افرند
افرند

افرند

سلام

الان که این پست را می نویسم، بیش از دو هفته از زمانی که زندگی ام دو نفره شد، می گذرد.

هنوز نتونستم به طور کامل این موضوع را هضم کنم که از این به بعد،  زندگی ام از تجرد جدا شده است و دریچه جدیدی از زندگی به رویم باز شده.

پروسه طولانی سپری شد. از زمانی که یک روز  از خانمی دعوت کردم که به یک کافی شاپ بیاید و حرف دلم را بزنم، تا روزی که محرم هم شدیم.

حتی خانواده ام هم باور نمی کردند. امیرحسینی که همیشه دیدگاه خاصی نسبت به ازدواج داشته،  چند روز قبل از شروع ماه رمضان گفت " پاشید بریم خواستگاری"

 اما از زمانی که کار وارد مرحله رسمی شد، همه چیز به سرعت برق و باد گذشت و الان صفحه دوم شناسنامه ام دیگر سفید نیست


وقتی داشتیم امضاهای معروف را می زدیم، محضردار گفت در اولین زمان حتما برید پابوس آقا امام رضا...

هر دو خندیدیم، چون از قبل طلبیده شده بودیم

امشب راهی مشهد هستیم

همین جا از همه حلالیت می طلبم

ان شاء الله نایب الزیاره تون خواهم بود

نظرات 13 + ارسال نظر
شب نم یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 22:17

خب اول به اونایی که قبلا هشدار داده بودم عرض کنم یادتونه هی گفتم بیایین از این امیر حسین سور کار و کتاب و اینا رو بگیرید این پس فردا یهویی میاد مینویسه زن گرفتم و میره به امون خدا و دیگه دستمون از همه جا کوتاهه .اما کو گوش شنواااا .
حتما میدونستم یه چیزایی که گفتم .

بازم بهت تبریک میگم امیر حسین.خوشبخت باشی.
خیلی خیلی خوشحالم . هنوزم باورم نمیشه .
هم سخت بود و هم اسون .هم امید داشت و هم ناامیدی.هم دلهره و هم شادی .
خدا رو شکر که به سرانجام رسید.خیلی خیلی برات ارزوی خوشبختی میکنم .


سلام منو حتما به آقا امام رضا برسون .هنوز زیاد نگذشته از وقتی که از مشهد برگشتم اما انگار هنوز اونجام ؛هنوزم بو و عطر حرم به مشامم میرسه .
التماس دعای فراوان .

سور؟! سور چی هست؟ الو؟ صدا نمیاد :))
ممنونم شبنم، این مدت خیلی کمکم کردی ...به خاطر تمام روزهایی که همراهیم کردی ممنونم

علیرضا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:16 http://chakaavak68.blogsky.com


همچین میگه پروسه طولانی هیشکی ندونه میگه چند سال طول کشیده...برا خودد گفتی...فی الفورتر از تو من ندیدم...منم که انقد هول بودم بیشتر طول کشید...سر تا تهش دو سه ماه شد...
از اولش گفتم.هنوزم میگم...خیییییییلی زیاااااااااد خوشحالم.بی نهایت....آرزوم بود تاهلتو ببینم که دیدم...امیدوارم خوشبخت باشین...کنار هم تا همیشه پا به پای هم پای تموم سختی و آسونیای زندگی دووم بیارین و پشت هم باشین.
سفر هم به سلامتی برین و برگردین و خوش بگذره..الان دو هفته است نمازات قبول ترهزیارتتم همینطور...این سری خیلی خااااص تر باید دعامون کنی.خیلی خوش بگذره.التماس دعا دادا:)

بابا کجا من فی الفور بودم، دیگه آفتاب لب بومم :))
ممنونم علیرضا به خاطر همه روزهایی که با هم داشتیم

دل آرام دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 http://delaramam.blogsky.com

وااااااااای مبارررررررررکه
خیلی خیلی تبریک میگم. ایشالا زندگیتون همیشه شیرین باشه.

مرسی دل آرام
ممنونم

فافا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:59

سلاااام امیرحسین تبررریک میگم کلی خوشحال شدم پستت رودیدم.انشالله خوشبخت باشید وزندگیتون پز از عشق باشه.
سفرتون بی خطر.خوش بگذره بهتون.التماس دعا.
همیشه خوش خبر باشی.

ممنونم فافا
لطف کردی

محدثه دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 http://rade_paye_shab.blogfa.com

سلاااام.
خیلی خیلی خوشحال شدم،انقد ک از وقتی پستو خوندم نمیتونم نیشمو ببندم:)چ حس خوبی دادین با این پست:)
خیلی خیلی مبارک باشه،ان شاءالله خوشبخت بشین.
بینهایت التماس دعا،دونفره شدین بیشتر به حرفتون گوش میدن.

سلام
ممنونم. خوشحال که اینقدر خوشحال شدین. :)) جدی پستم اینقدر حس خوب داشت؟
محتاجیم به دعا

عارفه دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 19:23

اه دو هفته طول داشت جون لبمون کردی این پست و بگذاری.
خب خب خب می بینم که همیییین جور پیش بینی های من داره درست در می اید علیرضا اینا که بچه دار شدن تو هم که رفتی قاطی خروسا وبت هم اسمش و عوض کن بگذار روز نوشت یک مرد عاشق:))))
اقا هی موفقیت پشت موفقیت طی کرد به ما سور نداد این یکی خدایی یه هفته شام و ناهار می خواهد دیگه
می گم امیر چه عرضه ای داری با یه حرکت این همه ادم رو نیش هاشون رو تا بناگوش باز کنی
کامنت علی رو ببین کم کم می ترسم دهنش همین جوری بمونه این قدر لبخند زده

من کلا وقت کم میاوردم حالا که ازدواج کردم دیگه به یه چیزی هم به روزها بدهکار شدم از بس زمان کم میارم :)
سور؟! برو بابا...میدونی چند نفر به خاطر ندادن سور به خون من تشنه ان :))

فرشاد شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:57

منم به عنوان خواننده خاموش و کم صحبت تبریک میگم..مبارکا باشه پسر..دیگه وقتش بود:دی
زیاد میای شهر ما...یک سری به مام بزن;-)

ممنونم فرشاد
کم سعادت بودیم نشده زیارتت کنیم :)

نیلو یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 13:48

خیلی خیلی تبریک میگم :) ایشالا خوشبخت شین .. خیییلی خوشحال شدم واقعا از ته قلبم واستون آرامش و شادی میخوام

ممنونم نیلو
برای شما هم آرزوی روزهای شاد و نشاط دارم :)

مسافر جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:28 http://payepiyade.blogfa.com

عجب شبی اومدم به وبلاگ تو و علی رضا سر زدم...اونجا اون نوشته دیگه نمی یام و بغض کردم و داره گریم می گیره...اینجا شما نوشتی ازدواج کردی و خوشحال شدم...گیر کردم الان بخندم یا گریه کنم ...خیلی تبریک خیلی ...امیدوارم شما نرین حداقل

فرشته جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 16:24 http://surushaa.blogfa.com

وای چقدر عاااااالی
تبریک میگم امیرحسین. انشالله کنار هم شاد و سلامت و عاشق باشید..

اینجا هنوز دختری هست که لیبخند میزند چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:19 http://sohre1370.blogsky.com

من فقط یکسال ناقابل نبودم چه اتفاقاتی افتاده .. مبااااارکاااااا باشه به پای هم جووون بمونید با پوستی شاداب و اینا :))))))منم اگ خدا بخواد بعد از محرم و صفر متاهل میشم :)

رها پویا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 14:00 http://gahemehrbani.blogsky.com

تبریک به شما امیرحسین خان
خوشبخت و سلامت سالیان سال در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید

خبرنگار کوچولو جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 15:25 http://http://khabarnegarkocholo.blogfa.com/

تبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریک میگم .ان شا الله به پای هم پیر و شاد بشید و خوشبخخخخخخخخخخخخخخخخخخخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد