افرند
افرند

افرند

خداحافظ

بامداد فردا زمانی که هنوز خیلی مونده تا هوا روشن بشه از خونه بیرون میزنم. باید برم دنبال تک تک بچه ها و وسایل را بار کنیم و بزنیم به جاده. اولین بار زمانی که راهنمایی بودم به دور از خانواده سفر رفتم. نمازجماعت تو مدرسه مون برپا میشد و یک روز گفتند هر کس امروز نماز بوده بیاد ثبت نام کنه برای سفر به شیراز. تجربه دلنشینی بود که به دور از خانواده و تنهایی سفر کنم. بعد از اون سفر دلنشین و پرخاطره و بازدید  حافطیه و سعدیه ، سفرهای زیادی به مشهد داشتم. آن هم بیشتر به صورت اردوهای دانش آموزی بود. اما این بار قضیه کمی متفاوته...


چند شب پیش با همسفرانم جلسه گذاشتیم که مسیرهای رفت و برگشت و مکان هایی که میخواهیم ببینیم را مشخص کنیم. همچنین مشخص کنیم که شب ها کجا بخوابیم و برنامه ناهار و شاممان به چه صورت باشه. متاسفانه و یا خوشبختانه نتیجه ای در بر نداشت و تصمیم گرفتیم برنامه هر روز را شب قبلش تعیین کنیم! فعلا فقط می دانیم که رفتنی هستیم....همین


+ خبری از سوغاتی نیست. سوال نفرمایید...


+اینطور که از شواهد امر بر میاد تجربه مدیریت وبلاگم در سفرهای پیشین دلنشین بوده و درخواست های زیادی برای میزبانی این بار بوده!!! همانطور که جام ملت های اروپا که تا چند روز دیگر شروع میشود ، در دو کشور اوکراین و لهستان و به صورت مشترک میزبانی میشود ، احتمالا میزبانی وب من هم این بار کاری مشترک و گروهی خواهد بود. همه دوستان می توانند از این فرصت نهایت سوء استفاده را ببرند!!

 

نظرات 62 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:09

الان باید جواب خداحافظیتو بدیم ؟؟!!!

به سلامت ...خوش بگذره ...سوغاتی یادت نره ...
خب چیه؟؟مگه هر چی گفتی رو ما باید قبول کنیم ...
بدون سوغاتی بر نمیگردیا ....

قابل توجه کلیه دوستان ....

از همین الان بگم که هر کسی بخواد شریک بشه باید اول دنگشو بپردازه ....همین جوری که نیست ...


فرشته چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:10 http://houdsa.blogfa.com

خوش بگذره...

از جاده آب پری برید...خیلی خوشگله...خیلی ها...

ببین من چقد بهت پیشنهادای خوشگل دادم..یه سرم برید جنگلای عباس آباد...بعدش برید کلبه عمو رجب..چای ذغالی بزنید و حتما سوار اون تابش بشید...آی فاز میده وسط جنگل ...تا نری نمیفهمی من چی میگم...

حالا فک کن بری هیش کدومو دوست نداشته باشید...!!!

جزیره چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:12

نرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو، اگه بری جات خالیه

هیچی بابا برو،جو منو گرفت اون دوخط و نوشتم:دی خدا پشت و پناهت و اینکه خوش بگذره
فقط قول بده بچه خوبی باشی تو سفر مجردیتما مسعودیم(اشاره به درس عربیه سال نمیدونم چندم که مسعود=مسئول بود) نبیت به تو .فهمیدی؟پدر مادرت تو رو به ما سپردن

جزیره چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:13

میگم راستی کجا میخای بری؟
تو پست نگفتی یا اینکه گفتی و من دارم شنگول میزنم؟!
البته خب احتمالا دارین میرین شمااااااااااااال دیگه خجالت بکش. بی جنبه ی تعطیلات ندیده

علیرضا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:20 http://www.ghasedak68.blogfa.com

هی وای من.امییییر؟؟تاریکی هوا با کیا قرار داری؟کجا میخوای بری؟حالا چرا تاریکی؟؟:))
با شبنم موافقم.تازه برا من دوتا سوغاتی میاری:)
یادت باشه به من رفیق هنوز نگفتی از کدوم طرف میخواین برین و با کیا هستی؟
خوش بگذره.سوت شروع بازی رسما فردا صبح با همکاری من و شبنم شروع میشه.
امیییر؟یادت نره تو باید با یه اصفهانی ازدواج کنیا.تو سفر پسر خوبی باش:))

خروس بی محل پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 http://fb20x.blogfa.com

خبری از سوغاتی نیست. سوال نفرمایید...

باز رفتی که اصفهانی بازی از خودت در کنی !

بهر حال :
آن سفر کرده که صد وبکده دل همره اوست
هر کجا رفت خدایا به سلامت دارش

علیرضا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 http://www.ghasedak68.blogfa.com

شبنم؟بیگیر پاسو..:)))

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40

فرشته جون ....بیخودی دلتو خوش کردی ...مگه نخوندی که نوشته تمام برنامه ریزی هاشونو کردن و تازه نتیجه نداده ....اصلا اینا با خودشونم مشکل دارن ... نمیدونم چه جوری با هم همسفر شدن؟؟؟!!!! ...

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:49

جزیره جون ...فکر نکنم از دست ما کاری بر بیاد ...پدر و مادرش از ترس معتاد شدنش اجازه دادن بره مسافرت ...در حالیکه نمیدونن..... ؛هی وای من ...

نمیدونن این امیر زیر سرش بلند شده ...برای اینکه در افرند تخته نشه رفته یه جای دیگه دنبال زن گرفتن و از حالا دم به دقیقه میاد میگه میخوام برم سفر ...

والا ....



محض اطلاع شما که دیر به دیر سر میزنید میتونید جواب کامنت غزل جون رو که توی پست قبل خود امیر داده رو بخونی ...

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52

تا باشه از این تعطیلات ...بابا فکر امیرم باشید خب ...
همین تعطیلات رو فقط داره ....
من که باشم میگم امیر تا اخر خرداد تعطیله جانم ...برو به کارت برس ....

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05

علی ...لااقل تو زیر زبونشو میکشیدی بببینی شبونه کجا ودنبال کی میره ....
هی اومدم گفتم علی کجایی ..؟نیستی ..؟حالام این نتیجش ...امیر از دست رفت ...

علی؟؟!!!!!!!این از چند روز پیش همش داره از این و اون آدرس میگیره و میگه میخوام برم دریا و براتون اب دریا بیارم ...حواست کجاست ؟تازه میپرسی کجا میخوای بری ؟؟!!!!!

با تمام حرفا امیر پسر خوبیه ....با اصفهانیشم ازدواج میکنه ...ترسم از همینه بیخبر شبونه با کی رفته سفر ...؟؟!!!! نمیخواسته کسی ببیندشون آیااااااااااااا؟؟؟!!!!

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:09

جناب fb20x..بالاخره ما شما رو زیارت کردیم ...پارسال دوست امسال آشنا ....

من هنوز منتظر شعرتونم ها ...

اصفهانی بازی از این بیشتر که شبونه میره سفر کسی نفهمه .....یه چی میگیدا...!!!!!!

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:12

علی ...؟؟؟!!!!
بابا من هنوز خوابم ...!!!

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:16

به همه دوستان این مژده رو بدم که در اسرع وقت جناب منشی به وب همتون سر زده و بازدید پس میدن .......

عارفه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 http://ashianeyedardhayam.blogfa.com/

به سلامت. مطمئن باش تمام داوطلبان کشته مرده ی وبت نیستن تو نیستی بدون تو دوره همی بسی بهشون خوش می گذره.
مراقب خودت باش .حواست به خودت باشه به هر حال بابا بزرگ از شما سن و سالی گذشته

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56

عارفه جون به سلامتی امتحانا تموم شد ؟

اقای هیچکاره پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23

با سلام
طبق این اطلاعیه از این به بعد بازی در این مکان بدون اجازه از اینجانب ( معاونت محترم وب) اکیدا ممنوع است
با خاطیان به شدت برخورد خواهد شد
به دلیلی که بر همگان روشن است حق من برای معاونت وب از دیگران بیشتر است و حتی اگر بر اساس شایسته سالاری نیز انتخابی صورت گیرد باز نتیجه همان خواهد شد
قابل توجه افرادی که فکر میکنند اینجا سمتی دارند و هی تند تند پست میگذارند و اش نخورده دختر خاله و پسر خاله شدند ُمعاونت وب حضور شایسته و بایسته دارد

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39

جناب هیچکاره ....مثه اینکه اون دفه سر جریان شیشه پنجره به شدت تنبیه شدین که دیگه میترسید بازی کنید ...

اهان بر اساس حضوری که اون دفه داشتید وقتی امیر نبود میگین شایسته هستین ؟؟!!!!

جناب پست هم نه کامنت ....بعد هم ما که بخیل نیستیم از الان تا عصر که از مهمونی برمیگردم ببینم چیکاره اید ؟؟!!! بازدید پس دادنا یادتون نره ...






جناب هیچکاره پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04

عرضه سیمرغ نه جولن گه توست
شما هم که تا عصر نیستید یعنی شایسته نیستید؟
عدم حضور فیزیکی مانعی برای شایسته بودن نیست
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
با فرافکنی نمیتونید کاری از پیش ببرید تا من هستم
علیرضای زن ذلیل کم پیدا کجایی؟ حالا میای بازی میکنی شیشه میشکونی میندازی گردن من ؟
زن دلیل سوسول .هوا گرم شده کرم پوستت را میرنی پوستت اوف نشه بیرون که میری؟
عارفه خانوم یا نمیدونم نیلوفر شما هم داری بازی میکنی یا تماشاچی هستی تکلیف را معلوم کن؟

هیچکاره پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06

کلا ۱۶ تا نظر هست ۱۰ تاش مال یه نفره الکی شلوغش کرده

زنبور قرمز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 http://zanboorgavi1.blogfa.com

پس از فیلتر،‌زنبور گاوی را از این به بعد در این آدرس بخوانید
http://zanboorgavi1.blogfa.com

علیرضا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:23 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اهم اوهوم...باااااااااااد کووونین...یه دیشب تا حالا نبودم کن فیکون کردینا....
هیچکاره جون خانومتون اجازه دادن تشریف بیارین دوباره تو کوچه با اون آبرو ریزی که سر شیشه امیر درآوردی؟؟؟؟
شبنم جون یه نفس راحت بکش عزیزم بعد دوباره ادامکه بده...حالا حالاها که امیر نیست...هولی؟؟؟عجله نداریم...دریا هم هم جنوب هست هم شمال..من از کجا بدونم کدوم طرفی رفته؟؟؟بعدشم هموووون...امیر با یکی رفته...پای یه زن اون وسط بوده که این جوونا به نتیجه نرسیدن..همش پای یه زن که در میون باشه کارا خراب میشه...
هیچکاره جون اون دلیلی که عرض کردی فقط برای چند نفر انگشت شمار روشنه..بیخودی همگانیش نکن...از اونجائی هم که تعداد اونایی که این دلیلو میدنن کمند و به تعداد قانونی نمیرسه پس شما رسما از سمتتون عزل میشین و اداره ی اینجا به صورت گروهی و با سه داور یعنی من و شبنم و خودت اداره میشه...بیخودی جانم رئیس بازی درنیار

مسافر پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:49 http://www.payepiyade.blogfa.com

خوش بگذره...جای ما رو هم خالی کنین ...دعا کنید خدا قسمت ما هم بکنه :)

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:37

زنبور قرمز عزیز ....
به همین سادگی علیک سلام ...
بازگشتتون رو تبریک میگم ...

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:48

جناب هیچکاره میشه بگین وقتی من نبودم چیکار کردین ؟؟؟!!!!!!!

میبینی علی ..بعضی ها فقط بلدن بیان حرف بزنن عمل نمیکنن که ...تمام کارا رو باید خودم سرو سامان بدم ....

بعضی ها نه به اون تهدیدشون برای بازی نه به این تماشاچی جمع کردنشون .....

بازدیدارو هم خودم انجام میدم ...

امیرحسین... پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:52 http://afrand2.blogsky2.com

سلام به همه
صدای من را از نمک آبرود می شنوید

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:28

سلااااااااااااام امیر ...
بابا همین جوریشم وبت از سرو روش داره نمک میباره با این شایستگی بعضیها ...حالا خودتم رفتی نمک آبرود !!!!!!!!....

علیرضا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:00 http://www.ghasedak68.blogfa.com

هووووووووووووووووووووی سلااااااااااام......شبنم جان همه که مرد عمل نیستن مثه ماها که....
امییییییییییییییییر؟؟؟؟؟خوبی؟؟؟همسفریا خوبن؟؟؟اهل و عیال خوبن؟؟؟؟جات خالیه اینجا...ما چراغتو روووووشنا نیگر میداریم تا بیای...با خیال راحت به کارات برس...

غزل پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:12

ببخشید سوغاتی چی میاریین؟ بی زحمت در مورد سوغاتی شفاف سازی کنیید.متشکرم

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:44

غزل جون ...
یه چی میگی ..یه چی میشنویا ...

امیر برگشتنی از ما چیزی نخواد سوغاتی پیشکشش ....

شبنم پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:47

مسافر جون شما که خودت مسافری جانم ...دعا کن ما مسافر بشیم ....

مسافر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 http://www.payepiyade.blogfa.com

اینجا هم که باز به مکافات باز شد...به روزم

شبنم جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

چند روزی نیستم ....باید برم ....ضرورتا یه سفر پیش اومده ...
بچه های خوبی باشین...نه شیشه بشکونین نه سرو کله همو .....

هیچکاره جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37

نمیدونم چرا کامنت ظهر دیروز من نیومده
چون دو نفر که باید بدونند میدونند پس معاونت وب با منه علیرضا جان هیچ حرفی هم توش نیست
اما چون حوصله و وقت کافی ندارم اونا واگذار میکنم به بعضی افراد خاص
امیر اونجا ویلا گرفتی ؟اون وقت ویلا با ...... بود یا نه
سورتمه رفتی تو نمک آبرود؟
این شبنم هم که یا مهمونیه یا سفر ضروری اینجوری میخوای وبو بچرخونی؟

علیرضا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:41 http://www.ghasedak68.blogfa.com

نیومده چون ظهر همه خوابن....خروس بی محل...
اون دو نفر درخواست دارن معاونت وب گروهی باشه...از اونجایی که نسبت ها با امیرحسین مساوی است مگر خلافش ثابت بشه...
امیر مواد لازم رو با خودش برده...دیگه فرقی نمی کنه ویلا با .... باشه یا بدون .... .اصن دیگه ویلا معنی نمیده اینجا...تموم راه براشون ویلا بوده کلا
در نتیجه نتیجه میگیریم یکی که حوصله نداره و وقت هم نداره...یکی هم که سفر استانی میره...رسما خودم اینجا رو سر انگشتام میچرخونم...

امیرحسین... جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:51 http://afrand2.blogsky2.com

سلام
صدای من را از رامسر می شنوید
دمت گرم علیرضا

علیرضا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلااااااااااام....جا منو خوب خالی کن...من خیلی رامسرو دوست دارم...نمیدونمم چرا...شاید ریشه در کودکی من داشته باشه...ولی به هر حال خیلی اونجا رو دوست دارم....اونجا یعنی رامسر...جا منو خالی کن
ما مخلصیم.....دلت قرص...تا منو داری تو هی سفر نصه شب بزار و برو عشق و حال...غمیت نباشه...مخلصیم

نیلوفر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:44

اوه مای گااااااد!خدا قوت بچه ها
شبنم،علیرضا و هوچ کاره عزیز!واقعا خیلی بهتر از خود امیرحسین لینجا رو میچرخونینااااا!
امیرحسینووووو!!!من باید اینجا چپ و راست درس بخونم، پروژه آماده کنم اونوقت تو میری سفر مجردی؟؟؟اونم نه مرقد امام،شماااااااااال،رامسرررررررررر

علیرضا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بعضیااام که هر وقت میبینیشون دستشون به پژوهش و پروژه و اینا بنده.....کلا یه اوس معمار انگار تو اصفهان بیشتر نداریم
اون موقع که شما اردو مختلط دانشجویی میرفتی کیش و این ور و اون ور لابد حق مسلمتون بوده...هااان؟؟؟

هیچکاره شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55

سلام صدای من را از خونمون میشنوید
چه حالی میده استراحت

علیرضا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 http://www.ghasedak68.blogfa.com

مردم وقت کافی که ندارن میرن تو خونه استراحت میکنن.....شایدم از بس وقت کافی ندارن میرن استراحت میکنن...شایدم استراحت میکنن که وقت کافی داشته باشن...کلا استراحت میکنن....

علیرضا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 http://www.ghasedak68.blogfa.com

امیر؟؟؟؟؟روز مرد مبارک دادا پیشاپیش....از همین تریبون روز مرد رو به بابات،به هیچکاره و به رسول که اولین سالیه که روز مرد رو کادو میگیره تبریک میگم....

نیلوفر شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:55

ای بابا!اوس معمار چیه علیرضاجان!ما جوجه معمارم نیستیم!گار دانشگاهه آخه،آخر ترمه،باید یه حرکتی بکنیم دیگه
بعله که حق مسلم ماست!دارم معماری میخونم همینجوری استادامون بهمون فخر میفروشن ما وقتی دانشجو بودیم 16تااا سفر رفتیم دوتاشم خارجی بود!!!حالا یه قشم رفتیم ماهاااا!!!بیبین چنقذه شلوغش کردی
بعدشم اون اسمش روشه:دانشششجوییی نه "مجردی"

بعد بعدشم حق مسلم ماست،دوست دارم

arefeh شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:58

In chandomin bare ke say dar nzar gozashtan daram age in baram nashe yani kole in webo mizanam daghun mikonam
Sedaye mano az karaj mishnavin
Kho chie delemun gereft mam goftim ye ja berim

علیرضا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:59 http://www.ghasedak68.blogfa.com

اوس معمار....دانشجویی با مجردی فرقی نداره....دانشجوها تعدادی جوانند که حتی اگر متاهل هم باشند توی اردوها مجردند....
شما ۱۶ تا سفر رفتین حالا چشات بتونه ببینه که امیر یکیشو رفته...زشته هااااا.میگن دختره چشم نداشت...یا مثلا حسوده....واااای

امیرحسین... شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:24 http://afrand2.blogsky2.com

سلام
صدای من را از لاهیجان می شنوید
جای همه خالیه

علیرضا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:52 http://www.ghasedak68.blogfa.com

سلاااااااااااام به رو ماهت.....هووولین؟؟؟؟حالا یواش یواش بگردین لااقل به دلتون بچسبه..کیف کنین تو اون آب و هوا...
لاهیجانی؟؟؟؟کلوچه یادت نره....یه دونه از این باکساشو بخر....من عاشق کلوچه لاهیجانم...تازه گردوئیشو بخر...تاره تا اونجائین یه توک پا برین آستانه لواشک و آلو جنگلی و ترشیجات بخرین...مواظب خودتم باش....

arefeh یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:11

Ruzet mobarak ali rezaye aziz
Tu webet natunestam nazar bezaram

[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49

ای ول علیرضا . بچرخون وبو کارت خوبه

علیرضا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:35 http://www.ghasedak68.blogfa.com

مررررررسی عارفه ی عزیز...مرررسی...
بععععله....من از اولم شایستگی چرخوندن وب رو سر انگشت کوچیکمو نشون داده بودم....امیر هم دیگه میخواست دعوا مرافعه راه نیفته کلی گفت ولی میدونست بهتر از من کسی نیستاینجا چرا آیکون رضایت نداره؟؟؟؟
ولی در کا درخواست نفرمائید..من برای خودم کار میکنم فقط...اینم دیگه چون امیره و عزیزه و اینا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد