افرند
افرند

افرند

کینگ از نوع لابستر

یک سایت اینترنتی سفارش غذا وجود داره که تا حالا چند بار از طریق این سایت و اپلکیشنی که ارائه کرده غذا سفارش دادم. امروز مسیج داده که 50 درصد تخفیف نوروزی برای هر سفارش غذا در ایام نوروز... پیشنهاد خوبی به نظر می رسید. اما وقتی سایت را باز کردم دو نکته جالب داشت. اول اینکه این تخفیف شامل رستوران های خاصی در تهران میشد و اینجا این گزینه اعتباری نداشت. نکته دوم هم این بود که 50 درصد تخفیف حداکثر تا 30 هزار تومان اعتبار داشت. یعنی هر چقدر بیشتر از 60 هزار تومان هم سفارش بدی باز هم همون 30 هزارتومان تخفیف نصیبت میشه.

از سر بیکاری یک سری به گزینه های پیشنهادی اش در تهران زدم و از قضا گزینه ای که در خیابان جردن بود را انتخاب کردم. منوی جالبی داشت. به فارسی نوشته شده بود اما من به شخصه سر در نمی آوردم که چی هستند. فقط یک مورد را تونستم تشخیص بدهم . "کینگ لابستر" بود که قیمت ناقابلی داشت 190 هزار تومان... حالا 30 تومان هم تخفیف. بگیر 160 هزار تومان... فقط نمی دونم باید بخورمش یا بندازمش تو آکواریوم...

نظرات 3 + ارسال نظر
عارفه پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:09

تو تجریش خیابابان فنا خسرو یه رستوران فرانسوی است لوشاتو
دعوتت برای آن جا می پذیرم

قیمت هاش چه جوریاست؟!
تو تجریش اردک آبی را رفتم

عارفه پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:40

من مهمون بودم

عارفه پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:59

خب دو جمله دیگه زر زده بودم این همه مسئولین دم از آزادی مطبوعات می زنند این بود؟
گفتم من مهمون بودم ولی می دونم که خیلی گرونه و فقط باید مهمون بود والا مثلا مثل الان که قرار ات شما من رو مهمون کنی
اردک آبی رو من عاشق صبحانه هاشم. حتما بوفه ی صحانه اش رو برو قیمت خیلی معقولی و خوبی هم داره.

خب یه نیگا روی منو میکردی و یه جوری قیمت ها را رصد میکردی بالاخره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد