افرند
افرند

افرند

نمی دونم شما هم از این کارها می کنید یا نه... ما معمولا بعد از شستن کاهو، اون را در یک تکه پارچه یا دستمال می گذاریم تا آب کاهو گرفته بشه. بعضی وقت ها هم که کاهو بیش از نیاز اون موقع شسته باشیم، بقیه کاهوها را با همون دستمال یا پارچه داخل یخچال می گذاریم. چند شب پیش هوس سالاد کرده بوده (نه اینکه به فیتنس اهمیت می دهم، میان وعده ام سالاده؛ الکی). خلاصه اینکه از مامان پرسیدم کاهو داریم؟ مامان هم گفتن از سری قبل تو یخچال و داخل پارچه یه کمی مونده... پارچه را که باز کردم، دیدم بین کاهوها، یک عدد عینک مطالعه نیز وجود دارد!

نظرات 15 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 17:48 http://ghasedak68.blogfa.com

علیرضا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 00:17 http://ghasedak68.blogfa.com

ببین ...شاید نیتش خیر بوده بنده خدا...مثل راحیل که میخواد عینکمونو تمیز کنه همچین از رو صورتمون برمیداره شیشه اش از جای انگشتاش کدر میشه اصن.بعد میکنه رسما تو حلقش ها میکنه بعدشم هر تکه پارچه ای گیر دستش اومد می کشه به شیشه ی بخت برگشته...احتمالا آرمان تا مرحله ی ها کردن رفته،بعد دیده واقعا تنها پارچه ی دم دستش همون بوده...فکرای بد نکنین...بچه خوبیه

فاطی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:26

خدا خیرت بده نصفه شبی کلی خندیدم

عارفه دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:50

اخههههه
بابات کاهو شسته بود؟
ما همیشه ی همیشه همیشه یه ظرف گنده تو یخچال سالاد اماده شده داریم که ففط نیاز به لیموترش و روغن زیتون و ادویه داره.
و کلا چون به فیتنس اهمیت می دهیم مصرف سالادمون بالاس
لازم شد یه عکس بگیرم ازش پس

دل آرام دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 http://delaramam.blogsky.com

آخ

تلاش سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:08

خخخخخخخ مال کی بوده؟؟

مریم سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:13

الهیییییییی....
اصلا اینو دیگه فکر نمیکردم...
اتفاقا خوب میشد جایزه میگذاشتی...چون مطمئنا هیچ برنده ای نداشت...ضمن اینکه پستت باکلاس تر هم میشد...

شب نم جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:44

خصوصیت کد نمیده چرااا؟!!!!!

نمیدونم.
عمومی بگذار تایید نمی کنم!

عارفه شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:40

من می دونم دیگه می ای یه پست می گذاری جواب کامنت ها رو هم نمی دهی خیالت راحت می شود به وظیفه خودت عمل کردی پست گذاشتی می روی دو هفته بعد برای دوری از عذاب وجدان یه پست دیگه می گذاری. نچ نچ نچ نچ سرتکون دادن همراه با تاسف فلسفی عمیق

سرم خیلی خیلی شلوغ شده عارفه... یکی دو پله بیشتر از قبل!!

عارفه شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 13:28

می دونم تو که دیگه باید من و شناخته باشی بدونی داره شوخی می کنم باهات.
منم فعلا نمی دونم چه جوری بزنم تو سر خودم امتحان هام ۱۲ شروع می شود و من لای کتاب باز کردم

شب نم یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:07

ما پست جدید میخواااااهیییییم .

شب نم دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:33

ایییییی تو چرا پست نذاشتی ؟میخاستم تبریک شب یلدام کامنت اول باشه .:

یلدات مباااااارررررک امیر حسین جان .

آرزوی بهترینها رو برات دارم .

فافا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:08

وای عینک وسط کاهو
منم اتفاقا کیف پولم گم شده بود ی جای عجیب پیدا شد:))

یلدات مبارک امیرحسین بهترین ها رو براتون ازرومندم

بالاخره برگشتم وبلاگ:)

عارفه دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 17:15

یلدات مبارک امیر
ایشاالله به زودی با یلدای خودت کنار خانواده ات یلدا بگیری ما که بخیل نیستیم والا
من الان تو فاز این جور مراسم هام دیگه فقط این جوری بلدم تبریک بگم

ّFriends دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:51 http://friends.blogsky.com

من قسمت اول رو انجام میدیم، ولی معمولا در قسمت دوم چاقو پیدا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد