افرند
افرند

افرند

درود بر تو...

برای ما که فقط روزهای تعطیل رسمی را در خانه بودیم و مثل قدیم، 15 روز تعطیل نبودیم شاید سیزده بدر دیگر مثل قدیم به معنی پایان تعطیلات و خوشی ها نباشد. دیگر عصر سیزده بدر یاد تکالیف انجام نداده، پیک نیمه کاره و پروژه های نا تمام نباشم. گرچه هنوز درگیر درس و پروژه هستم اما خب عذاب وجدان ندارم که 15 روز بیکار بودیم و هیچ کاری غیر از خوردن میوه و شیرینی و آجیل انجام ندادم. اما سیزده بدر با خبرهای خوبی به پایان رسید. این که تاوان 8 سال نادانی را می توان در عرض یکی دو سال داد و بعد از آن می توان دوباره به حالت قبل از سال 84 بازگشت.

دیشب موقع خواندن بیانیه هنوز در باغ بودیم و به یکی از دوستان سپرده بودم که هر موقع بیانیه خوانده شد زنگ بزند و صحبت های طرفین را برایم پخش کند. دوستم هم لطف کرد و بیانیه را مستقیما از طریق تلفن برایم پخش کرد. خودم را برای هر گونه خبر بد آماده کرده بودم. اما خبرها خوب بود. خدا را شکر... حتی شنیدم که تهران عده ای هم برای خوشحالی به خیابان ها آمده بودند و عکس هایی هم در این زمینه پخش شد. تفاسیر مختلف بود و طبق معمول عده ای از دوستان گالیور با همان ژست همیشگی "من می دونستم" به نقد بیانیه پرداختند و تمامی جنبه های نامساعد آن را بیرون کشیدند تا اندکی بتوانند کام مردم را تلخ کنند. اما وقتی در تاریخ ثبت شود بعد از کنفرانس صلح پاریس در سال 1911 ، آمریکا با هیچ کشور دیگری این قدر سر میز مذاکره ننشسته بود برایمان کافی است که بتوانیم سرمان را بلند کنیم و ببنیم ایران هم می تواند در مناسبات جهانی جایی داشته باشد.

وقتی می بینم شخصی از 7 صبح تا 2 شب یکسره در جلسه باشد، انگیزه مضاعفی پیدا می کنم که اگر می خواهم پیشرفت کنم باید قدر تک تک ساعت های زندگی ام را بدانم.اینکه با پشتکار می توان نتیجه گرفت...

حالا راحت تر می توانم فردا سرکار بروم و به بازارها چشم بدوزم...

نظرات 6 + ارسال نظر
shahab جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:57

سلام عزیز به وبلاگ منم سر بزن و نظرتو راجع به تبادل لینک بگوhttp://twelfh-imam.blogfa.com

فافا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:35

سلام.
اخ اخ منو یاد کارها نیمه تمومم انداختی!هفته اول عید خونمون کاروانسرا بود:|هفته بدوم هم مسافرت بودم.!!
دیشب خیلی خیلی خوشحال شدم بابت مذاکرات!
به شما هم نیز تبریک میگم:))

هفته اول هم خونه ما کمی تا قسمتی کاروانسرا بود اما هفته دوم به خیلی ازکارهام رسیدم... که بیشتر به کارهایی مربوط میشد که برای اوقات فراغت کنار گذاشته بودم
منم به شما تبریک میگم :)

خورشید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 15:09

آقا تبریک..
شکر خدا. ان شاالله که همه چی درست میشه باز..

امشبم جشن و شادی انگار تو خیابونا..



+ راستش دیشب که خبردار شدم اولین نفر یاد شما افتادم.. آره.
اون عکس آقای ظریفم اون بالا خیلی خوبه.

ممنون...
امشب هم گویا برای 8 شب وعده شده....

شما لطف دارید :)

شب نم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 19:23

هفته اول خیلی خوب بود .صبحاش من به ورزشم میرسیدم و عصراش میرفتیم مهمونی .
اما هفته دومی مهمون داشتیم و من نتونستم بیشتر از یک روزش رو ورزش کنم .

ولی در کل خوب بود مهمونی ها خیلی خوش گذشت .و از همه مهمتر خبر دیشب بود که واقعا عید رو برامون شیرین و به یاد ماندنی کرد .
دست همه شون درد نکنه .چقدر اونجا که آقای ظریف تو مصاحبه شون که طولانی شد گفتن میخواستم با مردمم صحبت کرده باشم به دلم نشست .

ما تقریبا برعکس بود و هفته اول مهمون داشتیم و مهمونی رفتیم. اما هفته دوم بهتر بود و به کارهام رسیدم و فیلم دیدم..خخخ

خوبه که تو عید تونستی ورزش کنی. من همیشه عیدها از بس این طف و اون طرف مهمون بودیم وزن اضافه میکردم اما امسال فکر کنم از بس کار کردم تغییر خاصی نکرده باشم

منم دوست داشتم مصاحبه را زنده ببینم :(

عارفه یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 23:46

ایا فکر نمی کنی نه سال نا قابل از من بزرگ تری و تو باید عیدی بدهی؟
کلی حرف دارم که حسش نیست.
فقط تبریک

مریم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 00:39

جالب بود مطلب...
سال نو مبارک
سال نیکویی داشته باشید انشالله..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد