افرند
افرند

افرند

کی اول دست داد؟

لازم نیست دنبال حل مشکلات کشور باشیم. درد کشور ما خیلی سطحی تر از مسائل بنیادی است. درد ما این است که دو روزه  همه شبکه های صدا و سیما در حال توجیه دست دادن ظریف با اوباما هستند. اینکه تصادفی همدیگر را دیدند. اینکه قرار نبوده دست بدهند. اینکه جان کری پیش قدم شده برای معرفی ظریف. اینکه دست کی روی دست اون یکیه...اینکه ظریف کجا را نگاه میکنه و اوباما کجا را... اینکه دست دادن تو راهرو بوده یا تو سالن... درد ما اینکه که نماینده های مجلس امروز عربده کشی کنند که چرا ظریف با اوباما دست داده... حالا که با اوباما دست داده دیگه نباید با اون دستش با رهبر دست بده!!

درد ما تو همین مسئله دست دادن خلاصه میشه...


گاهی در نقد فیلم ها میخونیم که فلان سکانس اضافی بودو  با حذف این سکانس تغییری در فیلم حاصل نمیشد... حالا بیایید تصور کنیم این خبر رسانه ای نمیشد. آیا آسمون به زمین میومد؟


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:08

وااااای..مگه میشه از همچین سوژه و خوراک نابی گذشت ؟؟؟!!!
از نظر رسایی ها و بیرانوندها..این سکانس از قضا بهترین و تاثیرگذارترین سکانس بوده برا کوبیدن روحانی و ظریف !!..برا سرپوش گذاشتن و به حاشیه راندن مسائل اصلی مملکت که از زمان احمدی نژاد باب شد..یعنی فساد و اختلاس ها و دزدیهای کلان که سرمایه های کشور رو تاراج برده و حالا این نیروهای جوان و کارگر و کارمند هستن که بخاطر فلج شدن صنعت ..گروه گروه دارن اخراج میشن..تعدیل میشن..بیکار میشن و خونه نشین !!
یکی از زیرمجموعه های ایران خودرو که حدود 500نفر پرسنل داره..قراره امروز لیست 50% اخراجیاش رو اعلام کنه..از کارگر تا مهندس تا.....

دل آرام پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 http://delaramam.blogsky.com

اونوقت اون نماینده ها با این اندازه درجه تفکر نماینده مردم هستن...
نگاه ها انقدر سطحیه که آدم ترجیح میده اصلا به مشکلات بزرگ مملکتی فکر نکنه، امید برای حلشون که پیشکش

مسافر یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:18

واقعا مسخره هست به نظر من...ما با امریکا توافق کردیم...مذاکره کردیم ...تحریم ها رو به رسمیت پذیرفتیم...با جان کری بارها دست دادیم تو مذاکرات...هیچ کدومش مهم نبود دست دادن با اوباما مهم شد؟...اینا اگر واقعا دلشون برا مملکتشون می سوخت روزی که می خواستن با امریکا مذاکره کنن عربده می کشیدن نه الان...ظریف دست نمی داد عجیب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد