افرند
افرند

افرند

همایون شجریان

زهی باغ زهی باغ که بشکفت ز بالا

زهی قدر و زهی بدر تبارک و تعالی

زهی فر زهی نور زهی شر زهی شور

زهی گوهر منثور زهی پشت و تولا

زهی ملک زهی مال زهی قال زهی حال

زهی پر و زهی بال بر افلاک تجلی

چه ذاالنون چه مجنون چه لیلی و چه لیلا

چه سلطان و چه خاقان چه والی و چه والا

چو بی واسطه جبار بپرورد جهان را

چه ناقوس چه ناموس چه اهلا و چه سهلا

گر اجزای زمینی وگر روح امینی

چو آن حال ببینی بگو جل جلالا

گر افلاک نباشد به خدا باک نباشد

دل غمناک نباشد مکن بانگ و علالا

فروپوش فروپوش نه بخروش نه بفروش

تویی باده مدهوش یکی لحظه بپالا

خمش باش خمش باش در این مجمع اوباش

مگو فاش مگو فاش ز مولی و ز مولا


دانلود آهنگ خمش باش


31 اردیبهشت زادروز همایون شجریان

نظرات 12 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:20

بی نظیره...دوسش دارم...

عارفه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:51

در یه حال و احوالی هستیا

مریم چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:14

باشکوه ..و عمیق !
ممنون امیرخان

علیرضا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 http://ghasedak68.blogfa.com

در حال و هوای دوری از منه...پیدا نیست؟؟؟

عارفه پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:47

استاد گران قدرعلیرضا جان
اون وقت شاد بودن شما ونیش باز در کامنت ها نیز جهت ندیدن امیر است؟

شب نم جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:44

چرا رفتی
چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
.

شب نم جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:33

اوهووووم .اوهوووووم .
صدای من را از تریبون افرند میشنوید

ایشالا که به همین زودی کلید اینجا رو هم میگیریم و یه صفحه توش باز میکنیم و بساطمون رو پهن میکنیم و شروع میکنیم به نوشتن .تا ببینیم خدا چی میخواد .بلاگفا درست میشه یا به تاریخ میپیونده .تا اینجا هست و تا امیر حسین دست و دل باز اصفهونی اینجاس چرا زحمت جابه جایی وساخت خونه جدید رو به دوش بکشیم ...

اول از همه عیدتووووون مباااااارررررک و بعد هم به میمنت این اعیاد خواستیم بگیم خردااااااااد اومده و
خررررررررردااااااااادددددددیا تولدتون مباررررررررک .
از همین الان و همین جا تولد من رو رزرو داشته باشین .

خب چاره ای نیست اول باید صابخونه رو بگم که فعلا تریبون اینجا رو در اختیارم گذاشته و به زودی هم خود اینجا رو ...!!

امیر حسین عزیز .باران جان .نیلو جان .الهام جان و آقا امیر ش فرشاد عزیز ومحمممممممممممد عزیز تر جانم تولدتووووووووووون مباااااااررررررک .

اول اینکه ایشالا تو و علیرضا و دیگر دوستان قدم رنجه می کنید و شریف میارید بلاگ اسکای :))
الان امیرحسین دست و دل باز اصفهونی آیا استعاره است؟! آیا پاردوکس می باشد؟! آیا جمله همراه با ایهام است؟! :)))
عید تو هم مبارک شبنم
به نوبه خودم و تمامی خردادی ها ازت ممنونیم :))

نکته های ریزی هم در کامنتت داشتی که ما سوت زنان از کنارش عبور کردیم

شب نم جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:52

تصحیح میکنم .
از همین الان و همین جا تبررررررریک منو رزرو داشته باشین .


امیر حسین کلا سوت زدن تو کارشه .همه چی اوووووکی هسسسست

فافا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:01

چقدر این شجریان خوبه اخه

هعی چه خبره اینجا.من دلم وبلاگ میخواد:|

عید شما هم مبارک شبنم جان.امیرحسین خان عید شما هم مبارک:)

عارفه جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:03

به به شبنم باز می گردد.
فکر کن چه قدر خوب می شود شبنم این جا رو در دست بگیره.
از افرند کج و کوله در می اید
ای بابا باز شد خرداد
اصلا ها این امتحان ها یه ور بودجه ای که باید برای خرید کادو تولد بگذاریم کنار یه ور.
هیییییی من خیلی شادم اقا من خیلییی شادم. دارم می روم عروسی دوستم. فکر کن سه تایی با دوستام داریم می رویم آرایشگاه بعد می ایند دنبالمان با ماشین و تازه بعد عروسی می رویم بوق بوق دنبال ماشین عروس

شب نم جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:16

هاهاهاهاها
ببین چقدر حال کردم از کامنت عارفه .

عارفه جان کلا رسالت من برای اینجا امدن همینه که گفتی .خرداد بهانه بود !

بی نام پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:54 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

خمش باش خمش باش در این مجمع اوباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد