افرند
افرند

افرند

مهمان نوشت مناسبتی!

یادداشتی از شبـ نم شبـ بو




اول از همه بگم که خیالتون تخت ؛ از صابخونه قول گرفتم که بهم اعتماد کنه و مطلبم رو بدون خواندن منتشر کنه باشد که

 وقتی خودش به عنوان پست میخوندش براش سورپرایز باشه

دقیقا سه سال قبل برای اولین بار وبم رو ثبت کردم و اون روزی نبود جز تولد امیرحسین .یعنی اصلا با علیرضا قبلش هماهنگ کردم که میخوام وب بزنم و برای سورپرایز امیر حسین اولین پست وبلاگم رو برای تولد امیر بنویسم که علیرضا هم استقبال کرد و بعد هم تو وبش تبلیغ وبم رو کرد و خلاصه امیر که اومد وبم کلی سورپرایز شده بود


یه قسمتی از اون پستم رو براتون گذاشتم که یادی از اونروزا شده باشه

  " با افتخار و غرور وبلاگت را به ثبت میرسانی..برای اینکه فقط و فقط برای بهترین دوستت که فردا تولدش هست اولین پستت را  بگذاری و تولدش را جشن بگیری و خانه ات را با قدوم مبارکی که برای تولدش می آیند مزین کنی ....دیگه چی بهتر از این ...؟؟!!!

طلوعت چه زیباست...وقتی ساعت قرار ...تولد تو باشد ...کنار عقربه خورشید !...

امیرحسین عزیز تولدت مبارک ...

تولدت خورشید درخشان تر است و آسمان آبی تر ..نسیم زندگی را به پرواز میکشد و پرنده آواز جدید میسراید...

تولدت  بهاری دیگر است . ..این روز را شادتر خواهم بود و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد و جشنی برای تولدت بر پا خواهم کرد ...

آسمانی که نه برای من ..نه برای تو ....که تنها برای ما آبیست! ..."

یادش به خیر اون موقع ها چقدر شلوغ بود بلاگستان.همه پست میگذاشتیم و بعد هم با هم کل می انداختیم و تو سر و کله هم میزدیم .تولد یکی که میشد وقتی می اومد نت میدید بیشتر از ده تا وبلاگ براش تولد گرفتن..
خیلی خوب بود اون روزا..تولدانه هم که تولد همه بلاگرها رو داشت و به همه تبریک میگفت . .
دیگه کم کم با فیس بوک و حالا هم با  اینستاگرام وچیزهای دیگه وبلاگ نویسی از رونق افتاده و قاط زدن بلاگفا هم قوز بالا قوز شده ویه جورایی مجبور شدیم چند ساعتی صابخونه رو دکش کنیم تا بلکه همینجا بتونیم براش تولد بگیریم و سورپرایزش کنیم.

این تنها کاری بود که در این سکوت سرد وبلاگی از دستم بر می اومد تا انجام بدم


امیرحسین جان تولدت خیلی خیلی مباررررررک

 

تو سر چشمه‌ی همه‌ی خوبی‌هایی

تو که قلبت از سرودن مهربانی خسته نمی شود

تو صمیمیترازآنی که دلم میپنداشت
دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

بهترینها برای تو

 تولدددددددت مبااااااارک

نظرات 27 + ارسال نظر
امیرحسین... شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:24

ممنونم شبنم عزیز که به یادم بودی

فرنوش شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:05

جیغ و دست و هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
تولدت مبارک

ممنونم فرنوش... لطف کردی
بنده کادوی نقدی هم قبول می کنم

سمانه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:06

سلام
تولدتون مبارک . امیدوارم عمرتون هم طویل باشه هم عریض
سبز و موفق باشین

سلام
مرسی... ممنون از تبریکتون

شب نم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:09

تولدت مباااااارک .
ممنووووونم که باز به من که عااااشق تولدم فرصت دادی تا باز دور هم یه تولد دیگه داشته باشیم .

مرسی
آره به یاد گذشته ها که بچه ها وب داشتن و تو وبشون مطلب می نوشتن

شب نم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:15

دوستان اون کادوها که بابای صفحه میبینید از طرف منه هااااااا.

آره بچه ها دست و جیغ و هورااااام داره .آخه امیر یه جورایی قراره سووووووور بده .
هوووووووراااااا.به افتخااااار امیر .

خیلی دست و دلباز شدی

من سور بدم؟! مــــن؟! حتما سوء تفاهم شده

بازم ممنونم

خورشید شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:18

:)))

آقا خوش به حالتون که شب نم دارین..


من حافظه م ضعیفه.. به خاطر همین تولدانه رو هر چند وقت یه بار چک می کنم. دیشب یادم افتاده بود.. هی گفتم بیام تبریک بگم تا یادم نرفته.. هی گفتم نه.. یادم می مونه تا پس فردا..
(پس فرداس دیگه؟ بیست و چهارمه دیگه؟)



آقای امیر حسین جان افرند..
خیلی وقت میشه که اینجا رو می خونم و تازگی ها کامنت میذارم گاهی..
برای دل مهربونتون آرامش و شادی بی اندازه می خوام از خدا.


تولدتون مبارک.

چرا خودتون را دست کم میگیرید؟! شما که به یادم بودید و همین محبت شما را میرسونه :)
ایشالا بنده را سرافراز میکنید و بیشتر کامنت میگذارید :))

ممنون از لطفتون

مریم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:02

تولدت مبااااارک امیرحسین عزیز..
امید که سالیان سال سلامت و شاد زندگی کنی..بنویسی و ما بخوانیمت...
اینم تقدیم شما...

http://s3.iranxm.com/up/4ebdfbbfe6c3.jpg

ممنونم از لطفت
و تشکر بابت این عکس ها :)

فرنوش شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:04

آقا شماره کارت میدین یا حضوری بیام خدمتتون برا تبریک و تقدیم کادو نقدی؟

شماره حساب ریالی ام را بدم یا ارزی؟!
بنده همه جوره کادو را تحویل میگیرم

مریم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:09

بازم تبریک..
تولد مهربانی....
....تولد دوستی.....
تقدیم :

http://s3.iranxm.com/up/399f7f1554f5.jpg

باز هم ممنونم :)

مریم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:12

خب دیگه موقتا تولد باشه برا بعدن....
بریم والیبال داره شروع میشه..
امید که بمناسبت تولد امیرخان..برد باماباشه و جشن تکمیل بشه..

اصن به خاطر من بود که اولین برد نصیبمون شد

شب نم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:55

قربووووونت برم خورشید جااااان .لطف داری به من .خوبی ومهربانی و وقار شما زبانزد همه هست .
خاموش میخونمت خانوووووم .

امیر ؟!کمک نمیخوای .بیا برو والیبالت رو ببین بقیه کارا با من .بچه ها غریبه که نیستن .یه دور همی هست دیگه .

دورهمی؟! هی وای من

عارفه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:10

اقا من اصلا اصلا با این مدل تبریک تولد گفتن های شیک و مجلسی مزاجم سازگار نیست والا.
همین جور الکی الکی که من تولد تبریک نمی گم اول کیک بدین بهم یه رقص چاقویی چیزی بعد یکم صورتت رو کیکی کنیم و اون روی قشنگت دراید من یکم کرم وجودیم خالی شود بعد ...
همیشه تو تولد های شماها کیک به من نمی رسه خب. اه. من کیک می خواااااااهم. الووو کیک می خواهم
همه ی این ها که شد بعد من حالا می ایم تولدت رو تبریک می گم.
بعدم بیا لو بده ببینم کادو چیا گرفتی

رقص چااااااقو؟! رااااامبد؟!
خوبه خودت به داشتن کرم وجودت اعتراف میکنی

برای یک تبریک گفتن چقدر پیش شرط داری
رفیقام کادویی گرفتن که فعلا قابلیت استفاده از اون را ندارم!!!

شب نم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 22:27

عزیزززززززم .
راست میگه عارفه .تو تولد منم کیک بهش نرسید .

ایندفه من خودم هواتو داااارم .

عارفه رژیم داره

عارفه یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:17

تولدت مبارک رفیق

مخلص رفیق

هیچکاره یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:02

تبریک به تو تبریک به من تبریک به شبنم تبریک به شما تبریک به همه من واقعا از این همه ابراز احساس اشک شوق توی چشام جمع شده . اقا در یک اتفاق جالب من روز تولد امیر کادو گرفتم یه هویی و غیر منتظره عجب روز خوبی. مرتیکه سور بده

مرتیکه کادوت کو؟!

فافا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 http://faezeh.86.blogsky.com

تولدت مبارک امیرحسین

ممنونم فافا

فرنوش یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:19

ارزی لطفا.

بانک سوییس یا بانک واشنگتن دی سی؟!

رها یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 http://gahemehrbani.blogsky.com/

تولدت مبارک امیرحسین
پایدار باشی

ممنونم رها که به یادم بودی

شب نم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:39

سلام جناب هیچکاره .
یادش به خیر .یادتونه میخواستید برای من وبلاگ به ثبت برسونید ؟!!
هنوزم درب خونه تون سبز رنگه یا رنگشو عوض کردین که ما نتونیم پیداش کنیم .
جناب ایشالا تولد شما رو هم همینجا جشن بگیریم .قولش رو همینجا از امیر میگیرم که باز بهمون جا بده و
ایشالا تابستون که اومدیم اصفهان .اینبار شما رو هم از نزدیک ببینیم .
دوستان سور من که تکمیل شد قراره تابستون که میریم اصفهان مثه دفه قبلی نشه و حتما دعوت امیر برای باغشون رو قبول کنیم و البته دفه قبلی رو هم جبران کنیم . .
حالا خود دانید .خواستید هماهنگ کنید تا با هم بریم اصفهاااان .

دیگه کم و کسری ندارید؟ تعارف نکنید والا

مریم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:17

ما جدیدیارو هم راه میدید باغ ؟؟!!!

باااااااغ؟!

هیچکاره یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:37

سلام شبنم خانوم . اتفاقا تولد من تابستونه . اومدین حتما تماس بگیرید در خدمتون باشم. نه دیگه خونن عوض شده اینبار درش کرمی رنگه حتما تشریف بیارید

تابستون هیچکاره سور میده بچه ها

دل آرام یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:45 http://delaramam.blogsky.com

میدونستم امروز تولدته هی از صبح با خودم گفتم بیام تبریک بگم اما باز گفتم اگه پستش مرتبط نباشه شاید خوشایند نباشه که اون وسط بگم تولدت مبارک . الان که اومدم دیدم شبنم عزیز چنین متنی نوشته خیلی خوشحال شدم.
تولدت هزار بار مبارک . روزها و لحظات همه خوش و به کام

یعنی پست مرتبط نبود تولدم را تبریک نمی گفتی


ممنونم دل آرام ...لطف کردی

دل آرام دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:28 http://delaramam.blogsky.com

اگه بخوام راستش رو بگم، چرا تبریک میگفتم. تولد روز خیلی مهمیه. حتی اگه تبریکش وسط جدی ترین پستهای دنیا باشه

ممنون...لطف داری

شب نم دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:07

این از لطف شماست جناب هیچکاره.
بله تولدتون رو یا دمه .برای همین چون نزدیکه گفتم تولد بگیریم و باز دور هم باشیم .

آدرس را هم که دارید...اصفهان...درب کرمی

علیرضا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 13:52 http://ghasedak68.blogfa.com

سلام رفیق.فکر میکنم این اولین باره که تولدتو با تاخیر تبریک میگم.تولدت مبارک.انشالله همیشه سلامت باشی.
گیر و گور افتاده بود تو زندگیمون دستمون بند بود.فعلا رفع شده تا یه حدی.اومدم که دیگه از این دیرتر نشه...
تولدت مبارک رفیق....من این رفاقتمونو خیلی دوس دارم:)

اشکال نداره رفیق...ایشالا کامل حل بشه

فافا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:18 http://faezeh-86.blogsky.com/

منم باغ میامااااا امیرحسین اسمم رو اضافه کن.

تولد هم میگیرم هرکسی خواست بیاد قدمش رو چشم
فقط بعد از افطاره

شبنم جون در خونه ما هم طوسیه تشریف بیارید

دقیقا چه روزی افطاری دعوتیم؟!

ناهید شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:47 http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

تولدت مبارک باشه ای دوست
با تاخیر البته! داشتم اینجاها یه دوری میزدم که دیدم این پستو:)
انشالا که موفق باشی و روزهای خوووووبی پیش رو داشته باشی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد