افرند
افرند

افرند

 

دقیقا نمی دونم شغلشون چیه و چه کاری باید انجام بدهند اما فکر کنم گارد ملکه انگلیس و این صحبت ها باشند. همین سربازان با یونیفرم قرمز و کلاه سیاه پشمالو بزرگ را می گویم. همین هایی که ساعت ها سیخکی دم در می ایستند و حتی زمانی که می خواهند جای خود را به سرباز دیگری بدهند هم باید با آداب و رسوم این کار را بکنند... بالاخره شغل است دیگر... هر کسی برای کار کردن چیزی به ذهنش می رسد. شبیه همین هایی که احسان علیخانی رو می کند و بعدتر همه می فهمند که اِوا.... فلانی مانکن  عروس بوده و سریع می روند عکس هایش را از فضای مجازی اکتشاف و استخراج کرده و استفاده می کنند!

من هم پیش خودم گفتم امروز که همکاران مرخصی هستند و از قضا پنج شنبه هم هست روز خلوتی دارم و چون در دفتر کار خاصی نیست می توان به بقیه کارهایم برسم... اما از صبح تا حالا ( دیگه ظهر شد و ملت هر چقدر خواستند سکه و طلا خریدند و فروختند ) به طور همزمان داشتم با سه خط تلفن حرف میزدم و حتی به کارهای مراجعان حضوری هم رسیدگی می کردم... اینجوری می شود که ظهر پنج شنبه دلم را به خواب فردا خوش می کنم.



نه خدایی آخه این  هم شغل به حساب میاد؟!


نظرات 6 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:17

خیلی ماه عسل و نمی بینم و این قسمتش رو هم ندیدم ولی جنجال هایش رو شنیدم.
همانا که شغل من از مشاغل سخت است .
حالا اگه شما عکس یک سری دوستانم که در وین در حال تلاش برای پوشش خبری هستن و ببینی بهتر متوجه می شوی که از مشاغل سخت است
هیییع خدا قسمت کنه برای من و شما هم صرفا جهت رضای خدا البته

منم امسال به حول و قوه الهی هیچ کدوم از برنامه های ماه رمضون را ندیدن

بابا دوستان! بابا خبرنگار حرفه ای :))

شب نم پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:06


به تو نخندیدماااآا به اون آقاهه خندیدم .


اما من این روزا با مشغله های فکری و کاری زیادی که دارم خوابم کم شده .برای فردا برنامه های بهتری دارم .
سحر خیز باش تا کامروا شوی ..

مهندس شاید خواستم ازت مشاوره بگیرم .کی وقت آزاد دارین ؟



منم همیشه تو ماه رمضون برنامه خوابم به هم میریزه...
خیلی خوبه که برنامه ریزی داری :)

برای شما وقت داریم :)

مریم جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:02

[برا ویدیو]

دروووود به اینهمه انرژی شما..[ برا از صب تا ظهر]
..و خواب جمعه تان پر و پیمون انشا...

عارفه جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:57

برو خودت و مسخره کن
اخ هیع یه آقایی هست از همکار هامون سنش خیلی نیستا ولی لامصب خیلییی خوبه تو کارش به خصوص تو قسمت احزاب و سیاسی اصلا یه چیزی است چندین سالم دبیر سیاسی تسنیم بوده . بعد من داشتم تو سر خودم می زدم گزارش هفته ام و تحویل بدهم با یه لبخند ملایمی رو کرد به من گفت چی کار می کنین . گفتم دارم می زنم تو سر خودم یادداشت و برسونم بعد گفت ا یادداشت دارین یادداشت که خیلی راحته فقط کافیه موضوعش و داشته باشین سریع بزنین دیگه قیافه ی من در اون لحظه شبیه کلم پخته بود.
من از تلویزیون در حال حاضر پایتخت و تا حدودی می بینم و هر از گاهی خندوانه. اونم چون مائده عاشق جناب خانه
ای ای ای شبنم مشکوک می زنیا می گم سرمایه ات و نبری پیش امیییر ها بیا پیش خودم(ایکون خنده ی شیطانی و افکارش نیز)

علیرضا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:13 http://ghasedak68.blogfa.com

کار فقط کار من...نه شب دارم نه روز...والا...بعضی وقتا واقعا حسرت یک ساعت خواب راحت به دلم می مونه ...

در جواب خصوصیت باید بگم به علت قابلیت های بالای بلاگفا وب شبنم و خیلی های دیگه کلا حذف شده و هیچ خبری از آرشیوشون نیست. دیگه خودت حساب کار دستت بیاد.

این چند وقته هم کلی سوال ورد داشتم ازت که خب نیستی...لااقل بیا بگو ببینم چه شکلی میشه یک فایل را جوری شماره صفحه براش گذاشت که مثلا ده صفحه اش به صورت الف ب پ باشه بقیه اش شماره داشته باشه؟

رها پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 http://gahemehrbani. blogsky. com

سه خط تلفن با هم ... شغل شد این هم؟!!! اینها که تنوع کاریشون بیشتره که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد