افرند
افرند

افرند

چقدر تغییر کردی؟!؟!


این جمله ای است که این روزها، اغلب افرادی که من را  چند وقتی است ندیده اند، در مواجه با سایز فعلیم به کار می برند!

چند شب پیش که دوستان را بعد از تقریبا دو ماه دیدم، همگی متفق القول می گفتند خیلی لاغر شدی و چرا این قدر وزن کم کردی؟!

دیروز هم که بعضی از همکاران را بعد از یک سال دیدم میگفتند خیلی وزن کم کردم

رییسمون هم که دو سالی بودمن را ندیده بود، اصلا نشناخت که من کی هستم!

خلاصه اینکه نمیدونم به خاطر یوگاست یا هر چیز دیگه ای، اما حدود 15 درصد از وزنم کم شده، شلواری که مدت ها به خاطر تنگ بودن نتونستم بپوشمش الان برام گشاد شده. تو این یک سال اخیر لباس های قدیمی ام به شدت برام گشاد شد، چند ماه پیش هم که دوباره لباس خریدم، بازم هم برام گشاد شده.

خلاصه اینکه به یک فرمول طلایی برای کاهش وزن رسیدم که خودم خبر ندارم فرموله چی هست، ولی خوب داره جواب میده!

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 16:20

با این پست مسخره ات ایشششش من اصلا حسودی نکردم ها
منم از مهر تا الان ١٣ کیلو کم کردم تا آذر هم امیدوارم یه ٢٠ کیلو کم کنم
حداقل تو عروسی حامد یکم خوب باشه این خواهر شوهر بی نوا
هر چند عروس ورپریده خیلی بهتره من هرچه قدر هم لاغر کنم

شب نم پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 22:04

اینجوری که تو نوشتی منم میگم از اون سالی که دیدمت چقدر تغییر کردی؟!!؟


به نظر من یه ازمایش برو ...
اینجور کاهش وزن کمی نگران کننده س .

دل آرام شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 18:55 http://delaramam.blogsky.com

خوش به حالت... قدر این موهبت رو بدووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد