افرند
افرند

افرند

سهامداران

صبح اول وقت یک مشتری برای دریافت کد آمده بود. فرم ها را بهش دادم تا پر کنه.

هر 20 ثانیه یک بار می پرسید اینجا را چی باید بنویسم؟ توضیح میدادم. سوال ها تمامی نداشت. فرم ها را ناقص پر کرد و هر بار تمام میشد برگه ها را روی میز نمیگذاشت. می آورد جلوی چشمام تا مجبور شوم کارم را ول کنم و برگه های او را بگیرم.

برگه ها را دادم تا اثر انگشت بزند و در همین حین رفتم آب جوش را فلاسک بریزم و چایی دم کنم. زاویه و انحنای 137 درصدی به بدنش داد تا ببیند چه کاری انجام می دهم. بعد هم گفت برو مهندس صبحونه ات را بخور من منتظر میشم!

گفتم من 7 صبح، صبحانه خوردم برادر من...


آخر کار که فرم ها را پر کرد، برگه های سهامش را با هم منگنه کردم و در پرونده اش گذاشتم. پرسید برگه ها را پس نمی دهید؟ توضیح دادم که برگه های باید در پرونده تان باشد. گفت خب کپی بگیر ازشون و کپی اش را بهم بده.

گفتم کارتریج دستگاه تمام شده و فقط در حد چند پرینت جا دارد و گذاشتم برای کارهای فوری.

گفت خب پس برگه ها را بده تا ازشون عکس بگیرم. از تک تک صفحات عکس گرفته. دوباره کمی سوال پرسیده. اما انگار هنوز راضی نشده بود. دوباره گفت اینقدر تنگ نظر نباش و از برگه ها کپی بگیر و بهم بده. گفتم برادر من این همه صفحه را نمیتونم کپی بگیرم. در ضمن شما هم که ازشون عکس رفتی. گفت نه عکس فایده نداره!

آخر کار همکارم اومد و مشخصات همه برگه را روی کاغذ نوشت  و بهش داد تا بلکه برود...


رفت. اما فکر کنم رسالتش این بود که صبح اول وقت بیاید و اعصاب یک عده را به هم بریزد و برود...

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 20:33

اخ اگه بدونی این چند وقت همه اش سر و کارم با ادم هایی بود که رسالتشون رو مخ بودن من بود

شب نم پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:31

خب بعضیها مدلشون اینطوریه .دست خودشونم نیست .
اونجا اعصاب یه عده رو به هم بریزن خیلی بهترشون هست تا بخوان یه مدت با خودشون کلنجار برن و اعصاب خودشونو خورد کنن که چرا مثلا از فرم ها کپی نگرفتم .

مهندس شما کوتاه بیا حالااااا.

اینجا هنوز دختری هست که لیبخند میزند چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:57 http://sohre1370.blogsky.com


ما آمدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد