افرند
افرند

افرند

رکورد بد تنابنده در گینس

قبل از ماه رمضان بود که میخواستیم سینما برویم. نشد. یعنی هر بار وعده می کردیم یک نفر نمی آمد و مجبور می شدیم از اول وعده کنیم. ماه رمضان هم سینما رفتن را زیاد دوست ندارم. به قولی سینما رفتن فقط واسه خاطر پف فیله... بعد اگر سانس 6.5 میرفتیم که چیزی نباید میخوردیم. سانس 8.5 هم باید نیم ساعتی صبر می کردیم تا مطمئن بشیم میشه چیزی خورد. طرح افطار تا سحر هم مناسب مائی که باید صبح سرکار باشیم نبود. خلاصه این شد که هفته گذشته قرار سینما گذاشتیم.

انتخاب هایمان هم بین گینس، نهنگ عنبر، عصر یخبندان و اعترافات ذهن خطرناک بود. برای سانس 6.5 وعده کرده بودیم و 6.15 تلفنی تصمیم گرفتیم کدام فیلم را ببینیم!!انتخاب اکثریت گینس بود و من هم به خاطر محسن تنابنده با دیدن این فیلم موافق بودم...

فیلم را دیدیم اما اصلا خوب نبود. به نظر روی یک طرح کلی و پرداخت بداهه پیش رفته بود. فیلمی که در قالب طنز بود اما لبخند روی لب کسی نمی نشاند. حتی غم بچه های سندروم داون را در ذهن هر کسی جا می گذاشت. بعد از پایتخت 4  و گینس کم کم امیدم را  نسبت به محسن تنبانده از دست داده ام. حالا می دانم که در مقام کارگردان هنوز خیلی جای کار دارد. از آن طرف هم فکر می کنم شلوغی بیش از حد می تواند کیفیت کارش را بسیار پایین بیاورد.

در هر صورت فیلم نه آغاز درستی داشت و نا پایان بندی مناسب. شوخی های فیلم هم بر پایه عبور از خطوط قرمز بود.  در هر صورت به کسی دیدن این فیلم را پیشنهاد نمی کنم. در حالی که کارگردان فیلم حاشیه های زیادی در مورد فیلم اش ایجاد کرد و حرف هایی زد که بیشتر به خاطر جلب توجه عموم بود.

نظرات 9 + ارسال نظر
فافا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:22

سلام امیرحسین خوبی؟:)
از همین جا سلام به همگی

نهنگ عنبر رو برو ببین حتما!
سانس های سینما خیلی مسخره اس تو ماه رمضون

سلام. ممنون.
پس نهنگ عنبر خوب بوده...

عارفه شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:56

ااا من می دونستم بی خود کاش بهت می گفتم.
ولی نهنگ عنبر و برو. اعترافات ذهن خطرناک من رو تو اکران خصوصی دیدم با دوستم من خوشم اومد نمی دونم چرا ولی یه سری ها هم خوششون نیمد خیلی سلیقه ای است فکر کنم ولی ارزش یکبار دیدن و داره برو

فافا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:57

اره بامزه بود!
این هفته عصر یخبندان رو ببینم بعد نظر میدم کدوم بهتره

چقدر دلم برای وبلاگی ها تنگ شده بود

مریم شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:06

ای باباااا...از خودم کُفری شدم.یه زمانی چقدر سینما میرفتیم..کافی بود بشنویم فیلمی از مهرجویی یا مخملباف یا بیضایی یا حاتمی کیا..یا رخشان بنی اعتماد یا تهمینه میلانی ...اکران شده..بدو بدو میرفتیم و با ولعی خاص غرق میشدیم در فیلم !!..بعد هم بلافاصله که مجله "فیلم" پخش میشد میخریدم و نقدهارو میخوندم ببینیم چقدر به فکر ما نزدیکه !..نقد ابوالحسن داوودی..علی معلم ..دکتر فاطمی و.....................................اماحالا باور میکنی که نمیدونم محسن تنابنده کیه ؟؟!!..بله درسته پایتخت رو هم ندیدم...تعجب نداره...
خیلی دور افتادم از عالم فیلم....یادمه اون موقع ها دوستام میگفتن چرا میری سینما..خب سی دی اش رو بگیر ببین یا دانلودش کن...اما برا من دیدن فیلم روی اون پرده بزرگ نقره ای ..یه چیز دیگه بود !!

علیرضا شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:37

اووووووو...ما کلا از وقتی سه نفره شدیم فقط یه بار رفتیم شیار ۱۴۳ رو دیدیم.همین.اون موقعم راحیل کوچیکتر بود و کلا فکر کرد شبه و خوابید...الان خودمون فیلم داریم شبانه روزی...سینما میری چیکار؟بیا اینجا فیلم" خانواده ی آقای علیرضا" رو ببین...والا...کمدی و تراژدی و همه چی هم هست..
تازه سانس خاصی نداره..مفتم هست..:)))

شب نم یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:57

امیر حسین ؟!!

من که نفهمیدم کی به کیه ؟!!
عمرا هم شما فهمیده باشین .

مگهان دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 http://meghan.blogsky.com

این اواخر من هر فیلم رو دوبار دیدم :|

ده بار خواستیم بریم گینس من گفتم نع و نرفتیم. ولی گویا قراره فردا بریم ، اون هم با کل خونواده پس از سالهااا ...

+ نهنگ عنبرو دوس داشتم این آخریهایی که دیدم و در دنیای تو ساعت چند است رو هم ...
+ عصر یخبندانم حتما میرم 4شنبه :دی

شب نم دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:13

جناب هیچکاره تولدتون خیلی خیلی مباااااررررک .

علیرضا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:53 http://ghasedak68.blogfa.com

تولد هیچکاره مبارک.انشالله سلامت باشه همیشه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد