افرند
افرند

افرند

با شخصی تازه ای دیدار کردم. از دسته افرادی بود که با وجود جوان بودن،  با تلفن همراه میانه ای نداشت. 
تا به حال هم از تلگرام استفاده نکرده بود.
نمیدونم این حالت وضعیت خوبی است یا نه. نمیدانم مزایایش بیشتر است یا معایب...


نظرات 5 + ارسال نظر
شب نم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:20

زیادی پاستوریزه هم خوب نیس .البته اگه وقتشو جای دیگه و به صورت مفید میگذرونه امری جداگانه س.

البته خود من تازگیها دارم پاستوریزه میشم .
واقعا چیه این تلفن همراه. اونم تلگرااام .!!!
حالا باز اینستااااا.

عارفه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:09

اواااا ببین کی این جا است مثل این که ماه رمضون شده دوباره رو اوردی به نوشتن
اقااااا من اصلا ازت راضی نیستم مزدوج شدی پاشو بیا این جا عاشقانه بنویس ببینیم عاشقانه نوشتنت چطوریه :)))
ما هی یه عمر صبر کردیم این صحنه رو ببینیم این انصاف نیست امیر
به نظرم خلی هم از تنولوژی فاصله گرفتن خوب نیست

فافا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 21:30 http://aroosak-f86.blogfa.com

سلااام
اوا اول فکر کردم اشتباه می بینم بعد دیدم نه واقعا اپ کردی
نماز روزه هاتون قبول باشه.

به نظر من باید کنترل شده استفاده کرد.مثلا من خودم تصمیم داشتم استفاده نکنم اما دیدم برای دور بودن از اطرافیانم خوب مجبورم...

ولی اصلا از حاشیه و عضو شدن تو گروه خوشم نمیاد.

شب نم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:49

تولدت مبارک امیر حسین .

مرسی شبنم

فافا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:51 http://aroosak-f86.blogfa.com

سلام.
تولدت مبارک مهندس.
شاد و سلامت باشی.

ممنونم فافا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد