افرند
افرند

افرند

بلیط


گزارشگر از داخل ورزشگاه به طور زنده رو به گوینده اخبار می گوید " از ساعت ها پیش کل ظرفیت ورزشگاه پر شده است و افرادی هم که به صورت اینترنتی بلیط خریداری کرده اند پشت درهای ورزشگاه مانده اند"


خب اگر قرار است کسی که بلیط میخرد پشت در بماند، اگر قرار است همچنان همانند دهه 40 چند نفر پشت میله های آهنی تا می توانند بلیط بفروشند و تعداد بلیط های چاپ شده دو برابر ظرفیت ورزشگاه باشد، خب چه کاریست که بلیط فروشی انجام شود؟ 


+ دو بار برای تماشای مسابقه فوتبال به ورزشگاه رفتم و همان باعث شد بدانم من کسی نیستم که با حال هوای آن کنار بیایم. حال و هوایی که پشت درب ورزشگاه، سربازهای باتوم به دست همه را یکسان و احتمالا اغتشاش گر می دیدند!

نظرات 4 + ارسال نظر
خورشید شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:14

من یه بار بازی والیبال ایران ژاپن رفتم ورزشگاه..
راستش اون روز همه چی خیلی مرتب و آسون و خوب بود.. غیر از اینکه 1 ساعت تو آفتاب نشستیم تا بلاخره تصمیم بگیرن که زنا رو می خوان راه بدن یا نه..

یکی از خوش ترین تجربه های زندگیم بود.

مریم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:15

بی نظمی و بی قانونی شده قانون در مملکت ما !
اون دکل نفتی بوووود !!..اووون که سال 90 خریده شد...پولهاش هم پیش پیش پرداخت شدددد !!..اونم خدا میدونه که پولهاش کجا رفت و به کدوم جیب واریز شد!...چون دکلی وجود خارجی نداره !!

مریم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:30

تنها تجربه من از دیدن مسابقات ورزشی مختص میشه به دوران دبیرستان که چند باری برا دیدن مسابقات ناحیه و استانی ِبچه های مدرسه رفته بودم سالن ..خیلی برام با نشاط و هیجان انگیز بود.
ایشالله ورود خانمها آزاد شد حتما یا فوتبال یا والیبال رو میرم.
شما نمی خواین والیبال رو یه امتحانی بفرمایید امیرخان؟ !!

شب نم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:58

با + موافقم .


هفته تون پر انرژی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد