افرند
افرند

افرند

بوق های ممتد

ساعت نزدیک 3 بعد ازظهر است. از خیابون صدای بوق های ماشینی به گوش میرسد. انگار بخواهد یکی را صدا کند. اما بوق ها تمامی ندارد. از پنجره بیرون را نگاه می کنم. دو پسری که سرنشین یک پراید سفیدهستند  مرتب بوق می زنند و آن طرف خیابان را نگاه می کنند. مشخص است بوق ها برای چیست. می خواهم بروم پایین و چیزی بگویم که راننده پیاده می شود. در پیاده راه وسط چهارباغ، دو دختر روی صندلی نشسته اند. مذاکره شروع می شود.  ده دقیقه مذاکره می کنند. گاهی می خندند و گاهی نسبت به هم گارد می گیرند. در نهایت انگار پسر در حال آخرین تلاش هاست. از دور مشخص است که یکی از دخترها می گوید" نه مرسی" . بدون نتیجه پایان می یابد. پراید دور می شود و دخترها همچنان در حال صحبت کردن هستند.

هچ وقت نتوانستم خودم را آن قدر بیکار تصور کنم، یا ارزش زمان را آن قدر پایین بدانم که ساعت 3 بعدازظهر با ماشین در سطح شهر چرخ بزنم و برای کسی بوق های ممتد...

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:33

شما که خیلی گََََُُُُُُُُُُل اید...
اما این همیشه یه سوال بوده تو ذهنم که خیلی از آقایون که به هیچ زنی رحم نمیکنند و از دَم به هر زنی میرسند با هر سن و قیافه و پوششی...ترمز میزنند یا بوق یا حتی تا مسافتی اسکورت !...طوریکه انگار با یه زن خیابونی روبرو شدن ...واقعا چی فکر میکنند؟...جدن نمیدونن این چه توهین بزرگی میتونه باشه برا یکی که جرمش اینه که یه خانمه؟؟
این نگاه(که نقض حقوق یک انسانه) تا کی باید بر سر زنان کشور ما باشه ؟!

مریم سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:35

ااااوووااا..راستی...شما هنوز نرفتین مالزی ؟؟!!
یا شاید هم برگشتین؟!
در مورد جایزه تون اطلاعرسانی نمیکنید جناب ؟

دل آرام چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 http://delaramam.blogsky.com

بعضی ها برای زندگیشون و وقتشون ارزشی قائل نیستن. این میشه که الاف و بیکار توی خیابون ها چرخ میزنن و بوق های ممتد...

عارفه چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:17

این موضوع تو جوان ها فراگیر است یکی با پراید می رود دور دور و مخ زدن یکی با بنز و ... تو خیابون ها می گرده از نظر چیپ بودن و سطحی بودنشون اما هیچ فرقی نیست
با عرض پوزش باید صریح بگم پسری که متکی به جیب باباش باشه و پول تو جیبی می گیره واقعاااا حال بهم زن است

علیرضا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:45 http://ghasedak68.blogfa.com

همین کارا را میکنی که هنوز مجرد موندی دیگه:)))یاد بگیر....یه ذره:))آدم میره یه ربع مخ میزنه ولی تا آخر عمرش تنها نمی مونه:))))
.
.
.
منم کلا با این قضیه مشکل دارم...واقعا یه چیزی که خیلی برام مهمه وقت و زمانمه...همین جوری هم آدم همیشه کم میاره چه برسه که بخواد وقتشو صرف کارای بی مورد و بی هدف بکنه...اما جنبه ی دیگه ی قضیه بوقشه...من جای دختره بودم همین که پسره میرسید جلو پام میزدم به قصد کشت لت و پارش می کردم تا یاد بگیره تو قرن 21 نباید انقدر بی کلاس بیاد مخمو تریت کنه...والا:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد