افرند
افرند

افرند


دو شب پیش با یکی از راننده های روزنامه در مورد ماشین حرف می زدیم. از مزیت ها و معایب پراید می گفتیم. اینکه برای داخل شهر، بهترین وسیله است و جای پارک خوبی دارد و کم هزینه است. اما من گفتم بهترین وسیله برای شهر، موتوره که هم سریع تر است و هم طرح زوج و فرد ندارد و مشکلی هم بابت جای پارک وجودنخواهد داشت... اما اون گفت موتور یک عیب بزرگ دارد، هر جقدر هم رعایت کنی، باز هم ممکن است یکی بهت بزنه و پرت بشی روی زمین...

راست می گفت. ده دقیقه بعد از این صحبت بود که یک ماشین محکم بهم کوبید و از روی موتور پرت شدم کف زمین... خدا را شکر اتافق خاصی نیفتاد. موتورم آسیب خاصی ندید. خودم هم به غیر از یک دست درد و چند تا کوفتگی و کبودی، آسیب جدی ندیدم...

نکته جالب این بود که حین پرت شدن روی زمین، کلاه کاسکتم هم پرت شد...یادم باشد یک کلاه خوب بخرم و همیشه روی سرم محکمش کنم... ممکن است باز هم پرت بشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
شب نم سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:54

هی واااای من .چه بد !
هر چقدر هم موتور مزیت داشته باشه من که عمرا سوار بشم .
از این موتور خفنا بگیر که هیچ ماشینی جرات اینکه اینقدر بهت نزدیک بشه رو نداشته باشه .
الان حالت چطوره ؟
کبودیا که تا چند روز هست ،کوفتگیت برطرف شده ؟


بازم روزت مبارررک امیر حسین .

مریم چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:09

ای داد !!..خداروشکر که صدمه جدی ندیدید...
یعنی چی بگم والا....منکه از موتور خیلی بدم میاد...و دور از جون شما فکر میکنم موتورسوار عمرش به مویی بنده...
بااین وضعیت روحی راننده ها و اعصاب خورد مردم و عدم تمرکز ذهنی و اینها...شما هرقدر هم ماهر باشی و درست برانی ..باز در معرض خطر هستی ....
اینارو لازمه بشنوی تا شاید موثر واقع بشه و شما موتور رو کنار بزاری جناب افرندخان.

علیرضا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:54 http://chakaavak68.blogsky.com

روزت مبارک دادا...:)
همیشه گفتم...هنوزم میگم...موتور مجردیش حال نمیده...باید دو نفره سوار موتور نشست...مخصوصا زمستونا:)
مواظب خودت باش...شب عیدی و شلوغی خیابونا و بی حوصلگی مردم...حالا بهتری؟

عارفه چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:58

خاک به سرم
برای همین من از این موتور لعنتی می ترسم و بدم می اید.
یعنی من اگه دسترسی به مامانت داشتم جوری زیر اب موتورت و می زدم پیش مامانت که دیگه نگذاره سوار شوی.

دل آرام پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:20 http://delaramam.blogsky.com

ای وای... امیدوارم دیگه این اتفاق نیوفته و حالت به زودی بهتر بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد