افرند
افرند

افرند

ورزش کاران و دل آوران



تقریبا یک ماه شده است که ورزش را جدی تر دنبال می کنم. اما نه ورزش رزمی، نه فوتبال و والیبال و ... و نه ورزش های هوازی... بعد از مدت ها که این طرف و آن طرف به دنبال ورزشی بودم که هم حال خوب کن باشد و هم سلامتی را بهبود دهد، با تشویق های زیاد دوستم، یوگا را انتخاب کردم.

انتخاب آموزشگاهی که برای آقایان یوگا داشته باشد کمی سخت بود اما بالاخره آموزشگاهی را پیدا کردم که نزدیک محل کارم بود و از آخر اردیبهشت ماه این ورزش جسمی و روانی (فکری)را شروع کردم و تا به حال هم به شدت از این ورزش راضی بودم. مرتب تاکید می کنم ورزش چون خیلی از دوستانم فکر می کنند یوگا تنها به نشستن و فکر کردن اختصاص دارد. اما اگر واقعا دوست دارید بدانید یوگا چیست موکدا توصیه می کنم یک جلسه آن را امتحان کنید. پشیمان نمی شوید.


21 ژوئن که دو روز دیگر می شود از طرف یونسکو به عنوان روز جهانی یوگا انتخاب شده است...این روز را به تمام یوگی ها بالاخص شبنم  تبریک میگم.



+ یک بار مقاله ای در مورد یوگا ترجمه کردم که توسط دبیر روزنامه سانسور شد. این قدر در مورد یوگا اطلاعات کافی وجود ندارد...

نظرات 4 + ارسال نظر
شب نم جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:31

این خیلی عاااااااالیه امیر حسین .
واقعا هم باید همه یک بار یوگا رو امتحان کنن .
من که به شدت وصف ناشدنی راضی هستم .

بهت تبریک میگم .حتی بیشتر از تولدت .

مریم شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:30

روز جهانی یوگا مبارک
بهت تبریک میگم امیرخان..چراکه من کمتر مردی رو دیدم یوگا کار کنه !..خیلی خوبه !
من یکسال و نیم ممتد یوگا کار کردم و چند ماهی ست که متاسفانه نمیتونم برم کلاس.. که البته سعی دارم تو خونه حرکاتی مثل سلام بر خورشید رو روزانه انجام بدم..تا مجددا برم سالن.
اما خوشحالم می بینم خانمها خیلی گرایش پیداکردن و هرروز داره تعدادشون در کلاسها افزایش پیدا میکنه.یکی از دلایل مهمش اینه که بسیاری از دکترها برای درمان اختلالات جسمی و روحی مثل افسردگی یا دردهای جسمی پیشنهاد یوگا رو به مریض هاشون میدن و از دختران 25 ساله تا خانمهای 60 ساله حضور فعالی پیدا کردن..ولی آقایون هنوز مقاومت میکنن..
سپاس.............................

علیرضا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:04 http://ghasedak68.blogfa.com

روزتون مبارک.....

خورشید یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:10

مبارک.



+ اون دل آور باحاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد