افرند
افرند

افرند

آدم با رویاهاست که زنده ست

به شخصه به فیلم علاقه زیادی دارم. جدای از این که یک هنر محسوب میشه به خاطر این  که می تونند من را از این دنیا جدا کنند و به وادی دیگری ببرند با علاقه فراوان زمان هایی از طول هفته را به دیدن فیلم اختصاص میدم. دوست دارم با شخصیت های فیلم همذات پنداری کنم . دوست دارم در آن دو ساعتی که فیلم می بینم با خوشحالیشون خوشحال بشم و از ناراحتی هاشون غمگین.بعضی فیلم ها چیزی بیشتر از دو ساعت سرگرمی هستند. تا مدت ها ذهنم درگیر شونه. تا مدت ها با بعضی شخصیت ها زندگی می کنم . گاهی شخصیت هایی از فیلم ها را در زندگی واقعی هم می بینم. گاهی بعضی از صحنه ها در زندگی من هم تکرار می شوند. 

حالا هم که در این دنیای مجازی هستم زندگی و شخصیت خیلی از دوستانم شبیه فیلم ها ست. شبیه کدام فیلم ها؟! خودتان بروید ادامه مطلب و ببینید شبیه کدام فیلم هستید!!!

  • خودم   : ویل هانتینگ نابغه!   ( good will hunting)
  • علیرضا  : مستند های بی بی سی، زندگی یا چیزی شبیه آن  ( life or something like that)
  • شبنم  :   مرثیه ای بر یک رویا (requiem for a dream   ) ، در جستجوی ناکجاآباد ( finding never land)
  • عارفه   :      باشگاه مشت زنی( fight club)
  • نیلوفر  :       ویکی کریستسنا بارسلونا (Vicky Cristina Barcelona) 
  • بابک  :          یاران اوشن (Ocean's Eleven)، پک کامل فیلم های فردین
  • تلاش  :       پیانو ( piano) ، یک سال خوب(a good year)
  • محسن باقرلو  :    پدرخوانده (  godfather )، قیصر
  • فرهاد خان    :     انجمن شاعران مرده( Dead Poets Society )
  •  هیچکاره      : آقای هیچ   (hitch)
  • غزل    :  محرمانه لس آنجلس(L.A. Confidential)
  • فرشته  :  داستان عامه پسند ( pulp fiction)
  • ند نیک   :     کشور شمالی(  north country)    ، فیلم های تهمینه میلانی  
  • مهربان  :    آمیلی(  amelie)
  • پدیده     :     عکس یک ساعتی     ( one hour photo)
  • راد :            پاریس دوستت دارم    (love paris)
  • قصه گو     : در دل طبیعت ( into the wild)
  • خبرنگارکوچولو    :    شک (doubt)
  • مسافر   :     درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش( Eternal Sunshine of the Spotless Mind)
  • فالگیر   :  سربازهای جمعه
  • محمد :     سنتوری


+ تیتر پست دیالوگی از فیلم راه کارلیتو است

++اسامی فیلم ها را به انگلیسی هم نوشتم تا اگر کسی خواست در مورد فیلمش اطلاعاتی به دست بیاره مشکلی نداشته باشه! :)

+++ اسم کسی جا مونده آیا؟!

نظرات 41 + ارسال نظر
عارفه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:10

باز هم یک محصل کوشا ای بابا ای بابا

واقعن ایول داری

عارفه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:18 http://ashianeye2.blogsky.com/

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بدیییییییییییییییییییی بی شعورررررررررررررررررررررررر
یعنی چی یعنی من اونی ام که اخرش معلوم می شه دیونه اس؟من اون دیونه روانی ام؟
بگذار حالت رو می گیرم پروووو
بابا از 10 تا همین الان کتابخونه بودم داشتم درس می خواند دیگه. تو هم بد تر از مامانه منی علی رضا ها. اومدم می بینم کیبورد کامپیوتر نیست . البته که یک دقیقه هم نشد من یافتمش چون خیلی در این زمینه ها هوشم بالاس

نه به جان تو. من کلیت فیلم مدنظرم بود

کیبورد کامپیوتر هم در راستای همون سیمه گم شده بود آیا؟!

عارفه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:48 http://ashianeye2.blogsky.com/

اره در همون راستا ها بود.
به جان خودت. کلیت فیلم یعنی چی؟ یعنی من این قدر خشانت دارم؟ جرئت داری بگو اره. روحیه لطیف دخترانه ی من رو نمبینی ؟ می بینی یا نه؟ جدی حالا چرا از چه نظر برایم جالب شد

این که کلا بدت نمیاد یه باشگاه مشت زنی اینجا راه بندازی

مسافر دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:07 http://www.payepiyade.blogfa.com

اسمش رو دوست دارم ...مضمونش چی بوده حالا؟

همانطور که از اسمش چیزی مشخص نیست! خود فیلم را هم نمیشه توضیح داد. پیشنهاد می کنم حتما ببینیش

غزل دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:33 http://www.ghazal777777.blogfa.com

محرمانه لس انجلس رو ندیدم اما تو ویکی پدیا نوشته رده فیلم اکشن جنایی!!!!!! هست.کلا ابتکارت خیلی باحال بود .ادامه بده.

این فیلم دو تا اسکار برده . همین خیلی مهمه

عارفه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:03 http://ashianeye2.blogsky.com/

اوه اوه مسافر عزیز اوضاعتون خرابه ها . زندگی تون فیلم مورد داره!
امیر به جان خودم یکم رو تو تمرین کنم این حس کاملا فروکش می کنه. چندیست که دیگه کلاس کاراته نمی روم همین جور این انرژی درون من مونده

مگه عارفه تو این فیلم را دیدی؟ مگه تو فیلم مورد دار میبینی؟!؟!

م . ح . م . د دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

خودت معتادی

فکرش را بکن ممد هم استاد سنتوری هم گلشیفته و اینا...

نیلوفر دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:07

چه جالب بود،ایده پستت رو گفتم ولی اونی که واسه من انتخاب کردی...so so!
حالا کدومشون هستم من؟؟؟؟

البته هر کدومشون که باشم!!!این چه انتخابیه کردی آخه امیروووووووووووووووووو فسکی

نیکولف و رخییییییی= ویکی و کریستینا
اون ده که شماها به زبان اصلی اونجا حرف می زنید= بارسلونا

پدیده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:44

۱.همزادپنداری درسته امیرجان.
2.مرسی از فیـــــــــــــــــــــــــــــلم من
منم تایم زیادی و برای فیلم سپری میکنم. چون دنیاش متحولم میکنه

قابلی نداشت پدیده جان
فیلم خوب چی داری بده ببینیم؟!

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 http://www.ghasedak68.blogfa.com

و علیکم السلام.....
لابدم من جولی ام؟؟؟؟اصرار نکن...عمرا...
ولی بدم نمیگی....نمیدونم.....تو بهتر منو میشناسی دیگه....
مخلصیم
عارفه رو خوب اومدی ولی....

نه ...با توجه به پست خودت من بیشتر منظورم اون گوزن ، سوسک و موش ، خرچنگ و ... تو مستند هاس بی بی سی بود

شبنم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:58

هی واااااااااااااااااااااای من ...
من چقدر ملموسم!!!!!!!! ....


شبنم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:24

گاه یک لبخند، یک جمله کوتاه، یک خط و یا یک نگاه می تونه بهترین هدیه باشد.
آمدم به رسم رفاقت دیرین سپاسی هر چند کوچک در ازای محبتت نثار کنم و دعایت می کنم که دعایم کردی و امروز احوالم بسیار بهتر است و قلبم خرسند از داشتن دوستی مهربان چون تو...

هنوز محتاج زمزمه سبز لبانت هستم.

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردا روز قشنگــــــــــــــــــــــــــــــــیست...

ممنونم شبنم...
من هم از داشتن دوستی همچون تو به خودم می بالم

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 http://www.ghasedak68.blogfa.com

می بالی؟؟؟؟؟؟؟؟
بالیدن؟؟؟؟؟بالیدن آیا چه طوریه؟؟؟؟؟
می بالم....همینه دیگه...فنی مهندسیا بخوان ادبی بنویسن بلد نیستن...نامتعارف مینویسن...باید ساده مینوشتی افتخار میکنم...
منم به داشتن شما دوتا میبالم

تو چه رشته انسانی هستی که معنی بالیدن را بلد نیستی؟! تازه ادعات هم میشه؟! بر خود بالیدن اینجا بیشتر به معنی غرور ه تا افتخار...


نزاکت هم درتن محفل به‌کف آسان نمی‌آید
گداز سنگ می‌خواهد به خود بالیدن مینا


کنون شاید که بالی مردمان را
کنون باید که فخر آری بر اقران .

یا این را که دیگه شنیدی:

همه چی آرومه من چقد خوشحالم
پیشم هستی حالا به خودم می بالم

هیچکاره سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:01

من و همسرم : مجموعه سریال پت و مت
امیر حسین: بازرس کلوزو در پلنگ صورتی
عارفه: بازگشت ( په نه لو په کروز)
شبنم: جاسوس بازی
علیرضا: مرد بارانی

هی وای من...
آیا عارفه همان پنه لوپه کروز است؟! آیا شبنم براد پیت است یا رابرت ردفورد؟ بعد تو پتی یا متی؟!

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 http://www.ghasedak68.blogfa.com

مینا کیه؟؟؟؟
بالیدن رو میدونم معنیشو...تو مهندس نمیخواد به من یاد بدی...منظورم اینه که بالیدن اینجا جمله رو قشنگ نمی کرد...چون یه گفتگوی دوستانه بود....همیشه بالیدن غرور و افتخار رو توامان با هم داره....در این شکی نیست...چون معنی کلمه اش مخلوطی از این دوتاست...
تو هر جوری بنویسی ما میخونیمت و میخوایمت...
هیچکاره جان نامردی نکن دیگه...خودتو با زنت نوشتی...پس زن من کو؟؟؟؟یه نظر دیگه بده...به من چه...من تنهایی بازی نمی کنم

مینا همون امیره که باهاش رفتم کافی شاپ و 16000تومن خرجم شده!!
برو برو....فعلا ما دو تا داریم برای هم نوشابه باز می کنیم. حالا چه با جملات ادبی چه خودمونی
میخای علی من بیام فیلم تو و خانومت را بگم؟! بگم؟!

هیچکاره سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36

اره عارفه دقیقا همونه همون قدر هم حرف میزنه
شبنم هم ذاتش به فیلم میخوره
منم نمیدونم کدوم پته کدوم مت که بگم من کدومم

البته پنه لوپه جان اندکی لاغر هستند. ایشالا عارفه هم اگه همینطور پیش بره سال دیگه یا دو سال دیگه یا....خدا را چه دیدی
هی وای من....ذات شبنم چه جوریه مگه؟!

نیلوفر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40

خودت بگو چند امتیاز مثبت بهت بدم؟؟؟
پس تو میدونی بارسلونا کجاست؟؟؟میدونی که تیم فوتبال دهمون چققققد قویه؟؟؟؟همه دنیا میشناسنش،تاااااااازه رونالدو دی نیو هم توش بازی میکنه
همینکه داری صدای منو از بارسلونا میشنوی کلی افتخار نصیبت شده هااااااا!!!خدا بده شانس

30 امتیاز مثبت بده تا بریم دور بعد
آره دیگه شماها مثل کاتالان ها جدایی طلب هستید! البته رونالدو دی نیو را که من نمیشناسم اما رونالدینیو برگشت کشورش
هی وای من....یه چیزهای دیگه ای هم می خواستم بگم حیف که از اینجا خونواده ( و عارفه ی زیر 18 سال!!) رد میشه

نیلوفر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55

30امتیاز مثبت و 1 چراغ سبز
امیرحسین با توجه به درسهایی از زبان بارسلونایی که قبلن از من و رخسااااااره فرا گرفتی،اگه اینو فهمیدی واقعا باهوشی: رونالدو دی نیو
فعلا که خبری از عارفه نیست!بگو شاید دلت خالی شد

من ترجیح میدم بازی های بارسا را ببینم تا اینکه زبانشون را یاد بگیرم
آره فعلا می تازونم تا ببینم بعدا چی پیش میاد

نیلوفر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

الان یعنی داری میتازونی؟؟؟؟
اینو نگی چی بگی؟غیر مستقیم اعتراف کردی چیزی....غیرباهوشی؟؟؟اوووخی!!!مطمئنی تو به انگلیسی تسلط داری؟؟؟

من به غیر از زبان من درآوردی شما برای یادگیری زبان های دیگه مشکلی ندارم

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 http://www.ghasedak68.blogfa.com

خورشید از کدوم طرف دراومده نیلوفر خانوم مشغله کاریش تموم شده تو نت میچرخه؟؟؟؟
بگو امیر...هر چند میدونم چی رو میخوای بگی...ولی بگو...فیلم من و خانومی رو حدس بزن...

چی را می دونی علیرضا؟! آخه می دونی من کلا زیاد فیلم هندی نمی بینم برای همین اسم هاشون را خوب بلد نیستم

قصه گو سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:09 http://khalvat11.blogfa.com/

لازم شد برم این فیلم رو ببینم تا بفهمم چه ریختی ام.
اما این عکس آخری هیچ ربطی به طبیعت نداشت ها.

بله عکس آخریتون به فیلم های جشنواره ای مثل رنگ خدا می خورد

شبنم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:14

موتور سواری تو راهرو خونه هم فقط از پت و مت بر میاد ..

میگم حالا خوبه که فقط یه منشی داشتم!!!!!!


اونوقت یعنی جاسوس بازی هم از تو برمیاد؟!

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:44 http://www.ghasedak68.blogfa.com


واااااااااااااای از دست این شبنم...ای ول موتور سواری رو خوب اومدیحالا باز یعنی این اعضا و جوارح موتورو میشناخته..مثه یه بنده خدای دیگه نبوده

نترکی دادا اینقدر می خندی

عارفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:08 http://ashianeye2.blogsky.com/

هیچ کاره شانس آوردی فیلم رو ندیدم. ادم حراف باشه هیچ کاره جان بهتر از اینه که تو راه رو موتور سواری کنه باور بفرمایید. حرافی منم در جهت همون افزایش کامنتیست که امیر می دونه
جناب هیچ کاره؟!! شما همسر دارین اون وقت این جا رزومه می دادین؟من بای با ایشون یه صحبتی داشته باشم

فیلمش خوبه . من دیدم از اون فیلم مورد دار ها نیست که تو می بینی

عارفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:47 http://ashianeye2.blogsky.com/

اصلا دیگه این جا جای من نیست. آه ه ه ه در غلغله ی این همه نظری و تنها شده ای باز آن قدر که در وبلاگت نیز غریبی اِ اِ ا ِ مردم میان تو وب خودت قربون صدقه ی امیر می رن و میگن به خاطر اون می ایم تو وبت. من دیگه چی بگم اخه؟ بعد با این همه من در مقابل همین امیر خان ازش حمایت می کنم.
خیالت راحت امیر من حکم رشد دارم شما حرفت رو بزن. آه یعنی این جا واقعا یه نفرم پیدا نمی شه در مقابل این ها از من حمایت کنه؟

حکم رشد چیه؟
بده اینجا همه به یاد تو هستند؟!

عارفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:11 http://ashianeye2.blogsky.com/

من اصلا اون فیلم رو ندیده ام تو می گی نمی شه تعریف کرد حتما یه چیزی هست دیگه . تو دیدی به من چه؟ حرف تو دهن من می گذاری
اخ من عاشق این جور یاد کردن هاتونم
پسرم چه طور نمی دونی حکم رشد چیه؟ ببین بعضی ها به هر دلیل خاصی هنوز زیر 18 ساله اند می روند دادگاه قاضی کلی ازشون سوال های مختلف می کنه و ... بعد یه حکمی می دهد دستشون که شما مثل یک فرد بالغ 18 ساله هستین. من وقتش 14 سالم بود سر این انحصار وراثت رفتم حکم رشد گرفتم. بعد اون حکم رشد به این معناست که دیگه لازم نیست مامانم قیمم باشه مثل یه فرد 18 ساله ام

اوه چه حرف هایی...والا من نه وکیل و قاضی بودم و نه از آشناهامون کسی تو این کار بوده که بدونم حکم رشد چیه
حالا اون قاضیه سوالی هم پرسید یا اینکه خودت را که دید حکم را داد دستت؟!

عارفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:48 http://ashianeye2.blogsky.com/

اخه از اون حرف ها بود امیر جون ها نه قاضی یک دل صد عاشقم شد حکم رشد داد دستم.
نه بابا اخه اصلا می دونی چی شد از بالا 15 سال می روند پیش قاضی تا حکم رشد بگیرن من اون موقع 14 سالم بود بعد یارو منشیه گفت به مامانم خانم نمی شه ما برای خودش می گیم نمی تونه سوال ها رو جواب بده. مامانم گفت حالا بگذارین بره. بعد یه ساعتی همین جور با من حرف زد ازم مثلا پرسید سفته چیه ؟ می دونی قیمت سکه الان چند؟ دارایی هاتون رو بگو. حالا فلان سهامتون رو چه جوری سودش رو حساب می کنی ؟ یکم با هام حرف های اجتماعی زد گفت نظرت در مورد فلان چیز چیه ؟ هدفت برای آینده چیه. اگه فلان اتاق برات بی افته تو چی کار می کنی و ... منم جواب دادیم. قاضیه پرو می گفت من تا حالا به دختر 14 ساهل حکم رشد نداده بودم.
اااا الان یادم اومد اون موقع پرسید قیمت سکه چند من گفتم دیروز اخبار گفت گرون شده شده 224 تومن . هه جالب بود سه سال پیش سکه 224 تمون بوده

منظورم این بود که وقتی قد و قواره ات را دیده نیازی به سوال کردن نبوده
بعد تو 14 سالگی قیمت سکه و ارزش سهام و اینها را میدونستی؟!
آورین
ااااااااا حیف اگه اون موقع پول داشتم و سکه می خریدم....حیف

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:56 http://www.ghasedak68.blogfa.com

مرگ نکبــــــــــــــــــــــت...من و خانومی فیلم هندی میریم؟؟؟؟؟اصن بریم...جلو بچه که نباس این حرفا رو زد چش و گوشش وا میشه...تو نمیبینی این عارفه همش اینجا پلاسه؟؟؟نباس جلوش از این حرفا زد...
میخندم...بزار انقدر بخندم بلکه بترکم....لااقل پشت سرم میگن فلانی از بس شاد بود شادروانم از دنیا رفتوالا به قرعان....
حکم رشد؟؟؟؟؟اینجا آیکون عطسه کردن نداره
مامانشم میدونستن چه آتیش پاره ایه...به قاضیه گفتن شما حالا از این تست بگیر...

علیرضا دیگه مشکل حل شد. حکم رشد داره . میشه حرف های +18 زد
آره دیگه تو هم خوده راج کاپوری
بخند جانم....اینقدر بخند تا به قول رییس جمهور ........بی خیال

راد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:32 http://mmrad.blogfa.com

اااااااااااااااا
چرا آیا؟!
یعنی من انقد متغیر الحالم که این فیلم رو گفتی یعنی
یعنی من عاشق پیشه ام یعنی
یعنی یعنی یعنی ....

یکی بیاد این لحظه ارو ثبت کنه!!

من هم فیلم دیدن رو خیلی دوست دارم ... تنهایی باشه بهتره....
این فیلم رو ندیدم ولی با اطلاعاتی که ازش خوندم و عکس هایی که دیدم با توجه به این پست های اخیر تشخیصت خوب بوده

بعد یه سوال ؟ از این گود ویل هانتیگ ها که خیلی قشنگن نمی شد به کسی بدی ؟ 21 یا 1900 ... از این شخصیت خفن دار ها ... یکم خب آدم حسودی اش می شه خوب!!

عارفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:33 http://ashianeye2.blogsky.com/

اخ بمیرم که شما ها گیر من بودین الان خیالتون راحت شد حرف های + 18 بزنین.
به شدت به اون فحش اول کامنت علی رضا موافقم لایک علی رضا جون. بهتر از تو ریزقاله ام. امیر حسین قاشق سحر آمیز .
اخه من همیشه مهمونی و ... که میشه تو مردونه می شینم مامانمم هی حرص می خوره که تو وسط مرد ها برای چی نخود می شی؟ خوب به من چه اخه همیشه زنونه بحث های خیلی چرتی شکل می گیره که هیچ علاقه ای به شنیدنش ندارم ولی به جاش تو مردونه حرف های سیاسی اقتصادی زده می شه که من همیشه ترجیح می دهم. برای همین اطلاعاتمم خوب می ره بالا دیگه. همیشه درسم و که اجباری شاید خوب یاد نگیرم ولی اطلاعاتی که از حرف زدن آدم ها بدست می اورم تا ابد تو ذهنم می مونه. برای همین تونستم جواب سوالاشو بدهم.
پلاس خودتی علی رضا .

علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:58 http://www.ghasedak68.blogfa.com

بیا برو بابا جمع کن....من و امیر حسابمون جداست...حساب شوخی داریم....چی چیو لایک:))
خوشم میاد خود این مونثام میدونن جمعای زنونشون خالی از هر نوع علم و تکنولوژیه برخلاف جمع های مردانه:))
من پلاس نیستم....اینجا خونه ی دوم منه..همونطور که وب من خونه ی دوم امیره...برا همین من و امیر بیست و چار ساعت پیش همیم....این پلاسی نیست...این همون یه روح در دو بدنه...:))
بزن امیر...حالا که خودش مجوز داده دیگه هر چی دلمون خواست میگیم....:))آی دلم تنگ شده بود برا این گپای بی سانسور:)

عارفه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:03 http://ashianeye2.blogsky.com/

خوب دوستان عزت زیاد بریم یه خاکی تو سرمون بکنیم یه درسی بخونیم یه کاره ای برای جامعه امون بشیم نشیم مثل این امیر حسین. البته شغل تو امیر جون شغل مهمی غضه نخور عزیز دلم اگه تو نبودی ما کارمون راه نمی افتادکه شغل تو خیلی مهمه امروز چه قدر خندیدم کلا به قول علی رضا شاد روان شدیم. هم دست شما ها درد نکنه هم هم یکی دیگه از دوست های عزیزمون . اصلا حوصله نداشتم. البته حالا ببینین ها همیشه وقتی زیاد می خندم اخر روز گریه ام در می اید این خط این نشون.
واااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جون عاشقتم
تابستون می میرم برات
پس فردا هوتوتو تموم می شه. ای جان یه آیکون رقص بندری باید این جا می بود حیف شد.

هیچکاره سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:48

تمام وب را عارفه گرفته من نرسیدم همشو بخونم ماشا ا..... برای بازگشت ۲ حتما کاندیددش میکنم
این خانوم جاسوس که همه چیزو لول میده یعنی ذاتش جاسوسه اما استعدادشو نداره هیچ جوره.

شبنم و علیرضا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:02 http://www.ghasedak68.blogfa.com

قابل توجه دوستان مجازی که از اینجا گذر میکنند...به اطلاع می رساند:
از این ساعت مجلس جشنی در وبلاگ من به مناسبت تولد امیرحسین برگزار می شود...از همگان دعوت به عمل می آید...بدون کادو کسی نیاد لطفا
امیر حسین؟؟؟؟؟؟بدو دادا....صاحب مجلس خودش باید زودتر اونجا باشه...بدو منتظریم...تولدت مبارک
حیف که عارفه رفت سر درسش دیگه

سارا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

تولدتون مبارک

لَ یـا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:17

حالا میدونی کدوم کتاب من رو یادت میندازه؟!
زوربای یونانی. شخصیت ِ ارباب. راوی.

تولدانه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:44 http://tavalodane.blogsky.com

تولدت مبارک امیرحسین جان
با بهترین آرزوها

ممنون از تیم تولدانه

دل آرام سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:46 http://delaramam.blogsky.com

امیرحسین عزیز تولدت مبارک
روزهای خوش ، به همراه سلامتی و شادی برایت آرزو دارم .

ممنونم دل آرام عزیز

راد چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 http://mmrad.blogfa.com

تولدتون مبااااااااااارک :)

ممنونم راد عزیز

مهربان چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:12 http://mehrabanam.blosky.com

بیشتر دوستان را که نام بردی متاسفانه نمی شناسم. ولی از بین آنها که دوست مشترکند محمد را خوب گفتی... عارفه هم یه کم عجیب بود.

جالب بود کلا مرسی

این عارفه احتمالا اون عارفه نیست که شما می شناسی ها

آذرنوش چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:03 http://azar-noosh.blogsky.com

پس اسم من کوووووو؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد