افرند
افرند

افرند

برنامه بعدی

شاید این پست کمی تاریخ گذشته و سوخته باشد. به خصوص بعد از اتفاقات پاریس و بحث اینکه آدم های کجای دنیا مهم تر هستند! اما خب هفته پیش به علت نمایشگاه مطبوعات مجبور شدم  چند روزی در سفر باشم و نشد زودتر از این بنویسم. حتما شنیدید که علی ضیا به خاطر شعری که در مورد سرمربی استقلال تو یک جشن خوند، توبیخ و ممنوع التصویر و غیره شد. چقدر هم سر و صدا به پا کرد و خبر هر سایت و روزنامه ای شد. بعد از اون هم فیتیله ای ها به خاطر شوخی که در مورد آذری زبان ها در برنامه انجام دادند مجبور به خداحافظی با تلویزیون شدند و چند مدیر توبیخ و از کار بیکار و تظاهرات و غیره به راه افتاد... نمی دونم کی اولین بار گفته باید این قدر سفت و سخت و خشن و خشک و رسمی باشیم؟! مگه شوخی کردن چه تیر زهرآلودی به همراه دارد که بیانیه بدیم و تظاهرات کنیم؟ مگه کم در مورد اصفهانی ها جک ساخته میشه؟ والا بعید میدونم اگه این رخداد در مورد اصفانی ها بود آب از آب تکون میخورد.

چند وقت پیش هم که سریال در حاشیه این قدر حرف و حدیث داشت و بعد هم درش تخته شد.الان هم باز همون برخورد انجام میشه. که چی؟ نه؛ واقعا ته این قضایا کجاست؟! اگه کسی کشف کرد به من هم بگه


یک چیز دیگه... اگر به خاطر یک شوخی میریزیم تو خیابون و تظاهرات راه می ندازیم برای مسائلی که یک درجه بدتر هستند باید چکار کنیم؟ ( میخوام اگه تو اون موقعیت قرار گرفتم بدونم برنامه بعدی چیه!)

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 16:46

سلام امیرخان....رسیدن بخیر...
راستش من آدم بدبینی نبودم اما تازگیا دیگه فکرمیکنم پشت همه این قضایا دستهاییه که میخواد جریان سازی کنه.چرا؟؟
هیچی یه قضیه ساده روانی و روانشناسانه ست.! ..ما جوگیری مون خوبه..و با یه موج میایم و بایه موج میریم....موقع موج سواری هم دیگه اطرافمونو نمی بینیم.فکر و ذکرمون میشه همون...خب بنظر شما برا سرگرم کردن ملتی که دیگه هیچ بلایی نیست که سرش نیاورده باشن..و هست و نیستش رو غارت کرده باشن و هی بگن..کی بود کی بود..من نبودم....چه کاری بهتر از این جریان سازی ها و موج سواری ها و ادامه سریال ....؟؟

مریم یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 16:48

امیدوارم از جشنواره مطبوعات هم برامون سوغاتی داشته باشید...

خوبه که هوای اینجارو هم دارید و از نوشتن فراموش نمیکنید...

عارفه دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 16:21

کاش این هفته کوفتی تموم شود
له دارم می شوم

رضا دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:51

مملکتی که مردمانش جایی که باید دهان باز نکنن وساکت بمونن" جایی که نباید باز کنن حرف می زنن و تظاهرات می کنن.من کارشناس ارشد مهندسی محیط زیستم.مردم خوزستان اگر بدونن نماینده های اصفهان چه بلایی سر خوزستان اوردن شب نمی خوابن .خوزستان رو چند سال دیگه ببینین با انتقال اب کارون و دز از سرشاخه ها.شایدم خیلیا میدونن و حرف نمی زنن.جایی که باید داد بزنیم و گلو جر بدیم ساکتیم و خموش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد