افرند
افرند

افرند

صدایم کن


معمولا وقتی سریال یا فیلم ایرانی تماشا می کنم به صدای بازیگران توجه خاصی دارم. همیشه به دنبال تُن صدای خوب می گردم. در بعضی موارد هم از صدای بعضی از بازیگران به شدت انتقاد می کنم و می گویم فلانی با این صدا نباید بازیگر میشد. چند نفر از گزارشگران خبری تلویزیون هم همین مشکل را دارند. خلاصه اینکه شنیده ام یکی از بازیگران که به شدت صدای بدی دارد و من همیشه از صدای این خانم دوری می کردم، در حال حاضر قرار است با خواننده ای آلبومی منتشر کنند و این خانم بازیگر با آن صدای خاص قرار است دکلمه آلبوم را بر عهده بگیرند! 


با یکی از دوستان صحبت بر سر این موضوع بود که افراد از روی چه چیزی عاشق می شوند. می گفت معمولا پسر ها از روی چهره و قیافه عاشق می شوند و دخترها از روی صدا... البته افراد دیگری هم هستند که از روی پول عاشق می شوند. یعنی با تحقیق به این نتیجه می رسند که کیس مربوطه دارای حساب های بانکی عریض و طویل است و بالاخره همین دلیل برای عاشق شدن کافیست. عده ای دیگر هم مشخصات فیزیکی، سیاسی، همسایگی و غیره را مدنظر قرار می دهند. شاید من استثنا باشم اما من از روی صدا عاشق میشم. اگر روزی قصد ازدواج کردم و خواستگاری رفتم به جای اینکه  به چهره اون فرد نگاه کنم دوست دارم چشم هایم را ببندم و اول صدایش را بشنوم! اما  باید به دنبال کسی باشم که نخواهد از روی صدایم عاشق شود! والا...

راستی اگر نخواهد از روی صدایم عاشق شود خب از روی قیافه هم که عمرا بشود، جنبه سیاسی هم که خدا را شکر نداریم، پول درست و درمون هم که نداریم، خلاصه نمی دانیم طرف باید به چه چیز من دل خوش کند! والا

نظرات 31 + ارسال نظر
شب نم جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:58

محمد هم رو صدا حساسه .خودتون که واقفید ...البته شانس آورده و صدا و تصویر رو در کنار هم داره .بععععععله

خب یه عکس و یه صدا بذار اینجا تا ما برات نظر بدیم بلکه از این نا امیدی در بیایی و بری زن بستونی . !!!
حالا خداییش از خودت نا امیدی یا کیس مورد نظر هنوز پیدا نشده با اون صدای جادویی که تو میخوای ؟!

بعله واقفیم
لازم نیست می ترسم کلا از زندگی ناامید بشم :))
همه موارد صحیح می باشد :))

عارفه جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:35

بسه حالا این قدر شکسته نفسی نفرمایید
الان این شکسته نفسی اتون رو باور کنیم یا اون دوست قدیمی که شما رو از روی خوشتیپی یادش اومده بود؟
من اگه عاشق کسی شوم نه عاشق صداش می شوم نه قیافه نه حساب بانکیش . من باید شیفته ی رفتارطرف شوم.

دوست قدیمی که خودت میگی رفیقم بود. اما بحث کیس ازدواج فرق می کنه :))
رفتارش باید چگونه باشد آیا؟!

طـ ـودی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 15:37

نتیجه میگیریم که نه عاشق بشیم نه عاشق بشن
در صلح و صفا و آرامش به زندگیمون ادامه میدیم :دی

ایده بسیار خوبی است :)

دل آرام جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 20:37 http://delaramam.blogsky.com

چقدر پیچیده شد امیرحسین. ولی من فکر کنم کسی بخواد عاشق تو بشه حالا گذشته از ظاهر و صدات که حتما خوبه و تو داری شکسته نفسی میکنی ، اون فرد عاشق رفتارت بشه، عاشق دانش و پشتکارت. فکر نمیکنم همه آدمها هم فقط دنبال صدا بشن. هرکس یکسری المانها براش مهمه و مطمئنم نکات مثبت زیادی داری برای اتفاقات خوب آینده.

صدام را میدونم خوب نیست! ظاهر هم بعید میدونم خخخخ
المان...اوه اوه... المان های شما چیست آیا؟

علیرضا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 20:56 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بله معمولا آقایون از بینایی و چشم عاشق میشن ولی این دلیل نمیشه بیخیال صدا باشن.تو هم به نظر من الان این رو میگی ولی موقعش که برسه به این فکر می کنی که صدا و تصویر با هم مناسب و همطراز و خوب باشند و به هم بیان.

خب ببین درصدها تفاوت داره... مثلا یکی 80 درصد برای بینایی میذاره و 20 درصد برای شنوایی :))

شب نم جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 22:09

عارفه جان چرا راه دور میری !!!! من و محمد هم دیدیمش و هم صداشو شنیدیم .

حالا مارو چی میگی امیر حسین .؟!!

من که چیزی نمیگم. شما باید بگید!

فرشاد شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:58

باید از قلمت خوشش بیاد تا ازدواج سر بگیره:)

اینم حرفیه... به نظرت جوابگو هست؟

فافا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:53

منم نظر عارفه رو دارم رفتار و اخلاق خیلی مهمه.حالا درسته خودم اخلاق ندارم.ولی شاید منم از خودش یاد گرفتم خخ.

یعنی پول و تحصیلات و خونه و ماشین و تیپ و قیافه مهم نیست آیا؟!

مریم شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:32

خب باید اینو از کسایی که عاشقتن بپرسی امیرحسین خان..ببینی آیا از چه چیزی خوششون اومده...

از کسایی که عاشقم هستن بپرسم؟! خب مشکل همینه

مریم شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:24

شما که خبر نداری !.. از همینجا الان اعلام کن کسانی که عاشق منن بیان و بگن چرا ..

نیست بابا...خودم را کوچیک واسه چی؟!

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:25

یعنی من جای تو بودم با حرف دوستان اعتماد به نفسم می چسبید به سقف والا
اگه باز نچسبید بیا من دعوتت می کنم پاشی بیای دانشگاهمون ببینی پسر ها داغووووون دانشگاه چه دوست دختر هایی دارن و چه دختر هایی دورشون جمع می شوند بعد قشنگ اعتماد به نفست می ره بالاا

پس واجب شد حتما یه سر بیام دانشگاهتون ببینم چه خبره؟!

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:42

چون وبت نظر هام و می خوره من در دو مرحله نظر می گذارم.

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:43

چون وبت نظر هام و می خوره من در دو مرحله نظر می گذارم.

نبات شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:06 http://be-live.blogsky.com

به نظرم این مشکل طرف مقابله! شما لازم نیست خیلی درگیرش بشی همین که تکلیف خودتو میدونی کافیه

خب اینم حرفیه

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:08

خوب شد کپی کردم نظ رو باز نصف اومد
چون وبت نظر هام و می خوره من در دو مرحله نظر می گذارم.

من نمی دونم چه شکلی کامنت میذاری که میگی نصفش میاد!

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:40

چون وبت نظر هام و می خوره من در دو مرحله نظر می گذارم.ببین من فکر می کنم لازم نیست طرف از نظر قیافه برد پیت از نظر تیپ جرج کلونی و از نظر مالی بیل گیتس باشه. همین که تیپ قیافه در یه حد قابل قبول و نرمی باشه که تو ذوق نزنه کافی است چیزی که می مونه و مهم است اخلاق اون فرد است . وضع اقتصادی هم به نظرم هر کس تقریبا هم کف باشن خانواده ها
این که من از چه مدل اخلاقی خوشم می اید بماااند

دیگه فکر نکنم قیافه ام تو ذوق بزنه

اوه اوه. حالا بگو شاید یک کیس مناسب برای تو پیدا کردیم

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:43

اگه وبت فکر کرده من و از رو می بره کور خوانده
این قدر نظرم و می گذارم تا کامل بگذاره.اه

تازه نسبت به قبل خیلی افت کردی. قبلا سه صفحه کامنت پینگلیش میگذاشتی

فافا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 15:01

تحصیلات چرا مهمه.تیپ رو میشه درستش کرد.قیافه عادی میشه بعد ی مدت.خونه رو بابام گیر بده وگرنه خودم گیر پول نیستم.خونه هم هرکسی الان داره احتمالا از جیب پدرشه.شخصیت اولویته.حالا پول و امکانات باشه شخصیت نباشه چه فایده?

شخصیت باشه پول و امکانات نباشه چیکار کنیم؟!

عارفه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:14

هوس کردی ایا باز پینگلیش بنویسم؟ اخه یادته امیییر؟
بعله اهم اهم الان بگم؟مسخره نکنین ها!
خب من از ادم های مغرور خوشم می اید اما نه زیادی از حدش که اذیت بشوم .بعد این که اصلا تحمل ادم بد اخلاق و غرغرو رو ندارم خوش اخلاق باشه. خانواده دوست باشه. بعد من دوست دارم همون طور که برایم تکیه گاه منم تکیه گاهش باشم. بعد دوست دارم اجتماعی باشه و اهل مهمونی رفتن و دادن چون من خیلی اهلشم همچنین اهل سفر بسیار. برایم مهمه حتما کتاب خوان باشه .
برایم مهم است رو پای خودش وایسته و فقط متکی به جیب باباش نباشه و خودش جربزه ی کار رو داشته باشه
دیگه الان تو مترو بیشتر از این یادم نمی آید

من مطمئنم تو "تکیه گاه" خوبی خواهی شد

ناهید شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:22 http://sarpanahekhastegiha.blogfa.com

اوه اوه!..من نبودم یه چن وقت اینجا چه خبرایی شده؟؟

دل آرام یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 http://delaramam.blogsky.com

خب مثال زدم

نه... حالا خودمونیم ...المان های شما چیست آیا؟!

عارفه یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:23

امیییییییر می کشمت
من دستم به تو برسه

مریم یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 14:30

خیلی مهمه که مرد بی احساس و خشک نباشه.خنده و رقص مرد خیلی خوبه.نه از اون رقصهای جلف..از اون مردونه هاش .
مهربونی و احساسی بودنش هم خوبه.فعال بودن.کاری بودن.تنبلی مرد وحشتناکههههه !!!

لطفا معیار رقض خوب و جلف را مشخص کنید که ما بریم یاد بگیریم
کم کم شرایط داره زیاد میشه

فافا یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:14

کسی که شخصیت داشته باشه جاش همه جا هست.میتونه کار کنه پول دربیاره..حالا چندسال اول شاید سخت باشه بعد درست میشه.وای عارفه گل کفت پسر که دستش تو جیب خودشه و مستقل خیلی خوبه.میگم من اثر دارو بیهوشی تو بدنمه زیاد مغزم کار نمیکنه بعدا سخنرانی میکنم :-D:-D:-D:-D:-D

فافا یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 18:23

کسی که شخصیت داشته باشه جاش همه جا هست.میتونه کار کنه پول دربیاره..حالا چندسال اول شاید سخت باشه بعد درست میشه.وای عارفه گل کفت پسر که دستش تو جیب خودشه و مستقل خیلی خوبه.میگم من اثر دارو بیهوشی تو بدنمه زیاد مغزم کار نمیکنه بعدا سخنرانی میکنم :-D:-D:-D:-D:-D

الان من آدمی با این شخصیت گهربار اما جای زیادی ندارم

بعضی آقایون هم ئستشون تو جیب خانومشونه

عارفه یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 19:03

این پستت انگار شور شعف قدیم بلاگستان را برگردوند
اقا من سومین بار در حال تلاشم برای شبنم نظر بگذارم کدش نمی اید

شور و شعف از خودتونه :))
بلاگفا دیروز کلا قاطی داشت

دل آرام یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 23:51 http://delaramam.blogsky.com

از دست تو
برای من اخلاق و رفتارش خیلی مهمه و اون فعالیت و کاری که انجام میده. به زبان خودمون جربزه طرف خیلی اهمیت داره

بعضی ها به جای جربزه، خربزه دارن

عارفه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:58

مریم بسی نکته ی خوبی رو اشاره کرد و پسندیدم
اون هم معیار رقص است. البته من که استغفرالله اصلا اهلش نیستم . اصلا خوشمم نمی اید ها

نه اهلش هستی و نه خوشت میاد اما این معیار را می پسندی!

فرشاد سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:06

از من میشنوی اینا شرایطشون سخته....رو همون نوشتنات کار کن اقر بخشیش ببشتر...:)))

والا...با این نوناشون :))

فافا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:32

بعله بعله متوجه ام جناب مهندس گهربار :-D ;-)
اون که دستش تو جیب خاتومشه واویلا
ولی جدی با این اوضاع خیلی هارو میشناسم خانومند درآمدشون باید بیارن تو زندگی واسه خرج باز اگه طرف خوب باشه حرفی نیست.ولی کلا در آمد خانوم ها باید واسه خودشون باشه.

حالا ما ی فامیل داشتیم پسره کار خونه بلد بودها وقتی میومدند اصفهان مهمونی کلی تزیین غذا میکرد و همه کاری بلد بود.ازدواج که کرد خانومش استاد دانشگاه بودم. میره سرکار این آقا خونه میمونه کار خونه میکنه:-I:-I

امیرحسین خان ببخشید اصلا این معیار صدات که ماله خانوماست واسه این همکارات بودند دور هم برای لاغری سرکه سیب میخوردید.رفتاراشون روت تاثیر گذاشته :-D:-D

کلاس رقص هم سراغ دارم برات خوبه?:-D:-D

آهان راستی اینقدر بدم میاد ببینم دوتا خط کامنتم جواب داده بشه ها.چون با نت خط و ریاضت کشیدن تایپش کردم صدبار هم کد زدم.:))))

بابا من کلا به صدا حساسم. کاری به همکارام نداره...یعنی هر کسی با من از نزدیک در ارتباط بوده واقفه که چقدر روی صدا حساسم!
کلاس رقص هم ممنون...والا ما تو همین موسیقیش هم موندیم
حالا چرا هر کامنتت را ده بار میگذاری؟ صبح تا حالا هر نیم ساعت یک بار این کامنتت را اینجا میگذاری

عارفه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:52

وایییی فافا تو منی . تو من لاغر شده ای
منم این قدررررر بدم می اید با شور شوق کلی نظر می گذارم کلی حرف می زنم. بعد این امیر یه جمله جواب می دهد.
یعنی اصلا دپرس می شوم . بعد ای لجم می گیره ای لجم مییی گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد