افرند
افرند

افرند


بدی بازارهای سرمایه در این است که وقت شروع و پایان دقیقی دارد و تعطیلی و بین التعطیلی و نزدیک عید و این ها برایش معنی ندارد. در نتیجه در آخرین پنجشنبه سال بنده باید تا نزدیک غروب همچنان سرکار باشم! کل واحدهای ساختمان تعطیل کردن و به پیشواز عید رفتن اونوقت من مجبورم همچنان اونس را نگاه کنم! آخه این انصافه آیا؟!


مسافر عزیزی که ماشین 200 میلونی سوار میشوی و اصفهان را برای سفر نوروزی انتخاب کرده ای. به جان همه همشهری های عزیزم، اصفهان کلی پارک و فضای سبز دارد که می توانید برای استراحت از آنها استفاده کنید. پس خواهشا وسط میدان یا توی پیاده رو بساط پهن نکنید و هر بوته شمشادی را پارک در نظر نگیرید. بروید از پارک های کنار زاینده رود، پارک کوهستانی صفه، باغ غدیر یا بقیه پارک ها استفاده کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:27

باز هم خوبه بابا
به ما که گفتن نمی شود تو عید سایت بخوابه روز های عید رو تقسیم کردند هر روز دو نفر باید سایت رو آپ نگه دارند و 50 تا خبر بگذاریم
یعنی فی الواقع 6 روز تو عید باید کار کنم.و چون دست من هم کنده و وسواس به خرج می دهم 50 تا خبر یعنی کل اون روزم
هووووم چه عید مطبوعی واقعا
تازه از اون جایی که شانس همیشه با منه 13 فروردین هم افتاده به من و من باید بتمرگم تو هتل خبر بگذارم و بقیه بروند بیرون
بعد تازه استاد عزیزم خلاصه نویسی 200 صفحه کتاب نظریه های ارتباطات رو تو عید محول کرده به من
اوه چه خوشبختی ای
عملا عیدمون به فنا رفت
چه عید با شکوهی

خخخ...اما روزنامه ها تا 15 فروردین تعطیلند....
البته من برای عید کلی برنامه دارم که کار درسی و تحقیقی هم جزئی از اونهاست

دل آرام پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:02 http://delaramam.blogsky.com

اخی
هم سخته و هم متفاوت!
ولی امیدوارم کارت به خوبی تموم بشه و از تعطیلاتت حسابی لذت ببری.

ممنون
شما هم همین طور

عارفه پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:09

می شود منم بیام تو دفتر روزنامه اتون کار کنم

شب نم جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:11

سال نو پیشاپیش مبارک امیر حسین .
سال خوبی داشته باشی ..

ا

سال نوی تو هم مبارک شبنم...
امیدوارم بهترین سال زندگیت را در پیش داشته باشی

عارفه جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:38

عیدتم تبریک نمی گم فعلا تا شما پست بگذاری
والا. فکر کرده الکیه. من همین جوری به یکی تبریک می گم

مگه گرو کشیه

فافا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:01

عیدت مبارک آقا امیرحسین.سال خوبی برات آرزو میکنم.

ممنون فافا... عید تو هم مبارک

عارفه شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:39

عید بعضیییییییا مبارک.

من هم از طرف بعضیییییا عید را به شما تبریک میگم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد