افرند
افرند

افرند

من عصبانیم؟!

مدتی پیش یکی از خبرنگارها گزارشی برایم فرستاد که در انتهای تیتر مطلب که به صورت سوالی بود سه تا علامت سوال گذاشته بود. مثلا نوشته بود: اقتصاد ایران درست می شود؟؟؟

تو تلگرام برایش پیغام گذاشتم که در انتهای تیتر، گذاشتن سه تا علامت سوال درستنیست. چند روز بعد داشتیم در مورد سوژه های گزارشات باز هم در تلگرام صحبت می کردیم. چهار تا سوژه داد که همون اول دو تا از سوژه ها را رد کردم. بعد نوشت: پس بقیه سوژه ها چی؟؟؟

که دوباره نوشتم :" لازم نیست از سه تا علامت سوال استفاده کنید. در مورد سوژه ها همان طور که گفتم باید در جلسه مطرح بشود."

سریع در جوابم گفت: آقای فلانی عصبانی به نظر می رسید!


حالا نظر شما چیه؟ به نظرتون من الان عصبانیم؟! نه می خوام بدونم من الان عصبانیم؟؟؟ کسی چیزی گفت؟؟؟؟ نشنیدم؟! آره بابا خودم می دونم. من آدم خیلی آرومی هستم!

نظرات 4 + ارسال نظر
عارفه چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:56

ببین یه چیزی بگم کلا لحنت یه جوری جدیه که ادم فکر می کنه عصبانی
می خواهی جزوه شیوه نگارش مدقق رو بدهم بهش بخوانه؟ من ۲۰ شدم

الان داری انتقاد میکنی؟؟؟؟ آره؟؟؟؟ با من بودی؟؟؟؟؟

علیرضا پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 http://chakaavak68.blogsky.com

نه دادا؟؟؟
عصبانی؟؟؟
تو؟؟؟
حالا تو خونتا کثیف نکن؟؟؟
اون یه چیزی برا خودش گفته؟؟؟
شما جدی نگیر؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟

خوبه من خبرنگار نیستم وگرنه همش کنتاکت داشتیم سر نقطه اضافی و علامت سوال و تعجب اضافی وسط حرفام...خانومی همش گیر میده میگه دو کلمه میخوای اس ام اس بزنی سلام خوبی؟،از بس وسطش نقطه و علامت میذاری دوتا پیامک میشه

بابا تو که مثلا رشته علوم انسانی خوندی و بیشتر از این ها ازت انتظار میره!!! ؟؟؟

شب نم پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 20:07

بر منکرش لعنت !!!
بعععععله .
آروووووم بودنت رو گفتم نه عصبانیتت رو که !!!!

الان از علامت تعجب و سوال که چه عرض کنم از شیوه نگارشم ایراد میگیری .!!!

الان اگر خودکار قرمز دستم بود ، کل کامنتت را خط خطی کرده بودم

دل آرام جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:25 http://delaramam.blogsky.com

عصبانی؟ تو؟ ابدا!
ولی واقعا بعضی ها با کج فهمی هاشون اعصاب و روان ادم رو بهم میریزن. واقعا حق داری عصبانی باشی ازش

خودمم می دونم که اصلا و ابدا عصبانی نیستم
خب شاید به خاطر اینه که لحن صحبت تو گفتمان های مجازی به سختی منتقل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد