افرند
افرند

افرند

بی شعوری

 نمونه بارز بی شعوری را میشه در رفتار امروز صدا و سیما مشاهده کرد. وقتی تا الان 95 زائر ایرانی کشته شدند و در کل 1200 زائر در ازدحام جمعیت جان خودشون را از دست دادند، صدا و سیما این خبر را مساوی و هم تراز با اتفاقات یمن اعلام می کند. بعد هم با یک جمله که "گرچه امروز تعدادی زائر جان خودشان را از دست دادند ولی امروز عید قربان یکی از بزرگ ترین اعیاد است" به نشان دادن تصاویری از برگزاری نماز عید می پردازد.

آیا کسی از مسئولین صدا و سیما می تواند حال خانواده های این افراد را درک کند؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:56 http://ghasedak68.blogfa.com

دلم خیلی گرفته ....
اسم کشته ها رو که میبینی، خیلیاشون با هم نسبت دارن....خوب طفلیا فکر میکردن وقتی با آشناشون با هم باشن کمتر احتمال گم شدنشون میره....نمیدونستن الان خونواده هاشون عزادار چند نفر می شن....
خدا بهشون صبر بده...

دقیقا... مثلا دسته جمعی رفتن که خیالشون راحت تر باشه اما نمیدونستن چی قراره بر سرشون بیاد

دل آرام جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:40 http://delaramam.blogsky.com

فوت 131 نفر از زائران ایرانی واقعا خبر کوچیکی نیست اما نمیفهمم چرا انقدر دم دستی باهاش برخورد میکنن. انگار از روی اجبار تسلیت بگن... همش دارم فکر میکنم اگه دور از جون اعضای یکی از خانواده های خودشون همبین اونها بود باز هم انقدر ساده برخورد میکردن؟

تا وقتی که سه روز عزای عمومی اعلام نشده بود، این خبر را کنار خبر کشته شدگان یمن قرار میدادند و به راحتی از کنارش می گذشتن...اما از وقتی رهبر اعلام کرد انگار تازه فهمیده باشن کجا چه خبر شده و همه سیاه پوشیدن... یعنی این ها واقعا از خودشون اختیار یا شعور ندارن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد