افرند
افرند

افرند

گل کاری

بحث در مورد مباحث فنی فوتبال، پست جداگانه ای می طلبد. اینکه تغییرات فوتبال ما در حدود 4 سال اخیر چطور بوده و از کجا به کجا رسیده ایم. اینکه فرق مربی داخلی و خارجی در چه حدی است و چه شد که کارلوس کیروش از تیم ملی خداحافظی کرد.

اما نکته مهم این است که برای اولین بار تیم ملی ما در "فیفا دی" ها توانسته است بازی دوستانه ترتیب بدهد، آن هم نه با آنگولا و موزامبیک، بلکه با دو تیم سرشناس و پر ستاره. تیم شیلی که تک تک بازیکنانش در تیم های معتبر اروپایی و آمریکای جنوبی بازی می کنند و سوئد هم با زلاتان که معرف حضور همه است. حالا از مدت ها قبل اعلام شده که بازی ایران و شیلی ساعت 23:30 دقیقه روز پنج شنبه پخش می شود. از چند روز قبل خودمان را برای تماشای این دیدار آماده کرده بودیم. اما همین پنج شنبه مصادف شده بود با اولین روز پخش سریال "در حاشیه" که اتفاقا در زمان تولید حاشیه های زیادی هم داشت. اما مدیریت جدید صدا و سیما ترجیح داد این سریال را راس ساعت 23 پخش کند (با اینکه از حدود یک ربع قبل برنامه ای روی آنتن نداشت) و در حین پخش سریال هم با افتخار 8 دقیقه و 31 ثانیه پیام بازرگانی پخش کردند و بعد از اتمام سریال هم تیتراژ و پشت صحنه سریال به طور کامل پخش شد تا فوتبال دوستان یکی از مهم ترین بازی های دوستانه چند دهه اخیر ایران را با بیش از 15 دقیقه تاخیر تماشا کنند. باز هم جای شکرش باقی است که گل اول ایران دقیقه 20 به ثمر رسید و گرنه تماشای با تاخیر آن هیچ فرقی با شنیدن نتیجه بازی از اخبار ورزشی نداشت.

نمی دانم باید به حساب کج سلیقگی مدیریان صدا و سیما گذاشت که پخش پیام بازرگانی و سریال را به فوتبال زنده ترجیح دادند یا به پای پول پرستی این ارگان عریض و طویل. خب چه اشکالی داشت که فوتبال را از شبکه ورزش هم پخش می کردند؟! چه اشکالی داشت آن شب استثنائا سریال در حاشیه را زودتر پخش می کردند؟! تنظیم کنداکتور برنامه ها در این ایام نوروز واقعا دسته گل بزرگ مدیران جدید است و باید به انتظار گل گاری های بیشتر آنها باشیم!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:56

آی آی گل گفتی خدا شاهده دیشب به حدی عصبی شدم که نگو . 10 دقیقه از سریال گذشته بود و 8 دقیقه پیام پخش شد ! بعد از این که فهمیدم مهران مدیری برگشته تصمیم گرفتم با صدا وسیما آشتی کنم ولی اینا هنوز آدم نشدن ... آخه اون شرکتای احمقی که اون همه پول برای تبلیغات میدن واقعا فکر میکنن که مردم 8 دقیقه میشینن تبلیغات اونا رو می بینن ؟؟؟؟؟؟

عارفه یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:29

نه فوتبال دیدم نه حوصه ی دیدن فیلم لوس مهران مدیری رو داشتم
نشسته بودیم فیلم ترسناک می دیدیم
دوسم ندارم که جواب نمی دهی
ایششششش

فیلم نه سریال!
اسم فیلم؟
من هم تو این تعطیلات فیلم زیاد دیدم. فیلم های اسکاری را دیدم. سینما هم رفتم اما فیلم ها را دوست نداشتم

عارفه سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 20:24

قطاب نمی خواهی؟ یزدم

قطاب نه اما پذیرای سوغاتی های نقدی و غیرنقدی دیگر شما می باشیم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد