افرند
افرند

افرند

اختراع ایرانی

چند شب پیش یکی از رفقای قدیمی زنگ زد و گفت که به شهرمان اومده. می گفت سفری کاری ست و برای بستن قرارداد با چند نمایندگی یک روزی را اینجاست. شروع کرد به توضیح دادن که محصولی ارائه می کنند که برای اولین بار در ایران و حتی جهان تولید و ابداع شده. می گفت در 12 استان کشور به دنبال اعطای نمایندگی هستند و در همه شهرستان های این 12 استان باید حداقل یک نمایندگی داشته باشند. از فروش و سود بالای این قطعه حرف می زد و اینکه تا حالا به کدام ارگان های دولتی و خصوصی فروش داشته. می گفت خودم به شخصه با مخترع این دستگاه صحبت کردم و از نزدیک خط تولیدش را دیده ام. همین طور که توضیح میداد سعی می کردم تصور کنم چه جور دستگاهی است که این قدر فروش و سود دارد ؟  آیا سانتریفیوژ است؟ آیا میکرو تراشه مک پرو است که سال آینده به بازار می آید؟ آیا ما هم در ایران استیو جابز داریم؟! آیا خط تولید چه دستگاه عظیم و پیچیده ای دیده؟در آخر سر گفتم خب حالا و بعد از این همه بازاریابی و مخ زدن بگو ببینم که چه دستگاهی است؟

 

برای دیدن این دستگاه مخوف به ادامه مطلب بروید...

این عکس همان دستگاه پیچیده ، عظیم و مخوف و نوآوری  یک ایرانی است. به نظر شما این چه دستگاهی است و  کارایی این دستگاه چیست؟

 

(جواب فردا شب اعلام میشود و به کسی که بتواند حدسی نزدیک جواب سوال هم بزند یک آفرین بلند گفته میشود)

نظرات 16 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:30

این همان است که برایش تبلیغ میشود!!!!!!!!
من مشابهش را در کشوی میزم دارم تازه رنگشم همین رنگیست ...

تازشم اگه کامنتا تاییدی نباشه که همه از رو دست هم کپی میکنند ...میشود تقلب ....

جایزه را خودت تعیین کردی یا دوستت ؟؟!!!! دوستت هم اصفهانی است آیا..... ؟؟؟!!!!!

در شرایط حساس کنونی و با توجه به مذاکرات 1+5 جایزه همین هم زیاده
کسی بلد نیست که بخواد تقلب و اینها بشه

شبنم سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:37 http://meslenafas.blogfa.com/

ای ول ....کامنتا تاییدی نیست ....
من جواب را بلدم هر کسی میخواهد جواب را بهش بدهم کامنت خصوصی برایم بگذارد تا متوجه نشوند که تقلب کرده اید .....(آیکون بازار گرمی برای وبم ).


برو برو
برو یه جا دیگه بازار گرمی کن

شبنم سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

همین که میدانی کسی بلد نیست جایزه را سنگین انتخاب کرده ای... ؟؟؟!!!!....

گرچه بعید میدونم اما اگه بلدی بیا خصوصی بگو ببینم

فرشته سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://houdsa.blogfa.com

ناخن گیره؟

ایشتیباهه

شبنم چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:30

من دارم میرم جواب را خصوصی بدهم ...
بس که جایزه اش وسوسه انگیزه ...

برو به سلامت

رسول چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:53

گوش پاک کن برای گوش فیل های خانگی

همونه که تو میگی

خروس بی محل چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://fb20x.blogfa.com

میخواستم منم بگم ناخنگیره ولی دیدم جواب منفی است
اما برای جایزه هم که باشه شانسم را امتحان میکنم !

درب باز کن کنسرو نیست ؟! مثلا از نوع لیزری !

ایول عجب حدسی
اما اینم ایشتیباهه

هیچکاره چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08

یه چیزیه شبیه ناخن گیر اما کاربریش فرق داره باید برای کاری استفاده بشه که انرزی و فشار زیادی نخواد چون این وسیله پلاستیکیه و تو خالی . عکس واح نیست اون قطعه سیاه رنگ نزدیک سر دستگاه چیه میشه از نزدیکتر ازش عکس بگیری. کاربرد اون زنجیر چیه

عکس از این واضح تر میخای چیکار ؟!
اون قطعه سیاه رنگ قطعه مهمی است!!!
زنجیرش هم از کشور دوست و برادر چین وارد میشه

هیچکاره چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:10

من قسمت پیغام خصوصی ندارم میخوام یه ژیغام خصوصی بدم چکار کنم یا مشکل منو رفع کن یا میام نظرم در مورد کاربرد این دستگاه را به طور عمومی اعلام میکنم اون وقت ......

بابا جان اون بالا سمت راست مربوط به پیغام و ژیغام خصوصیه
اون وقت چی؟! تهدید می کنی؟! اگه مردی زنگ آخر وایسا بیرون مدرسه

جزیره چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18

این خیلی فروش داشته؟این برای اولین باره ساخته شده؟این؟این؟این؟حالا چند هست؟

به جای اینکه جواب سوال را بدی 10 تا سوال پرسیدی؟

شبنم چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:00

فکر میکنم تنها کسی که تا حالا جواب را درست داده خودمم .....هر کی جواب میخواد بگه تا بهش بدم ...

برو برو

نیلوفر چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:26

انقدر پیچیده است که هیچ به ذهنمان نمی خطورد!!!!!!!ولی شاید البالو إز هسته جداکن یا ...یا جای یه چیزیه مثه سیمی چیزی...یا اهرم واسه باز کردن یه چیزی...یا مثلا یجور قالبه واسه یه چیزی...یا حکم کارت الکترونیک داره واسه شناسایی...یا دیگه جونم براتون بگه...فعلا دیگه چیزی نمیخواد بگهD:

متاسفم....هیچکدام از این سی چهل موردی که اشاره کردی نیست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:13

خصوصی...

علیرضا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

دوستان تمرکز حواس ندارنا...خوبه امیر گفته که تو کل جهانم اولین باره اختراع میشه...ناخن گیر و هسته جدا کن آلبالو و این چیزا که هست...در ضمن وقتی ارگان های دولتی و خصوصی خریدند که اصولا باید یه وسیله ی کاری و اداری باشه...ولی نمیدونم چیه...یعنی منم حدسایی میزنم ولی مثل بقیه ی بچه ها حدسم چیزاییه که ساخته شده ان تا حالا...برا همین میدونم اشتباهن....ولی به مغزمم نمیرسه که این چیه...

شبنم پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:45

علی به مغزت فشار نیار بیا خودم بهت بگم

روشنک یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1398 ساعت 17:32

اسکلللللل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد