افرند
افرند

افرند

دو روز بود که کولر دفتر خراب شده بود. از اونجایی که دفتر ما پنجره ای رو به بیرون ندارد کلا این دو روز را در سونای خشک و مرطوب به سر می بردیم! همین گرمای بیش از حد باعث شده بود هر چیزی که به ذهنم می رسید اجرا کنم تا بلکه گرمای کمتری وارد شود یا هوا خنک باقی بماند. مثل بستن درب اتاق ها، خاموش کردن وسایل الکتریکی که استفاده زیادی از اون ها نمیشد، فعالیت کمتر و ... . خلاصه تا زمانی که تعمیرکارها اومدن و هزینه سنگینی روی دستمون گذاشتن دو سه کیلو از وزنم کم شد اون هم به خاطر کم شدن 95 درصد آب بدنم بود!

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:47

جایگزین :
بادبزن دستی فوری ترین و کم خرج ترین راه خنک کردن میتونه باشه !!
البته باید قبل از استفاده ، یک لیوان یا یک پارچ آب (بنا به میزان گرمازدگی فرد) برروی سروگردن و لباس ریخته و سپس باد بزن را بسرعت بحرکت درآوریم . تاثیرش عالیه !

حالا تو دفتر بادبزن از کجا گیر بیاریم؟

مریم پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:59

راستش منتظر نوشته ای از شما درمورد جشن هسته ای در اصفهان بودم !

چرا منتظر بودید؟

علیرضا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:00 http://ghasedak68.blogfa.com

تو که نیومدی اثاث کشی کمک ما...بلکه اون شیکمو اینجوری توی بی کولری آبش کنی...

شیکم تو بی کولری آب نمیشه فقط آب بدن کم میشه
به سلامتی پس اثاث کشی کردی؟ کوجه مستقر شدی؟ جنوب یا شمال؟

شب نم جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:05

از دیروز هر چی کامنت میذارم و میخوام ثبتش کنم هی کد عوض میشه و هی من میزنم باز این سماجت به خرج میده یه کد دیگه میده .
اگه این کامنتم هم نشه ثبت کنم دیگه فاتحه بلاگ اسکای هم خونده شده .

خب مرخصی میگرفتی تا بیان و کولر رو تعمیر کنن .

والا با این چیزی که از مسئولین تهرانمون دیدم باید همین کار را میکردیم. آخه گفتن باید برای تعمیر کولر هماهنگی میشد! ما هم باید دو سه روز کار را رها می کردیم تا یکی بیاد بهش رسیدگی کنه...

خب قبل از ثبت کامنت یکبار کد را رفرش میکردی شاید درست می شد... منم که هنوز نمیدونم اگه برای بلاگفا کامنت بذارم کامنتم ثبت میشه یا نه! :)

شب نم جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:12

ایییییی ثبت کرد کامنت قبلیمو .حالا تبریک عید بگم .

هلال عید می بینی و من پیوسته ابرویت

مبارک باد بر تو عید و بر من دیدن رویت...



عیدت مبااارر ک امیر حسین .

عید تو هم مبارک شبنم

مگهان جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:35 http://Meghan.blogsky.com

عیدتون مبارک :)

من دو روزه برای همدردی با دوستان بی کولر ! کولرم رو روشن نکردم ؛) و جالبه دو سه جا دیدم که همون روزا درست کولرشون خراب بوده و بی کولر بودن !!

آفرین بر شما :))

علیرضا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:35 http://ghasedak68.blogfa.com

اره...دیروز جابجا شدیم.اومدیم شمال شهر.ته لنگه ی دنیا...

به سلامتی
بابا شمال نشین...بابا ولنجک...

علیرضا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:21 http://ghasedak68.blogfa.com

ای....برو گمشو....انقدر رو اعصابمه مجبور میشیم بیایم این ور شهر....تو هم هی اذیت کن...ایشالا خودت ته زینبیه مثلا خونه گیرت بیاد...

وب تو که باز نمیشه دوباره... ای بابا
زینبیه

دل آرام شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:32 http://delaramam.blogsky.com

آخ آخ تحمل گرما خیلی سخته. اونم توی ماه رمضون... خداروشکر که تعمیر شد هرچند که میدونم بی کولر کار کردن حتما خیلی سخت بوده.
عیدت مبارک

عید تو هم مبارک دل آرام
اون دو روز فقط کارهایی که مجبور بودیم را انجام میدادیم و بقیه مواقع در حالت سکون به سر می بردیم بلکه کمتر گرممون بشه

علیرضا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:31 http://ghasedak68.blogfa.com

چرا باز نمیشه؟؟!!!
هر چی هست زیر سر بلاگ اسکایه ..اسم بلاگفا بد در رفته...اییییشششش
بله...بخند ...بخند....چوب خدا صدا نداره

اسم بلاگفا بد در رفته؟ بابا آرشیو ملت پریده!

دل آرام شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:55 http://delaramam.blogsky.com

خوب کاری کردین
ببخشید یه فضولی کنم. اصفهان هم منطقه ای به نام ولنجک داره؟ چون با تهران هم نام بود برام جالب بود سوال کردم

نه...ببین منطقه بالاشهر تهران همان شمال شهر میشه. خودت بهتر میدونی . مثلا قیطریه، فرمانیه، ولنجک و ... مناطق گران قیمت تهرانه که در شمال شهر واقع شده. اما اصفهان برعکس تهرانه... یعنی جنوب شهر که بشه جنوب زاینده رود عمدتا مناطق گران قیمت و به اصطلاح بالا شهر اصفهان به حساب میاد
روی همین حساب وقتی علیرضا گفت رفته شمال شهر مستقر شده من این شوخی را باهاش کردم که مثل تهران شمال نشین شده :)
اما چون خودم ارادات خاصی به ولنجک دارم ( هر بار بخوام استاد راهنمام را ببینم باید برم اونجا) اسم ولنجک را به کار بردم. وگرنه اصفهان همچین منطقه ای نداره

دل آرام یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 http://delaramam.blogsky.com

خیلی مرسی از توضیحت و بازم شرمنده که پرسیدم.
چه جالبه ها، جنوب شهر اصفهان منطقه گرون محسوب میشه. جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد