افرند
افرند

افرند

آقا شما تا حالا شده یکی از لوله های خونتون بگیره، بعد برید دم در و به تبلیغ هایی که دور تا دور درب خانه را مزین کرده نگاهی بندازید و یکی را انتخاب کنید؟

نه، خدایی  تا حالا شده؟ اولین بار کی اختراع کرده که تبلیغ لوله باز کنی ها را باید در قطع 2 در 3 سانت، با سفت ترین چسب های موجود در بازار، روی در و دیوار خانه ها چسباند؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 20:10 http://chakaavak68.blogsky.com

اره زیااااااد.....تا دلت بخواااد.....مخصوصا سال اول ازدواجمون که خونمون منهای شصت بود و مشکل فاضلابی داشت و ماهی یه بار حتما مشکل ایجاد میشد....حالا تا قبلش که مجرد بودم همش به این لوله بازکنیا چیز می گفتم و از دستشون کفری بودم که رسما در خونه رو ....... ولی بعدش فهمیدم کارشون بی حکمت نیست

مریم دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 13:54

دیگه حالا چرا پشت در خونه ؟!
تو روزنامه که پره تبلیغات ایناس....
لازمه همیشه صفحات نیازمندی روزنامه تو خونه باشه...

عارفه دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 18:23

لوله امون گرفته ولی مامانم خودش یه فکری کرده
با تشکر از انتقاد پذیرتون که جواب می دهین

شب نم دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:44


خب من در مواردی مجبور شدم مراجعه کنم به درب خانه.اما دریغ از یه ادرس و شماره برای مشکل اون لحظه من .

شب نم سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:14

خب من دیشب داشتم اینجا کامنت میذاشتم .اما بعد یهو حواسم رفت به تلگرام و اینااااا .دیگه انگار کامنت اینجا نصفه نیمه رها شده
خب به من چه .تقصیر اونیه که اومد تلگرام .
الانم یادم نیست دقیقا دیشب چیو میخواستم بنویسم .
فقط من هر وقت شماره ای چیزی از این دست نیازم میشه دقیقا یکی دو روز قبلترش یا پاکش کردم یاتبلیغش رو انداختم دور .

شب نم دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 20:53

پیشاپیش روزت مباررررک مهندس امیر حسین افرند . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد