افرند
افرند

افرند

صد هزار

امروز داشتم به این موضوع فکر میکردم که آمار بازدیدکننده های وبم طبق اعلام وبگذر به 99900 نفر رسیده و در آستانه شش رقمی شدن قرار دارد. اما نکته جالب در اینجاست که آمارگیر خود بلاگ اسکای خیلی وقت است از مرز صد هزار گذشته است و در نزدیکی های 140 هزار بازدید قرار دارد. نمی دونم چرا این دو آمارگیر این قدر با هم تفاوت داشتند و این 40 هزار بازدیدکننده این وسط کجا گم یا زیاد شده اند!

خلاصه همین امروز که من در همین افکار غوطه ور بودم، خواستم برای این پست آخرین تعداد بازدیدکنندگان از نظر وبگذر را بنویسم که وقتی به سایتشان مراجعه کردم، با یک صفحه تبلیغاتی انگلیسی برخورد کردم که نوشته بود دامین این آدرس تموم شده و خلاصه وبگذر به امان خدا رفته!

در نتیجه بر دلمان ماند که وبگذرمان شش رقمی بشود...والا

نظرات 17 + ارسال نظر
شب نم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:09

ما وبلاگامون که رو هوااااااس .اونوقت تو از وبگذر چه انتظاری داری ؟!!

واااااااا....یعنی چی؟!؟!؟

دل آرام دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:49 http://delaramam.blogsky.com

بامزه تر از متن تو کامنت شب نم بود. این اعتراضش خیلی جالب بود :))

آره والا

مریم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:08

..خب لابد وبگذرو بعد از یه مدت که از شروع وبلاگت گذشته نصب کردی و این چهل هزارتا مال همین فاصله زمانیست !!!

یعنی باور کنم که این بفکر شما نرسیده بود..یا اینکه وبگذرو همزمان با وبلاگ نصب کردی؟؟
گدامیک؟؟

دیگه اینقدرها هم گیج نیستم

فافا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:34

شبنم حرف دل بلاگفایی ها رو زد...

ارشیوم از اسفند نود و دو و کامنت هام نیست..

چقدر دلم برای وبلاگ و دور هم بودن هامون تنگ شده....

امیدوارم همگی هرجا هستید شاد و سلامت باشید

ایشالا آرشیو بلاگفایی ها برمیگرده :)

شب نم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:11

فافای عزیزم یادم نیست تولدت چه روزی بود اما یاد مه که تیر ماه بود ..
تولدت خیلی خیلی مبااارک .

تولد ابجی علیرضام مبارک باشه . .اومدم وبت که بهت تبریک بگم .گفتم شاید ثبت نشه .

ایول...این کاه چقدر سور داریم بخوریم. فافا و علیرضا کافی شاپ معرفی کنید برای خورد و خوراک خدمت برسیم

عارفه سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:05

همیشه استاد ضایع کردن منی.
یعنی دست خودت نیستا دیگه شده به صورت نا خود آگاه
می خواستم بگم دوست ندارم افرندی رو که جواب کامنت ها رو نمی ده که دیدم این پست تنها و تنها برای ضایع کردن من جواب دادی

تو یکی دیگه هیچی نگو... وبش را تعطیل کرده رفته پی کارش اونوقت به جواب کامنت هاب من گیر میده

فافا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:57

ممنون شبنم عزیزم که به یادم بودی.خوشحالم کردی

منم دیشب پست گذاشتم برای تولد ابجی علیرضا ولی شنیدم پست بزارم همه ارشیوم میره سریع پاک کردم:))

من که دعوت کردم امیرحسین خان
فردا شب افطاری صفه
بعد از ماه رمضون کیک میدم.کافه اش هم هنوز مشخص نیست چون باید با جیبم بسنجم و تعداد مهمون ها

شما کافه را مشخص کن...اگر هم نمیتونی من مشخص می کنم :))

مریم سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:28

درست میگه عارفه..
جواب ندادن به کامنتها مثل زدن به در بسته ست !!!
و البته که تاثیرگذار در تغییر عدد آمار بازدید !!

اون جوری باید هفته ای یک پست بگذارم

hichkare سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:11

اقا دیدین تیم والیبال باخت . دیدین چقدر روزا گرم شده . دیدین یه ابمیوه خنک تو هوای گرم چه حالی میده . دیدن ادم میاد یه کار بزرگ شروع کنه وسطش پول کم میاره چقدر ضایع میشه . دیدن ادم که بیکاره تی وی هم هیچی نداره . دیدین بلاگفا رو هواست . دیدین من چقدر کامنت باحالی گذاشتم . کلا دیدین من چقدر با حالم . داداشمم مثه خودمه

بعله دیدیم

عارفه سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:46

من دارم با بچه های بلاگفایی هم دردی می کنم بعله این قدر من به فکرم
دوست دارم اصلا بیام این جا همش حرف بزنم.
بابا درکم کن منی که همیشه در طول زندگیم ماه رمضون خونه بودم و زیر باد کولر و شب و روزم و عوض می کردم الان هر روز دارم می روم چهار راه ولیعصر سر کاااار
فافا جااانم تولدت مبارک

درکت نمی کنم

هیچکاره سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:11

کامنت من کو

نیییسسس

فافا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:57

اگه کادو میاری دعوتت کنم

بین کافه میوه و کافه قنادی رز موندم

خوشم میاد از انتخاب هام چون زمین تا اسمون تفاوت دارند باهم

امروز ی ربع هفت دم شیر سنگی ها صفه.تشریف بیارید

امروز صفه چه خبره آیا؟

علیرضا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:01 http://ghasedak68.blogfa.com

خوبی؟چه خبرا؟:)

از احوال پرسی های شما..

علیرضا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:24 http://ghasedak68.blogfa.com

گرفتار بودم ...هنوزم هستم یعنی....

خب دو کلوم بیا بوگو بیبینم چه خبر بودس

شب نم پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:29

لاااااایک به کامنت هیچکاره .

ساعت کامنتت منو کشته!

فافا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:44

دقت نکرده بودین دیگه!

تو کامنت قبلش گفته بودم فردا شب افطاری صفه.
بعد از ماه رمضون کیک و کافه

خلاصه جاتون خالی دیشب بچه ها

مریم پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:54

فکرکنم قصد داری همینجا شش رقمی اش کنی امیرحسین !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد