افرند
افرند

افرند

سال ها پیش که سریال لاست را شبانه روزی دنبال می کردم، این موضوع دائم در ذهنم بود که اگر من جای یکی از این افراد بودم، چه تخصصی دارم که در یک جزیره ناشناخته به کمک من و دیگران بیاید؟ پزشکم؟ میتونم با کمترین مصالح خانه بسازم؟ میتونم از طریق ستارگان، جهت ها را تشخیص بدهم؟ از مسائل فنی مثل تاسیسات برقی، مکانیک خودرو یا سیستم های ارتباطی سررشته دارم؟ می تونم با ساز زدن حال اطرافیانم را عوض کنم؟

از اون موقع تا به حال همچنان در ذهنم هست که باید در یک زمینه هم که شده تخصص پیدا کنم.  من آقازاده نیستم و پول بادآورده هم نداشته ام. اگر در بدترین شرایط مثل جنگ یا بلایای طبیعی باشیم، نه آقازاده بودن یه کمکمان می آید نه پول های بادآورده. اگر در یک چشم به هم زدن، تمام سرمایه مادی یک نفر از بین برود، فقط داشتن تخصص است که می تواند امیدها را زنده نگه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد