افرند
افرند

افرند

بگذریم

رو لبه دیوارهای اطراف  چهل ستون نشسته بودم

رفتگری با زحمت زیاد، برگ های داخل جوی را جمع میکرد تا وقتی چشممان به جوی ها می افتد، غیر از تمیزی چیزی نبینیم

نزدیک شد و از گذر روزها گفت

از اینکه فلان روحانی مطرح که در تلویزیون هم زیاد می آید، همیشه با لهجه آذری می گوید: "بگذریم "

گرم صحبت بودیم که ماشین گران قیمتی کنار خیابان ایستاد

دختری از ماشین پیاده شد و از پسر جوانی که پشت فرمان بود خداحافظی کرد

در حین پیاده شدن، قوطی خالی رانی را داخل جوی تمیز انداخت و رفت

ماشین تمیز حتما مهمتر از خیابان هاست


من و رفتگر هم که نظاره گر این اتفاق بودیم، فقط با چشم رفتن دختر و دور شدن ماشین را نگاه کردیم

وقتی دور شدن، رفتگر بهم گفت: بگذریم ...


امروز، 30 سال می شود که دارم می گذرم

نظرات 4 + ارسال نظر
شب نم دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:40

چه عجب شما یه پست گداشتین !!

تولدت مبااارررک مهندس امیر حسین افرند .

زندگیت سرشار از خوشبختی و هوای تازه .

بازم ممنونم شبنم :)

عارفه دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:54

چه خوب که پست گذاشتی
ما یه فامیلی داشتیم همیشه وقتی ما رو می دید می گفت برات فلان چیز و خریده بودم و کلی تعریف تو هم ذوق مرگ می شدی بعد می گفت جا گذاشتمش یا دزد برد یا نشد بیارمش
حالا ببین من می خواستم برای تولدت از اون کت تک ها که سر ارنجش یه رنگ دیگه است بگیرم دیگه حیف شد نشد اون تولدی که مثلا ما رو دعوت کردی بیام
به جای این که فکر کنی سی ساله که داری می گذری به این فکر کن سی ساله که دیگران این شانس و دارن کنارت باشن و تو هم کنار عزیزانت بودی
سس ساله تجربه کسب کردی و داری گام های موفقیت رو بر می داری

دیگران که سی ساله زجر کشیدن
اما من خوش شانس بودم که دوستانی مثل شما داشتم :)

دل آرام دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:48 http://delaramam.blogsky.com

وای از این عمر که با می گذرد، می گذرد...

تولدت خیلی مبارک باشه امیرحسین جان. روزهای خیلی خوبی در پیش داشته باشی.

ممنونم دل آرام
لطف داری

farshad سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:24

تبریک..همیشه خواننده خاموش مطالبت هستم...بیشتر بنویس پسر..

ممنونم
شما لطف داری :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد