افرند
افرند

افرند

تاکتیک های مقابله با کیمیا!

اخیرا توفیق اجباری نصیبم شده که شب ها زودتر بخوابم! جدای از اینکه این قدر صبح تا شب درگیری ذهنی و فیزیکی دارم که شب ها جنازه ام به خانه میرسد، اما سریال های تلویزیون کاری با من کرده است که ترجیح می دهم شب 10.5 نشده در تخت خواب باشم! یعنی کلی با خودم کلنجار می روم که بابا اشکالی ندارد که مصاحبه ظریف را پخش نکردند، اشکالی ندارد که صدا و سیما با آن همه کارمند و برنامه، جلوی تاک شوهای رشید پور کم می آورد، اشکالی ندارد که اخبارمان 180 درجه با واقعیت فرق دارد، اما واقعا سریال کیمیا برای غیر قابل تحمل است.  کلا دیالوگ های بین کیمیا و مادرش را نمی فهمم. برای مثال:

-مادر کیمیا دخترش را صدا میکند: کِمما ! تید بتهی دینوس میخیئ

کیمیا با حالت تو دماغی جواب می دهد: تید حیهق کی کیخه اسد!


این دیالوگ ها را وقتی می شنوم که به قول بابا،  سرم تو تبلت و لپ تاپ است و دارم ایمیل و پیغام هام را چک می کنم ! اما وقتی به قسمت های انقلاب و جنگ رسیدیم، گریه و شیون ها شروع شد. این قدر صدای گریه و شیون و کشته شدن و اعدام و جنازه نشان می دهند که آدم می مانند به حال شهیدان جنگ گریه کنیم یا به خاطر بازی درخشان مهراوه شریفی نیا از خنده کف زمین پهن بشیم!!

گزینه سوم هم وجود دارد. اگر روزی باشد که خسته نباشم، از ترکیب هدفون و لپ تاپ استفاده می کنم!

اگر روزی باشد که خسته ام ، از ترکیب تبلت و چک کردن تلگرام در تخت خواب استفاده می کنم!

نظرات 8 + ارسال نظر
شب نم دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 17:16

هه چه جالب .منم که مجبورم بشنوم یا ببینم ، تلگرام چک میکنم ...

هم دردیم :)

شب نم دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 17:18

عیدت مباررررک امیر حسین جان .

ممنونم شبنم

دل آرام دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 19:28 http://delaramam.blogsky.com

خدایی خیلی مزخرفه. بازی های مسخره و دیالوگ داغون و فیلم نامه آبکی

والاااا

علیرضا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:52 http://chakaavak68.blogsky.com

بیخیال بابا....پاشو دو صفحه کتاب بخون برادر من..انقدرم سرتو نکن تو اون ماسماسک..یه جغله بچه لازمته که چپ بره راست بیاد هی بگه بابا،بابایی،بابا،بابایه،باباییییی و انقدر تکرار کنه تا تو دست از اون گوشی و لپ تاپت برداری و نگاش کنی تا برات حرف بزنه..نزاره به کارات برسی.اون وقت درست میشی اصن...تضمینی...مرتیکه خودتو گول میزنی یا مامان باباتو؟؟!خوب خبرت وخی برو تو اتاقت.چه دردیه میشینی پا تلویزیون پیغوم پسغوم چک می کنی؟میخوای بگی خونواده تو تحت هیچ شرایطی ول نمی کنی و خونواده دوستی؟بخوره تو سرت.....بعععععله
عیدت مبارک:)

کتاب هم می خونم. اما وقتی شب برمیگردم خونه مثلا میخوام یکی دو ساعت کنار خونواده باشم. برم اتاقم که مثل این میشه که دیگه کلا خونه نیستم!
پیغوم پسغوم هم نیست. اکثرا کاریه...

فافا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:30

عیدت مبارک امیرحسین

دقیقا منم هیچ وقت نمی بینم این سریال هارو...
ولی بدبختی اینه اون موقع همه دوست هام ساکتن دارن کیمیا می بینند..کسی انلاین نیست:|
البته این کیمیا رو کسی تو خونه ما نمی بینه کلا:))
ولی خب سریال های دیگه دست کمی از این نداره...

ممنونم فافا
تایم پخش سریال بد موقعیه...

مریم چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:11

منم یکی دو قسمتش رو دیدم اصلا موندم که این فیلمنامه ست؟...این دیالوگه؟...این بازیه ؟..اونم مثلا از بهترین بازیگرای ایرانی؟...
جالبه...انگار همه این چیدمان..از پخش نشدن مصاحبه ظریف تا...پخش همین سریالهایی که فقط قصدش تهییج افکار عمومی و ...تا.... احتمالا براه انداختن کاروان شهدا ومفقودین درآینده ..و نزدیک ان.ت.خابات به نفع یک گروه سیا.سی ِخاص و منفور تااحساسات مردم رو به بازی بگیرن ، دیگه یک بازی تکراری و مسخره شده....

تازه نصف سریال رفته... نصف دیگه اش مونده :((

lمهری چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:56

میشه خواهشا دالوگ رو ترجمه کنین ممنون جدی میگم بخدا بگذریم از اینکه بنده کلا از شریفی نیا ها خوشم نمیاد

من همینقدر از دیالوگ ها میفهمم ! :))

عارفه پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:15

منم اوایل این قدر مسخره می کردم فیلم و کلا نمی دیدم اما الان پیگیر دنبالش می کنم می شینم می بینم نه جذاب شده ها نه چون امتحان دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد