنه دلمون تنگده واسش...نیلو اگه خوندی یوخچی خجالت بکش)

ایشالا تا یک هفته ده روز دیگه برمیگرده...ما هم همینطور
ایشون را که فهمیدم کی بود
قابل توجه نیلوفر خانم

شبنم پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

عید همگی مبارک ....

عید شما هم مبارک

arefeh پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:49

Sheyda man nabudam barat goftam ki bud man hich gune dekhalati nadashtam
Eshteb kashf kardi puaro jan
Shoma har moghe shuru kardi in akhlaghe ghashangeto taghir dadi begu ba ham shuru konim

این "برات گفتم" یعنی چی؟ مدارکش موجوده ... این بچه بازی ها اینجا جواب نمیده
تو خودت اقرار کردی که اخلاقت بد بوده. حالا اگه دوست داری تغییرش بده دوست هم نداری همینجوری باش
والا

آذرنوش پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:59 http://azar-noosh.blogsky.com

ما نمیشناسیم این دوستتونو ولی معیار بسیار بسیار خوبیه

تلاش پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:40 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

موافقم !
ایشالا به سلامتی برگرده..
شما خوبی؟
من نمی رسم سر بزنم تو دیگه چرا؟؟

تلاش پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:42 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

راستی عیدتون مبارک!

arefeh پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:08

Yani chi bache bazi amir? Dari be man tohin mikoni beman che bavar nakon un sheydaye khar sahar bud barat off gozashtam tozih dadam dg man vakil vasie shoma nistam ke mikhay bavar koni ya na

خبرنگار کوچولو جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:57

سلام.آره واقعا جاش خالیه...
اان شاالله به سلامتی برگرده...
یه سوال تخصصی :
این که سنتور تازه هر یک ماه نیاز به کوک داشته باشه عادیه؟؟؟؟

تو این فصل و با توجه به گرمی هوا و استفاده از کولر سیم های سنتور ممکنه از صبح تا بعد از ظهر کوکش را از دست بده. دیگه یک ماه که خیلی خوبه
البته هر چه سنتور جا افتاده تر بشه کوکش دیرتر ناکوک میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد