افرند
افرند

افرند

اختراع ایرانی 2

بله. همانطور که هیچکدامتان( به غیر از شبنم و خانم علیرضا!!) نتوانستید حدس بزنید این دستگاهی است که با آن روکش نقره ای روی کارت های شارژ ایرانسل و همراه اول و دیگر کارت هایی که روکش دارند را می شود پاک کرد! البته هنوز اسم کوتاه تری برای آن انتخاب شنده یا اینکه من اطلاع ندارم!

نشستم فکر کردم که ما ایرانی ها واقعا آدم های خلاقی هستیم. مثلا طراح این ابزار احتمالا از خط اعتباری ایرانسل با پیش شماره 0935 استفاده میکرده و مرتب شارژ ده هزار ریالی می گرفته . این شخص احتمالا اعصاب درستی هم نداشته و مرتب در شرایطی که استرس داشته ناخن هاش را می جویده برای همین ناخن نداشته. همیشه با کارت های عابربانک خرید می کرده و در نتیجه مجبور نبوده پول خورد از سوپر محله شون پس بگیره و در نتیجه سکه هم نداشته. ماشینی هم نداشته تا از کلید های اون برای خراشیدن روکش شارژ های ده هزار ریالی استفاده کنه  در نتیجه به فکر فرو رفته ( همانند نیوتن پس از اصابت سیب به سرش) . بعد از چند دقیقه کار مدام و طاقت فرسا و بعد از آزمون و خطاهای بسیار به طرح نهایی ( همانطور که در شکل می بینید) دست یافته.

واقعا از اینکه در سال کار و تولید و سرمایه ایرانی و اینها هستیم به شدت خوشحالم و به خودم و کشورم و مخترعینش میبالم...والا. و مگر من چه کم از دیگر مخترعین دارم؟!

 

این هم اختراعات  بالقوه من:

چاقویی بسیار پیشرفته برای برش های بدون نقص هندوانه

چوق( همان چوب) بستنی با قابلیت مصرف همیشگی و طول عمر طولاتی

دستگاهی مخوف جهت تعویض توتون پیپ بدون نیاز به استفاده دست!

جواب دهنده کامنت ها به صورت اختصاصی برای هر بازدید کننده و در خور حال آن روز و آن پست!

دستگاهی پیچیده برای برداشتن روکش لواشک ها

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
شبنم پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:30

پس کو جایزمون ؟؟!!!!
نکنه هنوز باید قرعه کشی هم بکنی با اون جایزت ...؟؟!!!!

آآآآآآآآآآفــــــــــــــــــــــــــرین

محمد باقر شموسی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:38 http://banersaz.persianblog.ir

سلام دوست و همراه عزیز
تیم طراحی بنرساز آماده طراحی تمامی امور گرافیکی شما هموطنان عزیز میباشد
جهت دیدن نمونه کارها و خدمات ما میتوانید به سایت و وبلاگ تیم طراحی بنرساز مراجعه نمایید
www.banersaz.ir
www.banersaz.persianblog.ir
موفق و سربلند باشید
[گل]

علیرضا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:16 http://www.ghasedak68.blogfa.com

قربووون خانوم گلم بشم من که انقدر پیشرفته و به روزه و همه چی رو سر در میاره ازش...کادو خانوم من کو؟؟؟؟؟یعنی فقط بخوای فکو بچسبونی کف آسفالت و مثه مال شبنم بگی آفرین...خودم تا ته حلقومتو آسفالت میکنم....خانوم من فرق داره....بعد نود و بوقی آوردمش یه نیگاه به وبت کرده و عکسو دیده و تعیین هویتش کرده...باید کادو حسابی بدی...به من چه....
او اما در مورد اختراعات خودت با موارد ۳ و ۵ بی نهایت موافقم...یعنی اگه اختراع کنی خودم اولین خریدارشم...نمایندگیشم میگیرم

آره تو که از هیچی سر در نمیاری
من جایزه ویژه برای خانومیت در نظر گرفتم. بدو بیا بگبر
باید حداقل تو 12 تا استان بتونی براش نمایندگی پیدا کنی ها

جزیره پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

واقعن؟
بعد اونوخت میخرن این اختراعو؟
خب خدا ناخنو واسه همین روزا گذاشته دیگه

نمی دونم والا....
ما مردها که ناخن بلند و کشیده مثل شماها نداریم چه کنیم؟!

arefeh پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:24 http://ashianeye2.blogsky.com

Salam webe zibai darid be webe manam sar bezanin

تیم بعدی

شبنم جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41

هووووووووووووووی ....تقلب؟؟؟!!!!!! اونم جولو چش بقیه ؟؟؟//!!!!!!....
به من شه ....
جایزه منم باید مثه مال خانوم علیرضا باشه ....والا.....

مگه تو میدونی جایزه خانوم علیرضا چیه؟!
تازه شم شما که جایزه تون را گرفتید

arefeh جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

Shabnam jun terekundi webo ke hich jure baz nemikone

مشکل صد در صد از سیستم خودته عارفه جان

علیرضا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شبنم هول نکن...غلط کرد...میاد اینجا یه چیزی میگه همه یه فکرایی میکنن ولی خبری نیست..کادو خانوم منم نداده...تازشم...خانوم من برا اولین بار اومده..مهمونداری کنین خوب
مرتیکه جایزه رو رد کن بیاد....
در ضمن اتفاقا من همیشه ناخن دارم...تو نداری از بی عرضگیته...مرد ناخن نداشته باشه ؟؟؟؟اصن مگه میشه؟؟؟

اولا که جایزه حی و حاضره...پاشو بیا بگیر...نخواستی هم برو به خانومیت بگو که خودت نخواستی جایزه را تحویل بگیری والا...
بله....اصن تو مردی با این ناخنها...شما برو به مانیکور و پدیکور و لوسیون و اینها برس....والا

نیلوفر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:03

ااااااااااااااااایییییییییی!!!نادوووووووووووون

چی؟ کی؟کجا؟!؟!

نِد نیک جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:52 http://blue-sky.persianblog.ir

ایران سل که استفاده ندارم. اما اون زمان که دیل آپ بودیم و مصرف اینترنتوم بالا و مرتب مجبور بودیم از این کارتهای اینترنتی بخریم واقعا کار شاقی بود. الان که گفتی یادم اومد. کلی وقتها می گشتم دنبال ی وسیله خراش دهنده. بعضی روکش ها واقعا پاک کردنش سخت بود. ناخن چاره ساز نبود.

ولی این وسیله به تنهایی خریدار نداره. مگر اینکه با وسیله دیگه ای ادغام بشه.

حق با توست. به تنهایی خریدار نداره

رسول شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38

من میدووووووونستم

آره جون خودت

خبرنگار کوچولو یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 http://www.khabarnegarkocholo.blogfa.com

ایرانی قهرمان،ایرانی پیروز باشی

علیرضا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 http://www.ghasedak68.blogfa.com

منظورم از ناخن در اون حد نبود...
شما تشریف نمیاری فرودگاه ؟؟؟؟شما بدرقه نمیخوای بکنی؟؟؟شما خجالت نمی کشی؟؟؟کادو زنمم اونجا بیار بده

نخیر من فرودگاه تشریف نمیارم
شما اگه میخای بیا جایزه را بگیر. اینقدر از زیر کار در نرو

قصه گو یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 http://khalvat11.blogfa.com/

اصلن از دیدن این همه خلاقیت آدم انگشت به دهن می مونه

والا

مسافر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 http://www.payepiyade.blogfa.com

با اون اختراع چوب بستنی اثبات کردی اصفهانی هستی ها

پ نه پ.... می خواستم جنتلمن بودنم را نشون بدهم

علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شما بی جا میکنی...واس خودت میگی شما...بلند میشی رسولم برمیداری میاین فرودگاه....تازه همراه آوردن رسول الزامیست..چون نصف شب باید بیاریش...من سرم شلوغه این چند روز..کادو رو هم یادت نره
تو رووووحت که هر جا بری باید آبرو ما اصفانیا رو ببری...چارتا مثه تو آبرو برامون نذاشتن با اون چوق بستنیت...

رسول؟! همینمون کم مونده بود. من اون موقع که تو میخوای بری جلسه دارم. بله دقیقا همون موقع جلسه کاری دارم و نمی تونم بیام
پس کادو خانومت را نمی خوای؟! خودت باید جواب خانومیت را هم بدی

علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 http://www.ghasedak68.blogfa.com

جلسه داری؟؟؟؟؟کاری؟؟؟؟ساعت دو نصف شب؟؟؟؟بیا اون ور پرده تا برات بگم...
منم باید بیام...به من چه...اصن من میام کادو خانوممو بگیرم یه باره....منم باید تو جلسه حضور داشته باشم...

آره دقیقا همون ساعت

arefeh دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00

Baba sobe avale sobi begir be khab ali reza hosele daria
Man ke alan age daste khodam bud takht khabide budam vala mese ahmagha lan nemiraftam bara ye il adam ke khune mamanjunan halim bekharam
Hala befarma halim ali reza

شما راحت باش

علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نه من میخوام بدونم جلسه دقیقا کجا برگزار میشه؟؟؟پذیرایی چیه؟؟؟چند نفرین؟؟؟من میام....من هر جوری شده میام...بالاخره الکی که انقدر نگفتیم من و تو یه روحیم تو دوتا بدن...برا همین موقعا خوبه و فایده داره دیگه....من میام...جمعیت بیشتر نتیجه گیری بهتر
عارفه جون نوش جون...من حلیم دوست ندارم....البته اگه حلیم عدس باشه چرا ولی انواع دیگرشو لب نمی زنم...بنده باید برم جلسه اون موقع پذیرایی میشم...

نه دیگه این جلسه دقیقا زمانی برگزار میشه که شما عزم سفر دارید و تو صندلی هواپیما دارید به مهماندار خارجی که سوالی به زبان انگلیسی می پرسد لبخند ملیح می زنید و به عربی جوابش را می دهید!!!!
اون موقع شما نیستید...حیف شد.نه!

علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 http://www.ghasedak68.blogfa.com

من لبخند ملیحامو فقط تو جلسات کاری تحویل میدم...من میام اونجا بعد همگی با هم منو میرسونین فرودگاه....فکر اونجاشو کردم..تو غصه نخور...قراره من مهماندارمو با خودم بردارم ببرم

تو اگه میخای بیای اینجا خب برو اونجا که دعوت شدی و لج بازی میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد