افرند
افرند

افرند

کی به کیه؟!

دیشب در هفته آخر لیگ برتر فوتبال اتفاقات عجیبی افتاد که حاشیه های زیادی تا به حال داشته و خواهد داشت. در شرایطی که همه می دانستند برنده بازی تراکتور- نفت قهرمان لیگ خواهد بود و در صورت مساوی شدن این دیدار و برنده شده سپاهان، این تیم اصفهانd قهرمان می شود، بازی تراکتور با نفت مساوی شد و از اون طرف سپاهان هم برنده شد تا مشخص شود که سپاهان قهرمان لیگ شده است. اما  بازی که در تبریز تمام شد، تمام بازیکنان،مربیان و تماشاچیان تبریزی به وسط زمنی ریختند و به شادی پرداختند چون فکر می کردند قهرمان شده اند. این اتفاق برای بیننده تلویزیون که از ماجرا با خبر بود تعجب برانگیز و 'اهی خنده دار بود... هم وطنان تبریزی در حدود 5 دقیقه شادی کردند تا کم کم متوجه شدند قهرمان نشدند.

علت این موضوع هم در قطع شدن عمدی تلویزیون، رادیو و موبایل همه حاضران در ورزشگاه بود. هنوز کسی مسئولیت این کار را قبول نکرده است. اما با قطع کردن وسایل ارتباطی، در بلندگوی ورزشگاه اعلام می شود که بازی سپاهان مساوی تمام شده و با این شرایط بود که تماشاچیان تبریزی فکر کردند قهرمان شده اند....

حالا عده ای از دوستان این موضوع را به مافیای اصفهان نسبت می دهند و می گویند اصفهانی ها کاری کرده اند که شبکه های ارتباطی قطع شود و گفته شود بازی سپاهان مساوی بوده و در نهایت بخواهند سپاهان قهرمان شود!

عده ای هم سعی دارند قضیه خوشحالی بی مورد تبریزی ها را توجیه کنند و هزار دلیل می آورند که فلان قضیه دروغ محض بوده


به نظرم دو نکته این وسط وجود دارد. یک اینکه لطفا توهم توطئه و روباه پیر و امپریالیسم جهانی را بی خیال شوید. در هر حال یک نفر یا یک عده تصمیم می گیرند که در ورزشگاه تبریز به دروغ این خبر را جا بیندازند که تراکتورسازی قهرمان شده است. این کار را با هر دلیلی که انجام داده باشند( مثلا می خواستند جو ورزشگاه را کنترل کنند) کار اشتباهی بوده است. در این مورد که شکی نیست.

دوم هم اینکه باید صبر کرد تا تب بالای این قضیه فروکش کند تا اصل جریانات مشخص شود. احتمالا دوشنبه این هفته برنامه نود ابعاد بهتری از قضیه را مشخص می کند.




عکس سمت راست تصویر مبربی تراکتورسازی  بلافاصله بعد از سوت پایان - سمت چپ چند دقیقه بعد از سوت پایان


نظرات 5 + ارسال نظر
تنها شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:17 http://hamechblog.blogsky.com

سلام مطلبت زیبا...................................

دیشب یه چیز دیگه بود ولی من دوست ئاشتم تیم آقای فرکی ببره.


به وبلاگ منم سربزن

ممنون میشم پیام بزاری امیر حسین جان

علیرضا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 22:25 http://ghasedak68.blogfa.com

دیدن اون صحنه ی آخر بازی تراکتور و نفت مسلما هزار و یک سوال تو ذهن مخاطب ایجاد کرده که به قول تو توی برنامه ی نود مشخص میشه ولی اینکه این کار از اصفهان بوده ... نمیخوام خیلی ناسیونالیستی و غیرتی حرف بزنم ولی حتی من اعتقاد دارم در حق سپاهان و اصفهانیا توی خبر رسانی جفا شد.اون از شب قبلش که اخبار سراسری ساعت نه گفت هر چند بازی قهرمانی مهمه ولی شهرآورد یه چیز دیکه است و کلا گزارش خبری کلهم مختص استقلال پرسپولیس شد و حرفی از تیمهایی که قرار بود برای قهرمانی بازی کنند زده نشد.اونم از اخبارهای بعد از قهرمانی که انگار نه انگار و کلا زیاد در موردش صحبتی نشد.

دل آرام شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:53 http://delaramam.blogsky.com

واقعا حرکت زشتی بود اعلام تساوی... خیلی برای تراکتوری ها و طرفداراشون ناراحت شدم.

بشرا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 http://biparvaa.blogsky.com

من و همسرم که داشتیم بازی رو میدیدم مات و مبهوت مونده بودیم که چرا طرفدارای تراکتور دارن برای نایب قهرمانی این همه شادی میکنن، بعد فهمیدیم که چه خبر بوده. خیلی متاسف شدم که اینجوری شده .این کار زشت از طرف هر کسی که بوده هیچ توجیهی نداره.
و خب از طرفی هم خوشحال بودیم از برد ِ تیممون سپاهان.

مریم یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:25

ببین دلشون به چی خوشه!
خب مثلا اون چنددقیقه شادی تبریزیا چه مشگلی رو از کسی حل میکنه که حاضرن چنین برنامه ای رو از قبل طراحی و بعد اجرا کنن...دلشون خنک میشود آیا؟


من دوست داشتم نفت قهرمان بشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد