افرند
افرند

افرند

برای این سه روز آخر هفته برنامه های زیادی داشتم. حداقل می خواستم یکی دو روزش را دست از کار بکشم و اگر تفریح هم نمی کنم حداقل کمی برای خودم وقت بگذارم. سه شنبه عصر تا ساعت 8 جلسه داشتم و وقتی برگشتم خونه فهمیدم عمویم که چند روز قبل ترش در بیمارستان بستری شده بودند، عمرشان را به شما دادند.

گاهی زندگی وقتی بخواهد اون روی خودش را نشان بدهد، زمان بندی دقیقی به کار می بندد... تایم اوت فقط در بازی وجود داره... زندگی یک تکه تا پایان می دود...


+ برای شادی روح عمویم بی زحمت فاتحه ای بخوانید. ممنون

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 18:53 http://ghasedak68.blogfa.com

خییییلی ناراحت شدم دادا...خدا رحمتشون کنه...
از خدا فقط براتون صبر آرزو می کنم

ممنون رفیق

شب نم جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:01

بازم تسلیت میگم .خدا وند عزیز از دست رفته را بیامرزد و بازماندگان را صبر عطا کند .

لطف داری شبنم

عارفه جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:36

واقعا متاسف شدم
تسلیت می گم بهت امیر جان
ایشاالله خدا خودش دلتون رو آروم کنه و بهتون صبر بده.
خدا رحمتشون کنه.

ممنونم عارفه

دل آرام جمعه 6 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:26 http://delaramam.blogsky.com

روحشون شاد. بقای عمر شما باشه...

ممنونم دل آرام

مریم شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:31

تسلیت میگم امیرخان...روحشون شاد...خدا صبر بده...

خیلی ناراحت شدم...یاد فوت عموی خودم افتادم...وقتی که آخرین لحظات عمرش بهم الهام شد که پاشم برم بیمارستان...و شبانه رفتم..و همون موقع آخرین نفسهاش بود...

ممنونم . لطف کردی

فافا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:57

تسلیت میگم امیرحسین...
ناراخت شدم..
روحشون قرین رحمت و ارامش الهی.خدا بهتون صبر بده

ممنونم فافا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد