افرند
افرند

افرند

حاسبو جیبتان قبل ان یکی دیگه تحاسبو!

آخر تیرماه برای حسابدارها و کسانی که با امور مالی سر و کار دارند به معنی آخرین زمان برای ارائه اظهارنامه مالیاتی است. برای همین از اوایل خرداد و حتی قبل تر از آن سر حسابدارها حسابی شلوغ است. ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم. از آن جهت که پدرمان فعلا رییس مان  محسوب میشوند باید گزارشی از آنچه در سال پیش انجام داده ایم ارائه کنیم. و از آن جهت که رییس مان سابقه خفنی در امور مالی دارند یاد صحرای محشر و روز قیامت و حساب و کتاب آن دنیا می افتیم. باید مو را از ماست بیرون بکشم و مغزم را بجوم و  بگویم در قبال پول هایی که به صورت تنخواه دریافت کرده ام چه خرج هایی انجام داده ام. در حین همین حساب و کتاب ها و مرور خاطرات پارسال و بازبینی سر رسید سال 90 است که به یاد می آوردم در کدام تاریخ ها چه گندی بالا آورده ام.


برای شما و عبرت آینده گان مختصری از آن را در ادامه مطلب قرار می دهم باشد که پند گیرید.

 

من و امیر کافی شاپ سلطان  16000 تومان

خرید پروکسی فایر سه ماهه 8000 تومان

کنسرت شهرام ناظری      45000 تومان

ساندویچ کثیف حجی کوچه سپاهان  8700 تومان

توتون بورکم و فیلتر دو سر 9000 تومان

خرید تیونر و آچار کوک ساز 19000 تومان

مجله هفتگی 8000 تومان

شارژ اینترنت سه ماه 45000 تومان

هزینه کلاس زبان 55000 تومان

هزینه کلاس موسیقی 100000 تومان

خرید آلبوم موسیقی 20000 تومان

خرید لوله پلیکا 2/6 متر!  8000 تومان

کنسرت لیلی افشار 15000 تومان

شارژ کارتریج پرینتر 16000 تومان

خرید مسواک 7200 تومان

ده عدد فیلم 15000 تومان

کتاب از فرهنگسرا 29700 تومان

حلیم و عدس صبح جمعه 5200 تومان

شام شب تولدم به بچه ها ( کوفتشون بشه) 62000 تومان

خرید کفش ( قابل توجه عارفه) 47000 تومان


+به جان خودم اگر دخل و تصرفی در قیمت ها کرده باشم.

++بعضی از این موارد سالی یکبار است و بعضی ماهانه و بعضی دیگر هم هفتگی تکرار می شوند!

نظرات 20 + ارسال نظر
عارفه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:08

خودمان اول .
به من می گن یک محصل کوشا.

آفرین بر تو محصل کوشا

عارفه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:41 http://ashianeye2.blogsky.com/

اون وقت از شهر داری چه قدر حقوق می گیری؟ تو این یه سال جارو نو نخریدی؟
بعله ما هم یک عدد دفتر سر رسید دارم هر سه ماه ولی ماهیانه ای که دریافت می کنیم باید جواب گو باشم چه کردیم. همیشه ی خدا هم یه مقدار پول این وسط گم و گور می شه نمی فهمم چی کار کردم. مجبورم از جیب خودم بدهم.
چه بحث تخصصی می شه توتون بورکم فلیتر دوسر یعنی چه؟ واقعا خوبه مامان من شما ها رو نمی شناسه ها وگرنه به این دوست های آنیک دخترش افتخار می کرد.
اوووو بچه پرو خوب کادو ها رو گرفتی یه شام به اون بی چاره ها نمی خواستی بدهی؟ نوش جونشون گوارای وجودشون به ما که چیزی نمی دهی بگذار اون ها یکم تلافی کنن.
بابا قیمت ها تو اصفهان خوبه ها . برو خداتو شکر کن والا
من همون کفش رو که دوستش هم می داشتیم کوفتش شه دزد 60 تومان خریدیم حدودا.
هر بار با منا می ریم کافی شاپ بالای 20 تومان می شه تازه خیلی هم سفارش نمی دهیم ها.
حالا یه چیزی پول گوشیت چه قدر می اید ؟ هان هان؟ جواب گو باش.

راستی اشتراک چه مجله داری ؟

ار آخر میگم. به علت لطف بی کران اداره پست اشتراک مجله ای را نمی گیرم. هر بار میرم می خرم. اگه خواستی اسم هاشون را میگم
به تو شه؟!
خوبه تو کافی شاپ کم سفارش میدین و 20 تومن پیاده میشین. والا. بعد هم میگن رژیم داریم...
اینجا هم همین قیمت بود. بقیه اش را تخفیف گرفتم
این قیمت ها مربوط به اوایل سال 90 بودها....الان همه اش گرون تر شده
کوفتشون بشه
شما خودت ما را از راه به در نکنی ما راضیم

شبنم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:52

سلااااااااااااااام ...
فکر نمیکردم عربیتم خوب باشه ....!!!

منم توی حسابام خیلی دقیقم .....بار یکلااااا.

هی واااااااااااای من ...پول شام تولدتو درست گذاشتی همین چند روزه حساب کنی ؟؟؟!!!!!!که بعد به حساب امسالم بیاری و شام ندی؟؟!!!!!

الان دیگه مطمئنم اونجا اصفهانه ....

سلااااام
من عربی هیچی حالیم نیست. همین جا اعتراف می کنم
این باریکلا جدیدا تکه کلامت شده آیا؟!
اینجا اصفهانه....یعنی شهری که....

علیرضا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:52 http://www.ghasedak68.blogfa.com

تقریبا خریدامون مثه همن.فیلم و موسیقی و توتون و کتاب و .....
ای ول سلطان..منم اونجا زیاد میرم.پ چرا نمیبینمت؟:))
فعلا خونه خارسوام:)نگران نشو بعد میام میگم

"خارسوام "را حالا من فهمیدم. یه زیرنویس میگذاشتی برای حرفات
بعدا بیا بوگو دادا

شبنم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:57

زمان کامنت من و علی رو داری ؟؟!!!!!

غزل یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 http://ghazal777777.blogfa.com

انقدر حرف اقتصادی و گرونی و پول و اینها زدی که مجبور شدم یه پست راجع به گرونی بنویسم.کافی شاپ رفتی دو نفر ۱۶۸۰۰؟!!
انشااله که این امیر خان مینا خانم از اب دربیاد که لااقل بگم اینقدر خرج کردی داشتی مخ یه بددبختی رو میزدی.خوب با امیر که یه بستنی سالار می خوردین بس بود دیگه به قرعان

والا امیر همون امیره تا اون جایی که من می دونم
ولی این ماء الشعیرها را غیر از کافی شاپ سلطان جای دیگه ای نداره

م . ح . م . د یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41

خرجات بیاد تو حلق من امیرحسین !

جان؟!

علیرضا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 http://www.ghasedak68.blogfa.com

ای ول دقت شبنم.....چه باحال شده زمان کامنت گذاری مون واقعا....
منم برا تو دارم کامنت میذارم که نوشتم خارسو...تازه خارسو واژه ملیه...همه میدونن خارسو همون مادر زنه...باور کن...

می خوای نظر سنجی بگذاریم ببینیم چند نفر با واژه نا مأنوس خارسو مأنوس هستند؟!

نیلوفر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22

هزینه سفرای مجردیتونو فراموش کردی
احوالات شما؟؟؟؟خوبییییی؟؟؟

سفر مجردی مال امساله. الان داریم دفاتر سال 90 را می بندیم
خوبم. شما خوبی؟

عارفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 http://ashianeye2.blogsky.com/

من کلا فقط همشهری جوان می خوانم بسیار هم دوستش می دارم.
پول گوشی ات هم عمرا پایین 50 تومان بی اید.
بابا لامصب وقتی یه چایی اش 8 تومن است دیگه رو ببین بقیه اش چه قد است. به جان خودم خیلی سفارش نمی دهیم. تازه معده ی این منا هم که به جوجو گفته زکی.
اااا یعنی می خواهم بدونم تو 13 تومان از یارو تخفیف گرفتی؟

اقا می شه ما هم خواستیم بریم خرید جایی تو هم با ما بیای؟با این اوصاف فکر کنم 100 تومنی سود کنم. والا
اخ باید بسپرم امسال یه جای گرون تر برین یکم تو رو تیغ بزنن. دلم ما هم خنک شه. نه دلم سوخت فعلا داری کار من رو راه می اندازی همون یه فلافلی ببرشون کافیه.
امیر یه سوال توتون قلیون با پیپ فرق داره؟

وای عارفه همه کامنتت یک طرف جمله آخریت هم یک طرف

قصه گو یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:16 http://khalvat11.blogfa.com/

اونوقت تو تمام این هزینه ها رو یادداشت کردی؟
بارک الله پسر خوب

من آب معدنی هم بخرم می نویسم

عارفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:48

هر چه قد دوست داری فحش بده صدات نمی اید.
خودتو مسخره کن خوب معتاد مگه همه مثل تو هستن. خدایی الان واقعا نمی دونم چرا داری فحشم می دهی؟ ما در زندگانی مان دور از چشم مادر شاید سه چهار بار قلیون تازه اون هم سبک کشیدیم. این کاره که نیستم که فحشم می دهی.

ببین عارفه... قلیون تنباکو داره. تنباکو هم دو نوع داریم. هاکوم و میوه ای. قلیون هاکوم هم با میوه ای فرق داره. تنباکوی هاکوم را قبل از کشیدن باید مدتی گذاشت خیس بخوره و ذغال مستقیما روی تنباکو قرار میگیره
در قلیون میوه ای تنباکو ها طعم دار هستند مثل دو سیب و نعناع و پرتقالی و ... بین تنباکو و ذغال هم یک لایه آلومینیومی قرار میگیره
اما پیپ توتون داره. توتونش هم مثل سیگار، مارک دار و سبک و سنگین داره

عارفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:07 http://ashianeye2.blogsky.com/

راستی امیر حسین من با سواتی زیر دیپلم می دونم خار سو یعنی مادر زن. یه سوال فقط فقط به مادر زن می گفتن؟ مادر شوهر نمی شد؟

عارفه کامنت من به دستت رسید؟

علیرضا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:17 http://www.ghasedak68.blogfa.com

چرا عارفه جون...هم به مادر شوهر میگن خارسو هم به مادر زن...کلا مادر همسر...به پدر همسر هم میگن بوسوره...افتاد؟؟؟؟

با تشکر از علیرضا دهخدا

عارفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:55 http://ashianeye2.blogsky.com/

کدومو می گی؟ اخریش همونی بود که گفتی اگه بخواهد کل صفحه شه زیبایش از بین می ره منم جوبتو دادم که
اینو دیگه نمی دونستم بوسوره. اره افتاد علی رضا
امیر حالا خدایی چرا فحشم می دادی .اصلا بی خود کردی به دختر مردم فحش می دهی؟ بی تربیت. بگذار برم با داداشم برگردم

خب من منتظر جوابتم دیگه. جوابت نیومده. دوباره بفرست...
جواب اون کامنتت را هم مفصل دادم

عارفه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:11 http://ashianeye2.blogsky.com/

باهوش حوصله نداشتم بیام کامنت خصوصی بگذارم برایت off گذاشتم برو ببین. حالا نمی خواهد بری ببینی بابا همون جوری خوبه پس نمی خواهد بکشیش حق با تو کیفیتش بد می شه. ولی خیلی هم مربع نبود ها؟
ااا راست می گی ها به اون می گن تنباکو نه توتون. نه بابا ما تو کار اون هاکوم ماکوم ما نیستیم . همون میوه ای بهتره. اصلا نمی تونم تصور کنم که یه پسر مثلا 25 ساله پیپ بیره دستش. همیشه تو این فیلم ها یه مرد مسن رو این صندلی تابی ها نشسته داره پیپ می کشه. ببینمن اگه یه روزی پیپ رو امتحان کردم تقصیر تو ها کنجکاو شدیم ببینیم چه جوریه.

خدا یه عقلی به تو بده یه پولی هم به ما
یک بار کامنت میدی ، یکبار ایمیل می زنی و یک بار آف میگذاری
یه کم تو جامعه باشی می بینی که کیاالان پیپ می کشند
بنده در قبال شما هیچگونه مسولیتی را پذیرا نیستم
جوابت را هم با میل می فرستم

عارفه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:00 http://ashianeye2.blogsky.com/

نمی ده اگه بهم عقل داده بود که الان این جا نبودم دلت خوشه.
تو هم که بد تر از منی باشه یه توضیحاتی هم بده باید چی کار کنم کلا تهی ام.
اون وقت می شه دقیقا برای ما روش کنی کیا تو جامعه پیپ می کشن؟
نه بابا فکر کن خیلی ضایعس یه دختر پیپ بکشه. قلیونشم ضایعش اصلا کلا این چیز ها برای یه دختر خوب نیست .

توضیحات در مورد چی بدم عارفه؟
روشنفکرها در جامعه پیپ می کشند

مسافر دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 http://www.payepiyade.blogfa.com

پدر حالشون خوبه؟؟ یک سوال مسواک 7200؟؟ چه مسواکی بوده این؟؟

بله پدر هم حاشون خوبه
به برادرم سپرده بودم که یه مسواک برام بخره. یه مسواک برام خریده که یه دکمه روش داره. تا دکمه را می زنی مسواکه میلرزه!!!

علیرضا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 http://www.ghasedak68.blogfa.com

چه معنی میده دختر تو امتحانا مدرسش انقد تو نت ول بچرخه؟پناه بر خدا
مسافر جان آکوافرش بوده به گمانم:))

این کلا چه مدرسه باشه چه امتحان داشته باشه چه نصفه شب باشه اینجاست

خروس بی محل دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://fb20x.blogfa.com

در ره عشق و هنر هر چه کنی خرج ،کم است
خاصه آن خرج که از بابت سنتور باشد !
گر به کنسرت بروی یا به کلاس هنری
دل قوی دار که جانت ز بلا دور باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد