افرند
افرند

افرند

شعب ابی طالب

اول این خبر را بخوانید:


غلامرضا میرحسینی( مدیر شبکه سه) در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود تأکید کرده مردم باید از شرایط سخت مالی صداوسیما خبر داشته باشند تا دیگر توقعات گذشته خود را از این سازمان نداشته باشند.شبکه سه از پخش ١٢ ساعت در روز، به ٨ ساعت‌ونیم در روز کاهش پیدا کرده است و مابقی کارهای تکراری و تأمینی است.» البته آن‌طور که او توضیح می‌دهد در انتخاب این برنامه‌های تأمینی و تکراری باید دقت در عملکردشان داشته باشند تا بیننده آن را پس نزند؛ «یعنی ما سه ساعت و نیم کاهش تولید داریم چون بودجه نیست، این را باید مردم بدانند که رسانه ملی در چه شرایطی دارد کار می‌کند، با چه سختی‌هایی!


آی مردم! بدانید که سالانه 1000 میلیارد تومان بودجه ای که به صدا و سیما اختصاص داده می شود در کنار میلیاردها تومان درآمد تبلیغات، باعث شده که صدا و سیما در شرایط سخت مالی باشد. وقتی امام جمعه از تریبون رسمی می گوید چه اشکالی دارد مردم یک وعده غذا بخورند، خب حالا چه اشکالی دارد که مردم فقط اخبار 20:30 را ببینند و باقی مواقع تلویزیون خاموش باشد؟ بیایید کمی به خودمان بیاییم و توقع بی جا  از صدا و سیما نداشته باشیم. ما باید بدانیم که صدا و سیما در شرایطی قرار دارد که نمی تواند فیلم های روز دنیا را پخش کند و در ازای آن ، سه روز تعطیلات عید فطر می توانیم فیلم هایی که هزار بار دیده ایم را برای بار هزار و یکم ببینیم. 

بدانید که شرایط سخت صدا و سما باعث شده مسئولان سراغ پشمک حاج عبداله بروند. خب درک کنید دیگه... شرایط سختیه... بی زحمت سطح توقعتان را در حد همین نجف زاده و حسینی بای و مرآتی نگه دارید ...

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 http://ghasedak68.blogfa.com

مریم سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:39

منکه خیلی وقته شرایط سخت صداوسیمای بیچاره و فلکزده رو درک کردم..و در طول شبانه روز فقط 20:30 و در طول هفته برنامه "نود"..بازیهای والیبال و برخی فوتبال هارو میبینم..همین !
اگه توقع ام زیاده بگین کمترش کنم امیرخان !!!!

20:30 واسه چی؟!!

مریم سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:46

خیلی وقته دلم میخواد یه هیئت سالم بیاد و خرجهای نهادهایی مثل صداوسیمای ریاضت کش..و حوزه های علمیه زحمتکش...و کلیه مراکز فرهنگی وابسته به فلانجا و فلان شخص و اینها رو یه بررسی و کنترلی بکنه !...ببینیم این پولها و بودجه های نجومی صرف چی چی میشِد .. و آ چی چی میستونن..
(بااجازه اصفهونیای عزیز که لهجه شونو دوست دارم)

نهادهای بسیار بزرگ تری داریم که ردیف بودجه مخصوص دارند و لی خروجی ندارد. تحقیق و تفحص هم در آنها ممنوع است.

میستونن...ت اضافی بود :)

مریم سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:56

فکرمیکنم لازمه که در روز یه بار اخبار داخلی رو محض مقایسه و گاه خنده و گاه گریه ..گوش کنم و 20:30 بنظرم از سایر بخشهای خبری یه پلقی بهتره...

دقیقا جاهایی که خروجی نداره عین یه مرداب میگنده و بوی تعفن میگیره .....میشه محل فساد و فضاحت!

آها...میسونن..

من از لهجه گوینده های 20:30 خوشم نمیاد... طوری حرف میزنن انگار واقعا طوری شده!

علیرضا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:25 http://ghasedak68.blogfa.com


لهجه اصفهانی....
و آ چی چی میسونن....
و هم اضافیه..آ همون نقش و رو ایفا میکنه
قربونی خودمون آ لهجه دوس بِداریمون

مریم سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:44

البته بگم..قبلا 20:30 بهتر بود...یکم جسارت داشت...لهجه هاشون هم یکم هیجان داره خداییش!
اخبار 21 که انگار روبات ها دارن اجراش میکنن..جناب حیاتی رو میگم..بااون خانومه..اونکه خطوط صورتش طی یکساعت اخبار هیییییچ سیگنالی نمیده و کوچکترین حرکتی نداره !..فقط لبها تکون میخوره !..خلاصه دلم میگیره ..نمیتونم تحمل کنم..
بالاخره این عوامل هم مهمن دیگه امیرخان...نیسَن؟

من تا بشه اخبار را از سایت های خبرگزاری دنبال می کنم. اینطوری میدونم چه خبری را در کدوم سایت باید بخونم... اما بعضی وقت ها که مثلا تو مجلس دعوا و بزن بزن میشه باید خبرها را دید بالاخره!

دل آرام سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:36 http://delaramam.blogsky.com

باورت میشه دیروز که داشتم برات کامنت مینوشتم دقیقا همین عبارت شعب آبی طالب اومد توی ذهنم...
جالبه که اینها دیگه وقاهت رو از حد گذروندن... اینهمه آبونمان در سالهای متمادی از ملت دریافت کردن.اینهمه هر سال بوجه های کلون تعیین میشه. بعد توی هیچکدوم از اینا ریالی برای صدا و سیما در نظر گرفته نشده!!!
صدا و سیما تریبون حکومته. یعنی اصلی ترین نهادی که مخاطب میلیونی داره. ولی براش بودجه ای لحاظ نشده و مردم در امر دیدن رسانه ملی(!) هم حتی باید صرفه جویی کنن. چقدر جذاب

صدا و سیما را که میدونید گفتن دانشگاه است! حالا این صدا و سیما با این بودجه دچار شرایط سخت مالی شده...اونوقت افراد حقوق بگیر تو این چند سال حتما در بهترین شرایط بودن!...والا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد