افرند
افرند

افرند

این قدر برای خودمان عادی شده که فکر می کنیم بخشی از جریان طبیعی زندگیست. اما اگر یک نفر خارج از این جریان باشد، از این همه بی قانونی وحشت می کند. خیلی از ما الان می توانیم به راحتی در خیابان ها رانندگی کنیم اما اگر یک نفر خارجی وارد ایران بشود، عمرا حاضر بشود با ماشین جایی برود. نه چراغ قرمز برایمان مهم است، نه رانندگی بین خطوط، نه پارک دوبل و سوبل نکردن، نه رعایت سرعت مجاز، نه رعایت کوچه و خیابان های یک طرفه و ...

گاهی با موتور وقتی پشت چراغ قرمز می ایستم حس بدی دارم. حس اینکه من هم به عنوان یک موتور سوار نباید پشت چراغ قرمز باشم و گازش را بگیرم تا زودتر کار خودم راه بیفتد.

بوق ماشین ها هم ابزاری برای هشدار دادن نیست، بلکه تنها وسیله ای برای اعتراض و فریادهای الکتریکی است. خودم هم گاهی اوقات از رانندگی در خیابان ها وحشت می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
شب نم چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 21:41

واقعا هم ترس داره .ینی قرار نیست خارحی باشی خود من وقتی سفر میرم واقعا میترسم رانندگی کنم .نه اینکه جایی که هستم قانون رعایت میشه و امنیت هست .نه منظورم اینه که همین بی قانونی و عدم امنیت هم یه جاهایی برامون عادی و روتین شده .انگار از قبل میدونیم که چی پیش میاد .اما جاهای دیگه نه .

خوشبختانه یا متاسفانه من در رانندگی ترس و اینا حالیم نیست. یکی با شاسی بلند هم بیاد سمتم، منم با موتور میرم سمتش!!!

عارفه پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 19:49

اره دیگه برای همینه من هنوز نرفتم امتحان بدهم هر چهارشنبه صبح خواب می مانم یا یه چیزی پیش می آید

خسته نباشید

دل آرام جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 http://delaramam.blogsky.com

عادتمون شده. توی همه زمینه ها و نه فقط رانندگی... توی اتوبوس نشستم تا حرکت کنه، راننده داره سیگار میکشه. میگم میشه لطفا سیگارتون رو خاموش کنید؟ میگه سوار نشو! بهش میگم ساعت 8 شبه مجبورم سوار این اتوبوس بشم و چاره دیگه ای ندارم. هیچی نمیگه و به سیگار کشیدنش ادامه میده... نمونه زیاده متاسفانه...

واقعا؟! عجب آدم هایی پیدا میشن :|

علیرضا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 http://chakaavak68.blogsky.com

همشون یه طرف این نیسانی ها یه طرف...یعنی کله خر تر از اینا تو رانندگی ندیدم...تو آینه بغلش زل میزنه به تو و فرمونو کج می کنه میاد جلوت...
من کلا عااااشق رانندگی ام و باهاش آرامش میگیرم.برا همینم سعی می کنم خیلی به رانندگی های مزخرف و بی قانون اطرافم حساس نشم و لذتمو ببرم.ولی خوب بعضیا واقعا شورشو درمیارن...
آبجی کوچیکه وقتی رانندگی می کنه از ب بسم الله تا آخرش انگشتش مسلح بغل بوقه...یعنی از اول تا آخر فقط بوق کش می کنه طرفو...میگه کاری نمیتونم بکنم لااقل بزار براشون بوق بزنم بفهمن حالیمه

کلا نیسان ها انتحاری رانندگی می کنند :))
ایول آبجی کوچیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد