افرند
افرند

افرند

تفرررریح

امروز موقع خداحافظی با یکی از دوستان بهش گفتم آخر هفته خوش بگذره، این جمله ای است که بارها در فیلم ها و سریال های خارجی شنیده ایم. خب مسئله برای آنها روشن است. شنبه و یکشنبه را معمولا تعطیل هستند و هر کدام برای این دو روز تعطیل برنامه خاصی دارند. مثلا فردی در مادرید تصمیم می گیرد آخر هفته را در پاریس بگذراند. اینطور می شود که سوار  قطار می شود و کمتر از زمانی که ما باید از اصفهان تا تهران در سفر باشیم، آنها از کشوری به کشور دیگر می روند. حالا حتما هم تعطیلات آخر هفته نباید این قدر فانتزی باشد. تصمیم برای رفتن به شهربازی یا به قولی دیزنی لندها، دور هم جمع شدن با دوستان یا خانواده، رفتن به سینما و گردش، ورزش ، سلامتی! حالا شما بگو هر چیزی..مهم این است که برای زمان استراحت خود برنامه ریزی می کنند. برای تفریح و شاد بودن برنامه ریزی می کنند. هدف دارند و حتی اگر آن برنامه مختصر هم باشد اما چون می دانند چه کار می خواهند بکنند از آن لذت می برند.

اما برای ما ایرانی ها این موضوع هنوز جا نیفتاده که آن یک هفته کار برای این یک روز و نیم استراحت و خوش بودن است. خود من برایم عادت شده که این تعطیلی جمعه در واقع زمان استراحت بین دو هفته کاری است! پس بیایید برای شادی و تفریح هم برنامه داشته باشیم. اینجور نباشد که از پنج شنبه عصر بخوابیم تا لنگ ظهر جمعه و ناهار بخوریم و دوباره بخوابیم و غم عصر جمعه بگیریم.

بیاید کمی به فکر خودمان باشیم!


نکته اول: به شخصه جمعه ها هم در حال کار کردن هستم و بیشتر روی عصرهای این دو روز برنامه ریزی می کنم!

نکته دوم: این پست در حالی الان منتشر می شود که قبل از این نوشته شده و برای انتشار برنامه ریزی شده! بنده این لحظه در حال تفریح هستم. باور کنید!

نظرات 6 + ارسال نظر
شب نم پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 21:49

دقیقا همینطورهست که گفتی .اکثر ما روزهای جمعه غروب دلگیری داریم .جای اینکه از تعطیلاتمون اینقدر انرژی کسب کرده باشیم که برای داشتن هفته ای پر کار خودمون رو آماده کنیم

.خیلی هم عااااااالی .
حسابی خوش بگذرون .
ما هم فردا میریم بیرون از شهر ...:

دل آرام جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:58 http://delaramam.blogsky.com

ما توی اموزشگاهمون یه استادی داریم که همیشه چهارشنبه ها موقع خداحافظی میگه "آخر هفته خوش بگذره" و من همیشه غبطه میخورم بهش که یعنی این آدم انقدرررررر برنامه داره که هر هفته اش رو یه مدل میگذرونه. من نهایت خلاقیتم اینه که مهون دعوت کنم و یا مهمونی برم...
تفریح خوش بگذره بهت

خورشید جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:09

توی جدول برنامه ریزی من باید آخر هفته ها روزی 10_12 ساعت درس بخونم.
:(

الان که امتحاناس که دیگه هیچی..


کلا آخر هفته بیشتر از روزای هفته خسته میشم..
خیلی هنر کنم صبحا مثلا جای 6 ، 9 بیدار شم...
:(

خورشید جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:12

کلا ما بلد نیستیم زندگی کنیم..

نه کار کردن و درس خوندنمون درسته..
نه بلدیم درست حسابی کیف کنیم و تفریح و خوشگذرونی..

:(


شب و روزتون خوش

مریم جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:22

بد نیست یکم هم از تفریحاتتون بنویسین...

امیدوارم خوش بگذره و انرژی بگیرید برا یک هفته دیگه...

نبات شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 http://be-live.blogsky.com

باز برید خدا رو شکر کنید که دو روز در هفته تعطیلید ... یک روز جمعه که باید به پدر و مادرها هم سر زده بشه ... من که انقدر خسته می شم جمعه ها که عملا تعطیلاتم منحصر شده به روزهای تعطیل رسمی غیر جمعه ...

فقط جمعه تعطیل هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد