افرند
افرند

افرند

برگ اضافی




 به لطف اقوام خوب تهرانی، امسال به صورت غیرحضوری در نمایشگاه کتاب تهران حضور پررنگ داشتم!  :)


 +  با تشکر از دوست خوبم منصور.... ( الکی یعنی با منصور ضابطیان رفیق فابریکم!)




نظرات 6 + ارسال نظر
شب نم شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:06

اوووووه اوووووه...
جیبشون هم خااااالی کردی آیاااااا؟!

نه بابا..پول را پیش پیش تقدیم کرده بودم!

شب نم شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 13:19

اه .این بلاگفام شورش رو در آورده .
مسخره س .چند روزه فقط بلده بگه
از صبر و شکیبایی شما متشکریم .نمیگه ما روز تعطیل برای خودمون برنامه ریزی کردیم تا پست بذاریم ؟!
کلا زندگیم به باد رفت نه برای یه پست ..ازاتفاقات پشت پرده خبر ندارین که .اگه تا عصر درست نشه میرم از بلاگفا.

جریان بلاگفا چیه؟ فافا هم معترض بود...
حالا جریان پست و اتفاقات پشت پرده شما چیه آیا؟!
بیا پیش ما :))

علیرضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:05 http://ghasedak68.blogfa.com

اوهو....باریکلا...
من که روحم داره پر میزنه برا اونجا..هر روز صبحم از انتشاراتی که سریای قبل ازشون خرید کردم پیامک برام میاد و داغمو تازه تر میکنه:(


شوما میخوای با همین وروجک بری نمایشگاه؟!

عارفه شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:17

بنده نیز با اقای ضابطیان گپ کوتاهی زدم و عکس تهیه کردم که سر فرصت اتفاق های نمایشگاه رو خواهم گفت

خب وخی بیا پست بذار ببینم چیکارا کردی

شب نم شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:36

قاط زده .
بلاگفارو میگم .

اگه اومده بودی وب من یا بقیه .متوجه میشدی که نمیتونی کامنت بذاری .
چه دوستی هستی که این چند روز یه بلاگفا دات کام باز نکردی ؟؟!!!!! هااااااان .؟!!!
کلا کنترل پنل بلاگفا مسدود است .

از پشت پرده نپرس که داغوووووون شدم .

تو وب شماها میومدم. اما ده بار باید رفرش میکردم یا با فیلترشکن وارد میشدم و از این بدبختی ها
حالا اومدم برم وب قبلیم دیدم کلا بلاگفا قاط زده...
بیا پیش ما :))

علیرضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:49 http://ghasedak68.blogfa.com

اتفاقا گیر راحیل نیستیم.گیر خودمونیم.

ای بابا...چرا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد