افرند
افرند

افرند

من ایرانی ام

شنیده ایم که تهران پر شده است از تابلوهای معروف نقاشی. به طور غیر مستقیم هم دیده ایم که طرح "نگارخانه ای به وسعت یک شهر" با استقبال شهروندان تهرانی همراه شده است و حس و حال خوبی به شهر داده است...

پیش خودم گفتم با موفقیت این طرح و در صورت عدم مخالفت بعضی ها این طرح به دیگر شهر ها هم انتقال داده بشه... برای همین امروز صبح وقتی میخواستم سرکار بیایم  به دنبال تصاویر بدیع برای شروع اول هفته بودم که چشمم خورد به تابلوهای بزرگی با شعار " من یمنی هستم" که در سرتاسر شهر پر شده بود و باعث شد صبحم را با این چنین صحنه های دل خراش و جگر سوزی آغاز کنم...خدا تا آخر هفته به خیر بگذرونه....والا... بعد بیاید بگید پایتخت نشین ها چه سختی هایی دارند که ما نداریم!

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 14:57

امیرخان شما که هزارماشالله هرچی آثار فرهنگی و هنریه..همه رو یه جا حی و حاضر و زنده دارید تو اصفهون !!..از هر خیابونی رد بشید،چندتارو می بینید هرروز...باز ما بگیم یه چیزی.

گذشته از این حرفا حق با شماس.شده نا حالا بگن توی فلان جا جشن و پایکوبیه پس مام جشن میگیریم.

یه روانشناس آگاه میگفت:"..اگه کسی دچار بلا و مصیبت میشه همدردی میکنیم اما قرار نیست بقیه هم همراهش عزاداری کنن و از زندگی و شادابی بیفتن.."

زززززت زیاااااد...

خورشید یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:20

من صبحم با مینیاتور سرباز صفوی از رضا عباسی شروع میشه و بعد از ظهرم با آقا سعدی..

آنکه هفت اقلیم عالم را نهاد
هرکسی را هرچه لایق بود داد

قشنگه.. خیلی..

+
برای همه آدمای دنیا صلح و مهر و آزادی رو آرزو می کنم.

دل آرام یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:34 http://delaramam.blogsky.com

واقعا متاسفم که جنگ و خونریزی تمومی نداره اما واقعا ما یمنی نیستیم، فلسطینی نیستیم، عراقی یا هرجا دیگه ای نیستیم. ما ایرانی هایی هستیم که دلمون آرامش میخواد. فکر میکنی چرا انقدر این طرح استقبال شد؟ چون زیبایی رو به شهرمون آورده بود. چون چشمهامون، فکرمون، دلمون، همه به آرامش بصری دعوت شده بود...

عارفه یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:05

کجاییند آنان که به شکلک نیش باز دندان دار بلاگفا می نازیدند
ایا وقتش نرسیده که ایمان بیاورید و دست از عقاید خود بردارید؟و تا دیر نشده به راه دیگری روید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد