افرند
افرند

افرند

نحوه پرداخت قبض

یکی از سرگرمی هایم برای سرکار گذاشتن همراه اول و به کلی شبکه اپراتورهای تلفن همراه، نحوه  پرداخت صورت حساب است. حالا این ترفند من چیست؟ اولین مورد درخواست قطع صدور قبض کاغذی است و زین گونه کسی دیگر نمی بیند که در مدت دو ماه گذشته چه دسته گلی بر آب داده ام! دومین مورد هم ثبت ایمیل ام در سامانه همراه اول است که هر دو ماه یک بار قبض پایان دوره را به حسابم ایمیل کند. من این ایمیل را یکی دو ماه نگه می دارم.  این ایمیل به  درد می خورد. چرا؟ چون الان که همراه اول مرتب مسیج می دهد که قبض تا پایان مرداد این قدر است و اگر تا بیستم پرداخت کنی چه تسهیلاتی بهت میدهیم ، بنده به همان ایمیلی که یکی دو ماه است ذخیره کرده ام مراجعه کرده و شناسه و شماره پرداخت قبض قبلی را وارد می کنیم. زین گونه این قبضی که الان برایم مسیج شده، احتمالا در آبان ماه پرداخت می شود!


البته بدون نیاز به ایمیل هم می توان این کار را از طریق مسیج های همراه اول انجام داد اما ایمیل مطمئن تر است...

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:15

اینکار صرفا فان و شیطنت امیرحسینی ست آیا ؟!.. بگمانم نفعی دیگر بدنبال ندارد !
ما که همراه اول اعتباری داریم و از هرگونه قبض و پرداخت و سرکاری برای اپراتورها آزادیم و رهاااا....

خب وقتی میگین نفع دیگه ای نداره همون بحث فان میشه

خبرنگار کوچولو چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:10 http://khabarnegarkocholo.blogfa.com/

سلام.مورد اول که گفتی که دیگه الان برای هیچ کس قبض کاغذی نمی ره برای همه ا س میدن.دومی هم یعنی این که شما قبض دو ماه پیش رو که پرداخت نکرده بودید رو امروز پرداخت میکنید قبض الان رو دوماه دیگه!!!! خوب بعد گوشیتون قطع نمیشه به علت بدهی قبلی !!!!

خسته نباشید. حداقل یک سرچ میزدید و بعد میگفتید برای هیچ کسی قبض کاغذی نمیره!!!!

علیرضا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:22 http://ghasedak68.blogfa.com

نه دادا خوشم اومِد...خوشم اومِد....زَرَنگی در اِصْفانیانَستُ بس....

شب نم چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:01

لطفا با رسم نمودار و منحنی توضیح بدهید .

عیدت مبارررک امیر حسین .

همگی عیدتون مبااااارررک

خب من معمولا یک دوره عقب تر هستم نسبت به پرداخت دوره فعلی قبض... بعد هم که دوره قبلی را پرداخت می کنم همراه اول ازم تشکر میکنه بابت پرداخت غیرحضوری

عید تو هم مبااااارک شبنم
باورت نمیشه چه عیدی گرفتم

عارفه پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:22

ااااای افرندو بیا بگو ببینم چه عیدی گرفتی زن بستوندی یا نه؟

نه من میخوام بدونم آخه این عیدیه؟!؟! نه این عیدیه؟!؟! نه من میخوام بدونم آخه اینم میتونه عیدی باشه؟!؟!

عارفه یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:12

من که می دونم این بهترین عیدی که آرزوش رو داری
حالا عیدی چی گرفتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد