افرند
افرند

افرند

حدس بزنید

یکی از علایق من، داشتن ساعت مچی است. روی زمان حساس هستم و ساعت گوشی و تبلت و کامپیوتر و ... هم جذابیتی برایم ندارد. ترجیح می دهم همیشه ساعت مچی داشته باشم. از قضا سال ها بود که ساعت مچی خاصی داشتم. مارک سواچ و سه موتوره... گران نبود اما سال ها همراه من بود. از حدود خرداد و تیر، دیگر رنگ ساعتم را ندیدم و هر کجا که فکر می کردم باشد را گشتم. خانه، سرکار، آموزشگاه موسیقی، باشگاه یوگا، خانه اقوام و ... ولی نبود. من هم معمولا آدمی نیستم که حواس پرت باشم و چیزی را گم کنم.

دو حالت داشت. یا کسی ساعتم را دودر کرده بود یا اینکه جای خاصی بود که با خانه تکانی عید شاید پیدا میشد. حدود یک ماه پیش بود که ساعتم پیدا شد! فکر می کنید کجا بود؟!

الف) زیر تشک در اتاق خوابم

ب) توی سبد لباس های چرک

ج) خانه یکی از اوقام به شدت دور

د) سر جای خودش

و) هیچ کدام


عارضم خدمتتون که ساعت بنده، در پلاستیک کشک ها، در کمد خواروبار بود! میشه باور کرد؟! وقتی  مادرم هوس کشک کرده بودند، ناگهان ساعت مچی ام پیدا می شود!


ده روز پیش هم، عینک مطالعه پدرم گم شد. قاعدتا چیزی نبود که کسی بخواهد آن را دودر کند. آخرین بار هم در خانه دیده شده بود. اما هر چقدر بیشتر می گشتیم، کمتر به نتیجه می رسیدیم. اما در عین ناباوری دیروز عینک پیدا شد. فکر می کنید کجا بود؟

نظرات 13 + ارسال نظر
ویرگول جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 http://theComma.blogsky.com

توی کیسه کشک؟

نه

علیرضا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 17:21 http://ghasedak68.blogfa.com

توی جا کفشی
هموووووون...همش زیر سر این گودزیلاهای خونواده است...البته دور از جون برادر زادت
علی هم همینطوری بود...راحیلم الان اینجوریه...حالا علی یه خوبی داشت...ازش می پرسیدی که فلان چیز کجاست یا کجا گذاشتیش؟دستتو می گرفت میبردت نشونت میداد که کجا قایمش کرده...حتی اگه مدت زیادی هم ازش گذشته بود ولی میدونست چی رو کجا گذاشته..معمولا هم بیشتر چیزا رو تو ماشین لباسشویی میذاشت.ولی راحیل نم پس نمیده...تازه وقتی میفهمه داریم پیداش می کنیم میدوه زودتر برش میداره و میبره یه جای دیگه...ما هم تو این فرصت معمولا دنبالش می کنیم ببینیم از کجا برمیداره وسط کار مچشو میگیریم..

اینم میتونست باشه اما این جواب هم غلطه

دل آرام جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:14 http://delaramam.blogsky.com

پشت تلویزیون؟
کنار سی دی ها؟
اتاق تمساح ها؟

خونه مون؟!
خونه شون؟!
نچ...بازم بگردید

عارفه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:56

تو دستشویی؟
تو یخچال؟
من یکبار گوشیم تو این جا ها پیدا شد

خیلی نزدیک شدی عارفه!

باران شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:37

سلام.حالتون چطوره؟ بعد از غیبت طولانی برگشتم.کسی منو خاطرش هست؟

سلام. من خوبم. شما چطورید؟
کجا بودید این مدت؟

مریم شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27

با عرض معذرت...رو چشای پدر نازنینتان !!!

سلام...اینم نه

علیرضا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 http://ghasedak68.blogfa.com

تو جای شامپو و لیف ها تو حمام؟؟؟؟تو فر گاز؟؟؟تو کشوی یخچال؟تو همون ماشین لباسشویی؟؟؟تو سبد لباس کثیفا؟؟؟والا جاهای دیگه هم به مغزم میرسه که به دلیل رد شدن خونواده از اینجا نمیشه گفت

عامو به عارفه گفتم نزدیک شده بعد میای احتمالات جدید مطرح می کنی؟!

عارفه شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 13:58

تو ماشین ظرف شویی؟ تو فریزر
خب بگو تو ام دیگه
بابا من که به مامانم می گم این خونه جن داره کسی باور نمی کنه

یخچال درست است اما اینکه کجای یخچال هم مهمه!

عارفه شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:20

برو می زنم لهت می کنم درست گفتم یخچال و دیگه جایزه ی من و بده
بیا درست تعریف کن دیگه امیر جون به سرمون کردی

هم میزنیم هم لهم میکنی؟! نمیشه بین این دو تا یکی انتخاب شود؟!
تو پست جدید تعریف کردم

علیرضا شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:09 http://ghasedak68.blogfa.com

خوب چون گفت یخچال و دستشویی و گفتی نزدیک شده گفتم شاید کلا آشپزخونه و حمام و دستشویی رو شامل بشه...
نگو که تو فریزر بوده؟؟؟؟

خب برادر من، تو که همه قسمت های خونه را نام بردی، بالاخره تو یکی از این قسمت ها بود

مریم یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:12

توی قسمت جاتخم مرغی ؟...یا جامیوه ایش ؟!
شاید هم افتاده تو آبسردکن اش ...

حالا جایزه هم داره اگه درست بگیم...یا بیشتر از این به مغزمون زحمت ندیم امیرخان؟!

تو پست جدید توضیح دادم
جااااایزه؟! چی هست؟

تلاش سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:11

پوزخند:

باران پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 22:18

پی زندگی بودیم و البته مجبور بودم کمی از فضای مجازی دور باشم.
حال و احوالتون که خوبه انشااله؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد