افرند
افرند

افرند


آقا کلا با ذات دوربین مدار بسته مشکل دارم. به محض اینکه با اعلامیه "این مکان به دوربین مدار بسته مجهز است"  رو به رو می شود نا خودآگاه رفتارم تغییر می کند. الان تو روزنامه این مشکل به شدت احساس میشه. به غیر از اینکه همیشه معذبم و انگار یکی بالای سرم ایستاده، دیگه خودم نیستم. رفتارم تصنعی میشه. انگار لباس دیگه ای بر تن می کنم و مواظبم حرکاتم عادی باشد مبادا سوء تفاهم به وجود بیاد.

از اون طرف، با توجه به اطلاعاتی که در دست دارم می دونم یکی دو تا از اتاق هاست که دوربین دارد ولی دوربین به جایی وصل نیست! در واقع دوربین حالت دکوری دارد. وقتی از اتاق دوربین دار وارد یکی از این اتاق های بدون دوربین می شوم، انگار یک نفر دیگر می شوم.

خلاصه اینکه دوست ندارم دو  نوع مختلف از  امیرحسین باشم!

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:37 http://chakaavak68.blogfa.com

اون که سر کار،خودت نیستی دلیلش چیزی غیر از دوربین مداربستس دادا
ولی در کل منم با دوربین حال نمی کنم.تو هایپر و مغازه ها هم دم پیشخوان و صندوق که مانیتور دوربینا رو نشون میده،برمیگردم خودمو چک می کنم موهامو درست می کنم...
ولی در کل آدم خیلی معذبه...

دلیلش چیه؟!

شب نم چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:58

دو نوع امیر حسین !!

حداقل دو نوع

عارفه پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 17:22

من نمی دونم والا با جند نوع امیر حسین رو به رو ام اما اون بابابزرگ مهربون را که سرشم اون قدر شلوغ نیست که کلا پیداش نشود و جواب کامنت می دهد رو بیشتر دوست می دارم.

ایشان نیستندشون... اگه امری هست بنده در خدمتم

عارفه پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:05

قربان شوما
نه دیگه به کارتون برسید مزاحمتون نمی شوم
هر موقع اون امیر حسین اومد بگین من کارش دارم
دلم همه براش تنگ شده.

سال دیگه تشریف بیارید

شب نم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:26

سال نو پیشاپیش مبارک .
برات بهترینارو آرزو میکنم امیر حسین جان .

سال نوی تو هم مبارک شبنم
امیدوارم سالی سراسر شادی و شیرینی داشته باشی

علیرضا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 http://chakaavak68.blogsky.com

سال نو مبارک دادا....
دلت شاد و تنت سالم باشه الهی

سال نوی تو هم مبارک دادا
بقیه آرزوهایی که برات دارم را خصوصی میگم

عارفه یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:56

سال نو مبارک امیر حسین
من به سبک خودم برات آرزو می کنم می خواهی بخواه می خواهی نخواه
فکر می کردم می خواهی پست برای عید بگذاری

برو بابا با اون سبک خودت
وقت نشد پست بذارم

علیرضا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:46 http://chakaavak68.blogsky.com

مردشورتو ببرن نکبت...هنو داری جواب کامنت منو میدی؟؟؟!!!

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد