افرند
افرند

افرند

هدیه

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، هدیه ای است از یک دوست...

ضمن رونمایی از جایزه ای که در بازی "زندگی از قاب دوربین شما" به دستم رسید خواستم چند نکته را عنوان کنم:

اول تشکر از عارفه  که مثل خیلی های دیگه وبلاگ را رها نکرد و با این بازی دوباره ما را کنار هم جمع کرد. ممنونم عارفه

دوم تشکر از آن عده کثیری که به من رای دادن و عکس بنده را پسندیدن!!

در آخر هم چیزی نیست جز نیت قلبی من که آن سوزاندن دل دیگر دوستان بود :))


نظرات 5 + ارسال نظر
شب نم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 18:28

اووووه اوووووه .کی میره این همه راهوووووو .
مباااارکت باشه ....
ببینم همش همینا بود یا چیز دیگه هم بوده که رو نکرده باشی .آخه قرار بود به دستت که رسید بدیشون به من ..
اصلا عااارفه؟ خودت بگو کل جایزه رو گذاشته یا نه ؟!!

والا همین ها بود به نظرم... مگه اینکه پست تو این چند روز که بسته تو راه بوده کاری کرده باشه

عارفه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 20:44

خواهش دارم افرند خان حقیقا باید بگم من ازتون ممنونم می دونم که هر کدومتون چه قدر مشغله داشتین و خیلی لطف کردین که به حرفم گوش کردین و تو مسابقه شرکت کردین
این هم اصلا قابل تو رو نداشت
باید بگم خرید لوازم تحریر خیلیییی سخت بود و همش می ترسیدم نکنه چیزی باشه که دخترونه باشه و به کارت نیاد
امیدوارم خوشت اومده باشه
نه دیگه شبنم همین ها بود

بنده هر گونه لوازم التحریر را می پسندم! مخصوصا آنها که رنگی رنگی هستند! والا :))

شب نم شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:36

ممنووون عارفه جون از مسابقه .

و خیلی خیلی ممنووون تر از اطلاع رسانی در مورد جایزه .

امیر ؟!!منتظرم .!!

منتظری؟ منتظر چی آیا؟!

مریم یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:50

مبارکه امیرخان...........
هدیه که از دوست رسد نیکوست !
ما که دلمون حسابی سوخت .......

سلامت باشید...
هر کسی خواست نیکوکاری کنه من آماده پذیرش نیکوکاری اش هستم!

دل آرام سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 18:25 http://delaramam.blogsky.com

به به مبارکت باشه.امیدوارم قاب زندگیت پر از عکس های خوش رنگ و زیبا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد