افرند
افرند

افرند

نفس بکش

همیشه آخرهای آذر که میشه، نفس آدم بند میاد. نه به این خاطر که پاییز داره تموم میش!  برای همین مسئله وارونگی دما و آلودگی هوا و جو پایدار و این چیزهایی که اصغری و دوستان در بخش هواشناسی اخبار میگن. تقریبا ده روزی بود که وقتی از پنجره بیرون را نگاه می کردیم چیزی شبیه مه می دیدیم... نه از آنهایی که با بخار آب ایجاد می شوند، از آنهایی که با دود و سرب تشکیل شدند. در این مواقع هم تهران تعطیل می شود. بقیه شهرهای صنعتی آب شش دارند و راحت می توانند تنفس کنند. والا

همیشه هم بحث بر سر راهکارهای برون رفت! از این مسئله در همین آذر پیش کشیده می شود و می رود تا سال بعد همین موقع که دوستان فکر کنند باید با هواپیما آب روی سر مردم بریزند یا اینکه فکر دیگری بکنند... می گویند که موتور و خودرو دو عامل اصلی آلودگی هوا هستند. خب لامصبا اگه با این ها سرکار نیایم با چی تو شهر از ین طرف به اون طرف بریم؟! مترو داریم یا مونوریل تو چهارباغ گذاشتید؟!  پای پیاده یا با دوچرخه هم که بیایم، فقط سردرد، گلو درد، سوزش چشم و غیره نصیبمون میشه...


بگذریم... امروز صبح با صدای بارون بیدار شدم... بارونی که الان به برف تبدیل شده... از ال نینو و بارش های سیل آسا خبری نشد. اما دوست دارم این برف زمستونی را به فال نیک بگیرم و تصور یک زمستان سرد و برفی و سفید در ذهنم مجسم کنم...


+ من کلا  سریال های تلویزیون را نمی بینم. اما بعضی وقت ها از سر اجبار  باید در کنار خانواده بعضی سریال ها را گوش کنم ( چون سرم در کتاب و تبلت است)... در همین حین است که تیتراژ بعضی از این سریال ها جذبم می کنم. مثل تیتراژ ابتدایی سریال معمای شاه...دوست داشتید شما هم گوش کنید.

از اینجا دانلود کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 http://chakaavak68.blogsky.com

افتضاحه هوا....حتی الان که برف میاد هم بوی سرب میده هوا...این چند روز انقدر هوا آلوده بود که قشنگ بوی سرب رو با هر نفس حس می کردی...
هیچ غلطی هم نمی کنن هیچ سال...خانومی با این حالش اون هفته یه سرماخوردگی ساده داشت،یه باره شد...یه سرفه هایی می کنه رنگش سیاه میشه...
تیتراژش عالیه...همون اول که گوش دادم عاشقش شدم...فوق العاده است...

شب نم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:30

عجب که تو پست گذاشتی !!دیگه دلمون به همین پست گذاشتنای تو خوشه که میاییم نت .
حالا تو هم هی ناز کن و دیر به دیر پست بذار ..


منم برف میخوام .

این آهنگ رو خیلی دوست دارم .ازش خاطره دارم .

مریم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:17

..وااای باز گفتی چهارباغ....

انشاا...که زمستونتون پربرف و دور از آلودگی هوا باشه امیرخان.
این سریال رو ندیدم...کی پخش میشه؟

عارفه پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 16:28

من تا حالا یه قسمت از معمای شاه رو هم ندیدم اما اهنگ اخرش رو شنیدم و فوری سالار جان را دانلود نمودیم.
من و چی می گی حالا تهران هم که مدارسش تعطیل شد ما ها باید می رفتیم دانشگاه شانس آوردم دو روز آخر یونی استراحت مطلق بهم خورد وگرنه الان زنده نبودم.
خوبه باز این جا هنوز هوا کثیفه. بی هیچ بارونی و برفی.
علی منم دقیقا حالم که بد می ش یاد خانی تو می افتادم

دل آرام جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 http://delaramam.blogsky.com

چقدر بد که هممون توی شهرهای مختلف با این موضوع درگیریم... آلودگی هوا اولین راهکاری رو که به ذهن آدم میاره استفاده از وسایل حمل و نقل عمومیه. اما وقتی توی مترو انقدر جمعیت هست که هر لحظه حس میکنی زیر دست و پای آدمها له میشی، وقتی موقع برگشتن از سرکار یدونه اتوبوس نیست، وقتی تاکسی ها همه میشن دربستی... دقیقا باید چکار کنیم...
مدارس فقط تعطیل میشه واگرنه من هم دانشگاه میرم توی این روزهای آلوده و هم سرکار. ما نیز در دسته آبشش داران به سر میبریم!

فافا جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 17:30

هوا خیلی الوده اس...کلا داریم خفه میشیم.اگه این برف و بارون دیروز یکم ادامه دار بود..الان بهتر شده بود..

اهنگ سالار عقیلی خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد