افرند
افرند

افرند

زادروز

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

اکسیر من نه این که مرا شعر تازه نیست
من از تو می نویسم و این کیمیا کم است

سرشارم از خیال ولی این کفاف نیست
درشعر من حقیقت یک ماجرا کم است

تا این غرل شبیه غزل های من شود
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است

گاهی ترا کنار خود احساس می کنم
اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است

خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست

آیا هنوز آمدنت را بها کم است


استاد محمدعلی بهمنی

27 فروردین 1321



نظرات 6 + ارسال نظر
شب نم چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:58

من و تو تا نفس باشد من وتو

من وتو در قفس باشد من وتو



من وتو حرفمان حرف هوس نیست

من وتو از هوس باشد ، من وتو



من و تو نیمه ای از روحمان کم

« دو تنها و دو سرگردان عالم »



غریبی ، بیشتر از اینکه یک عمر

من وتو زندگی کردیم بی هم !



من وتو بی قرار بی قراری

برای هم دو عکس یادگاری



تمام روز بی تابیم وبی خواب

به امید شب و شب زنده داری



من وتو خار چشم سرنوشتیم

که این خط را از او بهتر نوشتیم



جهنم جای سر افکندگان است

من وتو سربداران بهشتیم



من وتو این هجا را می شناسیم

زبان واژه ها را می شناسیم



سکوت از جنس فریاد است اینجا

چه خوب این هم صدا را می شناسیم

علیرضا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:59 http://ghasedak68.blogfa.com

خیلی دوسش دارم.هم خودشو هم شعراشو

علیرضا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:34 http://ghasedak68.blogfa.com

امروزم که روی پله برقی پل هوایی احمد آباد یه کارگر تعمیرکار سی ساله کشته شد لای پله ها...

ای بابا... خبر نداشتم. تو که گفتی رفتم خوندم :(

عارفه پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 22:20

ایا نظر خصوصی یک هفته پیش من به شما رسیده؟

بلی بلی

نبات شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:03 http://be-live.blogsky.com

چقدر زیباتر است این شعر با صدای علیرضا قربانی ....

دقیقا...

مسافر شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:08

این شعر رو سالها پیش حفظ بودم ولی نمی دونستم مال بهمنیه...خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست...خیلی زیباست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد